Μέχρι νεωτέρας αναστέλλονται τα δρομολόγια του Προαστιακού Αθήνας που καταργήθηκαν το καλοκαίρι,αλλά και η καταργηση του inter city 54_57.Φυσικά πρόκειται γιατην απόδειξη της διάλυσης λόγω της έλλειψης προσωπικού.
Παράλληλα,τις παλιές μεθόδους ακολουθεί η ΔΙΚΑΜ, αφού ενόψει της μεταφοράς τεύτλων, -έργο που δεν βγαίνει από τα τοπικά μηχανοστάσια -, κατατέθηκαν από στελέχη προτάσεις για
την διαχείριση του προσωπικού έλξης που αγγίζουν τα όρια του γελοίου, θυμίζοντας σε όλους άλλες εποχές.
Αναλυτικότερα οι φωστήρες -που μάλιστα κάποτε ηντουσαν και μηχανοδηγοί -κατέθεσαν την πρόταση οι βοηθοι μηχανοδηγού να αναχωρούν από το MΑΙ με το 1510, να παραμένουν την επόμενη μέρα στο Λιανοκλάδι και να εκτελούν την υπηρεσία 884-885, και την επόμενη μέρα να επιστρέφουν με το 1511! 3 μέρες στο δρόμο και διαμονή στα υπνωτηρια ....
Φυσικά όλα αυτά γίνονται πίσω από κλειστές πόρτες και σε ένα κλειστό κύκλο συνομιλητών που νομίζουν ότι τέτοια σενάρια μπορούν να γίνουν αποδεκτά.
Η αντίδραση της ΠΕΠΕ ήταν άμεση, όταν αυτά έγιναν γνωστά το Σάββατο, ενώ οι ακριβοπληρωμενοι φωστήρες-αρνουμενοι τα πάντα,όπως πάντα- έκαναν λόγο για σχεδιασμούς.
Επίσης 45 μέρες μετά την δέσμευση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την επίλυση του θέματος της Πάτρας, η ΔΙΚΑΜ δεν έχει ...καταφέρει ακόμα να εκπονήσει εισήγηση προς τον Δ/ντα Σύμβουλο, σε μια πράξη που δείχνει τουλάχιστο ανακολουθία στις δεσμεύσειςτης Διοίκησης αλλά και συνειδητή κωλισυεργεια.
Οι δικές μας πληροφορεις λένε ότι αν δεν λυθεί το θέμα εντός της εβδομάδας θα έχουμε εξελίξεις ενώ οι φωστήρες της ΔΙΚΑΜ θα πρέπει τις επόμενες μέρες να βρουν και λύσεις για τα δεκαώρα στον Προαστιακό Αθήνας που θα πρέπει να καταργηθούν αφού παραβιαζεται η εργατική νομοθεσία.
Εμείς περιμένουμε από την ΔΙΚΑΜ να δώσει άμεσα λύσεις στα τρέχοντα ζητήματα.
Το στέκι της έλξης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου