Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Χοντρό το παιχνίδι με την διεταιρική για την συντήρηση του τροχαίου υλικού

Μήπως εδώ κρύβονται και οι πραγματικές αιτίες(μια από αυτες)  της παραίτησης του κ.Ζηλιασκόπουλου; Η σιδηροδρομική πιάτσα λέει ότι δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση ο πρώην Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να υπογράψει το κείμενο που κυκλοφορεί τις τελευταίες μέρες και για αυτό παραιτήθηκε ξαφνικά με πρόσχημα το πρόβλημα με τους μετανάστες στην Ειδομένη.Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε
(πλέον για το θέμα, οι ειδήσεις βγαίνουν με το σταγονόμετρο)σε δισεπίλυτο γρίφο έχουν μετατραπεί οι διεταιρικές συμβάσεις μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ. 

Και αυτό γιατί  φαίνεται ότι το κόστος για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ  πολλαπλασιάζεται σημαντικά (εν όψει ιδιωτικοποίησης  ΕΕΣΣΤΥ και προς όφελος του νέου operator της εταιρείας συντήρησης) ενώ οι όροι τους είναι ασφυκτικοί για οποιαδήποτε εταιρεία θα βρισκόταν στην θέση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σε πρώτη ανάγνωση των εξελίξεων των τελευταίων ημερών φαίνεται ότι οι υποψήφιοι αγοραστές της ΕΕΣΣΤΥ  έχουν επιβάλει όρους που δεσμεύουν χοντρά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ αυξάνουν σε δυσθεώρητα ύψη το κόστος συντήρησης του τροχαίου υλικού.
Η ανυπαρξία ουσιαστικού επενδυτικού ενδιαφέροντος για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει επιφέρει σαν αποτέλεσμα να μην έχει υπάρξει ουσιαστική αντίσταση απο την μεριά της εταιρείας, πέραν αυτού της Διοίκησης αλλά και στελεχών που κυριολεκτικά έχουν χάσει τον ύπνο τους για το θέμα.
Άλλοι αναφέρουν ότι η σύμβαση αυτή αποτέλεσε ένα από τους λόγους παραίτησης του κ.Ζηλιασκόπουλου. (ενώ γία το θέμα αυτό αλλοι λενε οτι εφύγε γιατι το καράβι ..βουλιαζε εξαιτίας συγκεκριμένων επιλογών  ). 
Αυτό που ακούγεται στους διαδρόμους είναι ότι προκειμένου να προχωρήσει η μια ιδιωτικοποίηση (ΕΕΣΣΤΥ) είναι πιθανό να οδηγηθούμε σε πλήρη εγκλωβισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ  κάποιοι που γνωρίζουν και τολμούν να ψελίσουν σχόλια για τις συμβάσεις, αναφέρουν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι - την δεδομένη χρονική στιγμή- σχεδόν αδύνατο να μπορεί να παρακολουθήσει τους όρους που τις διέπουν. 
Η έλλειψη προσωπικού σε όλους τομείς καθιστά τον έλεγχο και την επιτήρηση της σύμβασης  σχεδόν αδύνατο και τα κόστη είναι τεράστια! 
Και μάλιστα όταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει να βρεθεί απέναντι σε ένα ιδιώτη που θα διαχειρίζεται την ΕΕΣΣΤΥ.
Ακούγεται  έντονα ότι οι διεταιρικές θα περάσουν μέσα στην εβδομάδα απο τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιρειών ενώ ακόμα και η ΠΟΣ βρίσκεται σε συναγερμό για το θέμα.

Το θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό (σε βαθμό που κάποιοι να ισχυρίζονται ότι για αυτό στο μέλλον θα απασχολήσει σοβαρά  τις αρμόδιες αρχές), και το στέκι της έλξης το παρακολουθεί απο κοντά.
Όπως γνωρίζουμε άλλωστε ακόμα δεν έχει κλείσει το θέμα του υπολογισμού του κόστους συντήρησης για το 2015 και υπάρχει σοβαρή κόντρα μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ για ποσά που ξεπερνούν τα 3-4 εκατομμύρια Ευρώ μόνο για φέτος!
Μέχρι την Δευτέρα πιστεύουμε ότι θα έχουμε τα πρώτα συμπεράσματα και όπως πάντα θα ενημερώσουμε τους σιδηροδρομικούς.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτές τις μέρες ολοκληρώνονται οι τελευταίες πινελιές εφαρμογής του Νόμου 3891 του 2010, που υποτίθεται ότι θα άλλαζε η σημερινή Κυβέρνηση σύμφωνα με τις προεκλογικές τις εξαγγελίες.
Η ιδιωτικοποίηση των εταιρειών είναι πλέον ποιο κοντά απο ποτέ και οι εξελίξεις είναι ραγδαίες.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου