Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση της ΠΕΠΕ με την ΕΕΣΣΤΥ

Πολλά και ενδιαφέροντα συζητήθηκαν....
Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο η συνάντηση του Σωματείου μας με την Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ.
Σε αυτήν
η ΠΕΠΕ έθεσε τα θέματα που αφορούν το τροχαίο υλικό, την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ κτλπ.
Αναφορικά με την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ ο κ. Αγιάσογλου ανέφερε ότι οι διαγωνισμοί είναι διαφορετικοί, καταρίπτωντας τον μύθο που καλιεργείται και αναφέρει ότι οι διαγωνισμοί είναι αλληλένδετοι ενώ απαντώντας σε ερώτηση είπε πως δεν υπάρχει περίπτωση ενοποίησης των 2 εταιρειών.
Οι διαγωνισμοί προχωρούν κανονικά και για την ΕΕΣΣΤΥ υπάρχουν 3 ενδιαφερόμενοι, οι οποίοι παρακολουθούν στενά την διαδικασία και καταθέτουν σχόλια ακόμα και για τις συμβάσεις που θα υπογραφούν για την συντήρηση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, γεγονός που αποδεικνύει το έμπρακτο ενδιαφέρον τους.Το ίδιο συμβαίνει και για τους 2 επίδοξους αγοραστές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο όσα γνωρίζει.
Η ΕΕΣΣΤΥ είναι φυσικό μονοπώλιο ανέφερε και έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Για το θέμα της σύμβασης συντήρησης με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ανέφερε πως υπήρχαν πολλά και σοβαρά λάθη, που την καθιστούσαν ουσιαστικά ασύμφορη (αλγόριθμος κτλπ_  για την ΕΕΣΣΤΥ. Στην νέα σύμβαση πιστεύει πως αυτά θα επιλυθούν αφού θα αλλάξει ο τρόπος κοστολόγησης της συντήρησης.
Σε αυτήν θα προβλέπεται αυστηρό χρονοδιάγραμμα 2 ετών για την συντήρηση και ανάταξη του τροχαίου υλικού που έχει επιλέξει πρόσφατα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (1200 οχήματα κτλπ). Με αυτήν θα προβλέπονται και ρήτρες - μετά την παρέλευση διετίας- αν η ΕΕΣΣΤΥ δεν ανταποκρίνεται στους όρους της.

Ο κ. Αγιάσογλου είπε πως θα πρέπει να υπογραφεί άμεσα ΣΣΕ και πως οι Διοικήσεις έχουν εντολή για υπογραφή διετούς σύμβασης.
Για το θέμα της έλλειψης προσωπικού ανέφερε πως ο ίδιος είχε καταθέσει κοστολογημένη πρόταση για την πρόσληψη 150 εργαζομένων που θα μείωνε το κόστος μισθοδοσίας κατά 30%. Ωστόσο αυτή δεν προχώρησε ποτέ αφού δεν υποστηρίχτηκε απο καμία Κυβέρνηση!
Προχωρήσαμε σε πρόσληψη μαθητών απο τον ΟΑΕΔ (150+150) τα 2 προηγούμενα χρόνια ανέφερε και θα είχαμε κάνει το ίδιο και φέτος αλλά δεν ανταποκρίθηκαν οι υπηρεσίες του ανέφερε,τονίζοντας πως περιμένει τον ΟΑΕΔ.
Είναι προσωπική μου απόφαση να προσλάβω άμεσα μετά τις εκλογές προσωπικό με δελτίο παροχής υπηρεσιών καθώς δεν θέλω να κρεμαστεί ο σιδηρόδρομος.
Κρατήσαμε με μεγάλη δυσκολία τα μηχανοστάσια σε Λειανοκλάδι και Βόλο (που έχει και μεγάλες προοπτικές όπως ανέφερε) καθώς υπήρξε λανθασμένος προηγούμενος σχεδιασμός.
Μάλιστα ο κ. Αγιάσογλου ανέφερε ότι θα δοθεί άμεσα εργολαβία για την επισκευή των φορταμαξών που θα γίνουν στο εργοστάσιο του Βόλου.


Για το θέμα των τροχών ο κ. Αγιάσογλου ανέφερε πως υπήρξε δίμηνη καθυστέρηση στην διαδικασία λόγω των capital controls , αφού ολοκληρώθηκε ο πρώτος διαγωνισμός στον οποίο συμμετείχαν για πρώτη φορά απευθείας  Ιταλίκή και Ισπανική εταιρεία και η έκπτωση που κερδίθηκε έφτασε το 45%. Είχαμε προγραμματίσει τέλος Σεπτέμβρη να έχουμε έτοιμους συρμούς, θα χρειαστούμε λίγο χρόνο ακόμα.
Παράλληλα τρέχει και 2ος διαγωνισμός για αγορά τροχών.

Για το θέμα των WC ανέφερε πως προχωρά η διαδικασία ανακατασκευής,ενώ υπήρξε καθυστέρηση απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο να δοθεί η εντολή για αυτήν. Το ίδιο ισχύει και για την ανακατασκευή των κινητήρων (πάνω απο 40 πλέον) για τους οποίους η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει ακόμα εγκρίνει το κονδύλι.

Για το θέμα της βαρδυπορίας των 140 χλμ μεταξύ Δομοκού - Θεσσαλονίκης είπε πως θα το εξετάσει άμεσα, αλλά είναι και θέμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Στον σχεδιασμό της ΕΕΣΣΤΥ είναι και η μετατροπή ντηζελοκίνητων συρμών σε ηλεκτροκίνητους.

Ήταν σίγουρα μια χρήσιμη και εποικοδομητική συνάντηση.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Στην συνάντηση παραβρέθηκαν οι Γενιδούνιας, Τουρλής,Συρόπουλος, Κλειδαράς,Καπιτάνος, Δρίτσας, Αλεξίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου