Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Οι τοποθετήσεις ΤΑΙΠΕΔ, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για την παραίτηση του Θ. Ζηλιασκόπουλου

ΤΑΙΠΕΔ, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ τοποθετήθηκαν για την παραίτηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θ. Ζηλιασκόπουλου. Ειδικότερα:  


Στ. Πιτσιόρλας, ΤΑΙΠΕΔ: Έλαβα την παραίτηση του κ. Ζηλιασκόπουλου και προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί του. Από την πλευρά μου θα ήθελα να του ζητήσω να παραμείνει.

Το πρόβλημα της Ειδομένης ξεφεύγει από τα όρια των αρμοδιοτήτων μου και του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών.

Η ολοκλήρωση της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει ως αποτέλεσμα να πετύχουμε τη διαγραφή ενός χρέους πλέον των 700 εκατ. ευρώ.

Η μεγάλη δυσκολία σε αυτόν τον διαγωνισμό είναι ότι για το ένα του κομμάτι, αυτό που αφορά στη συντήρηση έχουμε σαφές επενδυτικό ενδιαφέρον και ενεργές συμμετοχές, ενώ στο άλλο, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουμε ασάφεια των υποψηφίων επενδυτών, οι οποίοι δεν έχουν καθαρίσει τη στάση τους.

Ενδιαφέρον υπάρχει, αλλά στο σημείο που παραλάβαμε το διαγωνισμό, στη δεύτερη φάση, δεν έχουμε τη δυνατότητα να ανοίξουμε την πόρτα για να μετάσχουν και νέες εταιρείες.

Τώρα στο διαγωνισμό έχουν το δικαίωμα να μετέχουν οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι σε συνεργασία με την ελληνική ΤΕΡΝΑ, οι σιδηρόδρομοι της Ρουμανίας και μια γαλλική εταιρεία.

Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν και άλλοι που θα ήθελαν να μετέχουν στο διαγωνισμό, αλλά δεν μπορούν και από την ρωσική πλευρά υπάρχει ένα πίσω - μπρος ως προς την τελική της απόφαση.

Γ. Μανιάτης, «Δημοκρατική Συμπαράταξη»: Χθες παραιτήθηκε ένας από τους πιο επιτυχημένους  Managers του Ελληνικού Δημοσίου, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., κ. Θ. Ζηλιασκόπουλος.

Στα 5 χρόνια που διοίκησε την εταιρία κατάφερε να την κάνει πανευρωπαϊκό πρότυπο σιδηροδρομικού μεταφορικού φορέα, να προσελκύσει για πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού Σιδηροδρόμου μεγάλους παγκόσμιους πελάτες όπως η HEWLETT PACKARD, ηCOSCO, ηSONY, ηZTE, κ.ά., να αναβαθμίσει το γεωπολιτικό ρόλο της χώρας ως διεθνούς κόμβου και άξονα μεταφοράς εμπορευμάτων μεταξύ Ανατολής και Δύσης.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε το 2009 ζημιές ύψους 230 εκατ. ευρώ. Τώρα, το 2015, θα κλείσει με ΚΕΡΔΗ 2,5 εκατ. ευρώ!!

Η απόφαση τηςHEWLETT PACKARD, μετά από χρόνια συνεργασίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να στείλει τα πρώτα 100 εμπορευματοκιβώτια όχι μέσω Πειραιά - Ειδομένης, αλλά μέσω Σλοβενίας, αποκάλυψε την καταστροφή που εξελίσσεται με ραγδαίο βαθμό τις τελευταίες εβδομάδες μπροστά στα μάτια μιας ανίκανης κυβέρνησης κι ενός απαράδεκτου Υπουργού Μεταφορών.

Τη στιγμή που οι Έλληνες εξαγωγείς βγάζουν κραυγή αγωνίας για τα αδιέξοδα, ο αρμόδιος Υπουργός Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζης ασχολείται με τον διπλασιασμό των επικεφαλής των Αστικών Συγκοινωνιών για να βολέψουν δικά τους κομματικά παιδιά.

"Των οικιών υμών εμπιπραμένων, υμείς άδετε." Άδουν όμως σε βάρος του εθνικού συμφέροντος και της ελληνικής οικονομίας και σε όφελος του κομματικού καθεστώτος που διαμορφώνουν. Αν δεν μπορούν να συνέλθουν από το λήθαργο των ιδεολογικών εμμονών τους, να το πουν καθαρά πριν να είναι αργά για την Ελλάδα».

Λ. Αυγενάκης, ΝΔ: «Η κοντόφθαλμη Κυβέρνηση και ο Υπουργός κ. Χ. Σπίρτζης επιδιώκουν να «φορτώσουν» την αποτυχία της ιδιωτικοποίησης της εταιρίας που σχεδιάζουν, σε έναν αναμφίβολα επιτυχημένο Πρόεδρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ακαδημαϊκό κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλο.      

Η χώρα μας δέχεται άλλο ένα βαρύ πλήγμα εξαιτίας της αδράνειας και της ανικανότητας της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, η οποία επιδιώκει με μηχανορραφίες και υπόγειους σχεδιασμούς να φορτώσει και πάλι τα βάρη σε άλλους.

Λίγο φιλότιμο… Κύριοι!».

metaforespress.gr

2 σχόλια:

  1. Ο ...επιτυχημένος Μάνατζερ! Τώρα τον ανακάλυψαν ή είναι οι ίδιοι που του έγραφαν προ ετών τα κατασκοπευτικά αστυνομικά μυθιστορήματα για τα 700 χαμένα βαγόνια που ανακάλυψε κάπου στη Μακεδονία και άλλες σάχλες; Για τα καταργημένα χιλιόμετρα δικτύου, για τους μεταταγμένους μηχανοδηγούς και συνοδούς, για τις καταργημένες αμαξοστοιχίες, αρχικά με πλαστά στοιχεί και μετά (πρόσφατα) λόγω έλλειψης προσωπικού και οχημάτων, κουβέντα; Για την παράδοση άσκησης διοίκησης έναντι του -μετακινούμενου κυρίως- προσωπικού, των δρομολογίων και των μελλοντικών προοπτικών της Εταιρείας, στον γνωστό ισόβιο Διευθυντή, που εναγωνίως προσπάθησε να επαναφέρει το πρόσφατο διάστημα, πάλι κουβέντα;
    Από αυτά που είπαν οι Μανιάτης και Αυγενάκης, δείχνουν ότι, όπως οι περισσότεροι πολιτικοί των ΝΔ και ΠΑΣΟΚ κυρίως, ζουν σε άλλο διαστρικό πλέγμα. Που η επιτυχία σημαίνει ευημερία αριθμών και στα μέζεά μας οι άνθρωποι. Άποψη που σταδιακά δέχονται και επαίρονται γι αυτό και οι νυν κυβερνητικοί.
    Ο Ζηλιασκόπουλος την κοπάνησε εν όψει του τοίχου στον οποίο οδηγείται συνολικά ο σιδηρόδρομος. Οι ενοχλητικές διαπιστώσεις του αποταγμένου πλέον επιτελείου της ΕΕΣΣΤΥ, απολύτως εντός πραγματικότητας και η αδυναμία ανταπόκρισης στο αιτούμενο έργο, που θα επιδεινωθεί μετά την 1-1-16 και τις επικείμενες αποχωρήσεις όσων δεν τσάκισε η αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, οδηγούν το σιδηρόδρομο και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε αδιέξοδο. Και ο μάνατζρ βρήκε ευκαιρία να το σκάσει πριν ξευτιλιστεί εντελώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο ζηλιασκοπουλος ο επιτυχιμενος καταφερε μαζι με τους ρεππα,τσοκα,ραγκουση με την υποστηριξη του συνδικαλιστικου κινηματος να μεταταξη 46 μηχανοδηγους ως πλεοναζων προσωπικο και στην να τους πληρωνει 6-7 αναπαυσεις τον καθενα πρεπει να επεμβει καποιος εισαγγελικος λειτουργος

      Διαγραφή