Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Σοβαρά προβλήματα στην Βόρεια Ελλάδα για τροχαίο υλικό και υποδομές

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου μηχανοδηγού Στέλιου Χατζηπαραδείση που αναδεικνύει τα σοβαρά προβλήματα σε τροχαίο υλικό και υποδομή.Διαβάζουμε: 
Έφυγε το καλοκαίρι με όλα τα προβλήματα, ήρθε το φθινόπωρο και ο χειμώνας με ακόμα περισσότερα.
Προς γνώση όλων των συναδέλφων που ασχολούνται με τα κοινά και της υπηρεσίας βέβαια, έχω να
υπενθυμίζω ορισμένα προβλήματα στο χώρο του Μ. Θ.

Τα προβλήματα αυτά αφορούν την ασφάλεια των αμαξοστοιχιών και κατά συνέπεια των επιβατών και του προσωπικού επί των αμαξοστοιχιών. Εδώ και μερικές μέρες σχεδόν σε όλες τις πρωινές αμαξοστοιχίες προς και από Φλώρινα, προς και από Λάρισα και προς και από Αλεξανδρούπολη οι συνάδελφοι μηχανοδηγοί ζούνε ένα πρωινό εφιάλτη λόγω της υγρασίας και της ολίσθησης που παρουσιάζουν οι αμαξοστοιχίες. Πιο συγκεκριμένα, σας πληροφορώ ενδεικτικά πως:
Αμαξοστοιχία 730 από Έδεσσα → 30 λεπτά καθυστέρηση
Αμαξοστοιχία 81 → 90 λεπτά καθυστέρηση
Αμαξοστοιχία 82 → 90 λεπτά καθυστέρηση
Αμαξοστοιχία 600 → 60 λεπτά καθυστέρηση 
Μουριες- Ροδόπολη –Αγρας Σκυδρα στις ημερομηνίες 15, 16, 17, 18/ 11/2015

Μπορώ να αναφέρω πολλαπλάσιες περιπτώσεις καθυστερήσεων και όλες εξαιτίας ολίσθησης καθώς οι αμμουδιέρες στις ADTRANS υπολειτουργούν, στα MAN είναι ανεπαρκείς και στα DEZIRO είναι προβληματικές. Για επισκευές στις αμμουδιέρες λόγος δεν γίνεται, επισκευές στα MAN δεν φαίνονται, κοπή δέντρων και χόρτων γύρω από την γραμμή δεν συζητιέται ενώ για τις AΣIΔ που δεν λειτουργούν διαφαίνεται μια αδιάφορη στάση. 
Μετά από όλα αυτά έρχεται το μεροκάματο του τρόμου για τον μηχανοδηγό ο οποίος μετά το πέρας της εργασίας του σε δεκάωρη βαρδια με κλονισμένα νεύρα εξαιτίας της επικινδυνότητας που καλείται να αντιμετωπίσει καθημερινά ξεκουραση για να ξεκινήσει ομοίως το επόμενο πρωί.
Όλα τα παραπάνω τα επισημαίνω στους συνδικαλιστές και στην αγαπητή υπηρεσία για λόγους ασφάλειας στην κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών. Παρακαλώ όποιος μπορεί ας προσπαθήσει ώστε να επιλυθούν τα παραπάνω προβλήματα ώστε να κυκλοφορούν οι αμαξοστοιχίες με περισσότερη ασφάλεια. Τριάντα τρία χρόνια στην έλξη στο Μ.Θ. τέτοιο χάλι δεν έχω ξαναδεί.
Μετά τιμής
 Χατζηπαραδείσης Στελιος
Μηχανοδηγός Μ. Θ.

Υ. Γ. Ταχύτητες τμημάτων γραμμής:
•Ανέβασμα προς Άγρα 0-5 χλμ /ω
•Κατέβασα απο Άγρα 0-1 χλμ /ω 
•Ανέβασμα  Μουριές- Ροδόπολη 0-5 χλμ/ ω εάν δεν σταματήσεις στο Καλοχώρι   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου