Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Τον Δεκέμβριο ολοκληρώνεται η ηλεκτροκίνηση από 3 Γέφυρες μέχρι Τιθορέα

Σε φάση ολοκλήρωσης μπαίνει με μεγάλη καθυστέρηση η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης στο νότιο τμήμα του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Τα έργα της ανάταξης ξεκίνησαν στις αρχές του 2014 προκειμένου να ολοκληρωθούν σε 6 μήνες αλλά 18 μήνες μετά έχουμε μπροστά μας ένα τετράμηνο για να δούμε το σύνολο του έργου να ολοκληρώνεται.
Η εργολαβία ξεκινά από το Μενίδι και καταλήγει στην Τιθορέα έχοντας μήκος σχεδόν 200χλμ. Σε αυτό το τμήμα υπήρχε ηλεκτροκίνηση από παλιά όμως σημειώθηκαν πολλαπλά κρούσματα κλοπών καλωδίων με αποτέλεσμα να είναι αναγκαίο το "στήσιμο" και πάλι της ηλεκτροκίνησης.

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ
Το έργο χωρίζεται σε υποτμήματα. Σε κάποια από αυτά οι εργασίες έχουν ολοκληρωθεί ενώ σε κάποια άλλα είμαστε σε μεγάλο βαθμό ωρίμανσης. H εξέλιξη τους σύμφωνα με τις πληροφορίες του ypodomes.com είναι η παρακάτω:

ΤΡΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ-ΜΕΝΙΔΙ: Είναι υπό τάση όλο το υποτμήμα, οι εργασίες έχουν πλήρως ολοκληρωθεί αναμένεται η διοικητική παραλαβή προς χρήση από τον ΟΣΕ.

ΜΕΝΙΔΙ-ΚΙΟΥΡΚΑ: Τα έργα έχουν ολοκληρωθεί και έχει παραλάβει ο ΟΣΕ.

ΚΙΟΥΡΚΑ-ΟΙΝΟΗ: Τα έργα έχουν ολοκληρωθεί και έχει παραλάβει ο ΟΣΕ.

ΟΙΝΟΗ-ΤΙΘΟΡΕΑ: Το υποτμήμα είναι υπό τάση και αναμένεται να ολοκληρωθούν οι εργασίες μέχρι το τέλος του 2014. Επί της ουσίας αυτό που λείπει είναι κάποιοι μετασχηματιστές σε σταθμούς της ΔΕΗ προκειμένου να λειτουργήσει το σύστημα. Ο ΟΣΕ αναμένεται να το παραλάβει το πολύ στις αρχές του 2016.

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΑΘΗΝΑ-ΤΡΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ
Μέσα στο ανάθεση της εργολαβίας υπήρχε και η προαίρεση για το τμήμα Αθήνα- 3 Γέφυρες που παραμένει χωρίς ηλεκτροκίνηση.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές από την ΕΡΓΟΣΕ στο ypodomes.com η προαίρεση θα ενεργοποιηθεί σύντομα με έγκριση από το Δ.Σ, ίσως και μέσα στον Σεπτέμβριο. Από την στιγμή που θα ενεργοποιηθεί το τμήμα αυτό θα απαιτηθούν περίπου 6 μήνες και υπολογίζεται πως μέχρι το καλοκαίρι του 2016 όλο το τμήμα από την Αθήνα μέχρι την Τιθορέα να έχει ηλεκτροκίνηση.

Να θυμίσουμε πως τα έργα έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή.

Ένα χρόνο αργότερα υπολογίζεται (στα τέλη του 2016) να ενεργοποιηθεί και η ηλεκτροκίνηση στο τελευταίο τμήμα του δικτύου από την Αθήνα μέχρι το σταθμό του Πειραιά μέσω της εργολαβίας που αναμένεται να υπογραφεί το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα με ανάδοχο την Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ. Το κόστος της είναι 22εεκ.ευρώ και είναι από τις λεγόμενες εργολαβίες-σκούπες καθώς περιλαμβάνει ότι έργα έμειναν ημιτελή από προηγούμενη εργολαβία καθώς και την ολοκλήρωση της εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης.


Πηγή: ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου