Αρκετά είναι τα «αγκάθια» της αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με τα όσα αφήνουν να εννοηθούν οι υποψήφιοι επενδυτές. Ειδικότερα:
-Είναι φανερό ότι κανένας δεν θέλει το επιβατικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρά την προίκα των 50 εκατ. από τις άγονες γραμμές. Οι περισσότεροι θεωρούν ότι το επιβατικό έργο θα παραμείνει ζημιογόνο.
Αντίθετα, ενδιαφέρονται για το εμπορευματικό και το υπάρχον πελατολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
-Επειδή η σιδηροδρομική αγορά είναι απελευθερωμένη στα εμπορεύματα, θεωρούν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι ελκυστική.
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ένα κουφάρι, το μοναδικό περιουσιακό στοιχείο είναι οι εργαζόμενοι με την εξειδίκευση τους», σημειώνει στέλεχος που παρακολουθεί το διαγωνισμό.
«Γιατί, π.χ. οι Κινέζοι να μην κάνουν ότι έκαναν Goldair– Aυστριακοί και να μισθώσουν κάποιες μηχανές, από το να εξαγοράσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ;», σημειώνει.
-Ανασταλτικό παράγοντα αποτελεί η σύμβαση συντήρησης τροχαίου υλικού με την ΕΕΣΣΤΥ. Θεωρούν ότι το ποσό (υπάρχουν εκτιμήσεις για 30 εκατ. ετησίως) είναι αρκετά μεγάλο εις βάρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Υπενθυμίζεται ότι, για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στις 21 Μαρτίου ορίστηκε η εκδήλωση αρχικού ενδιαφέροντος και στις 26 Απριλίου οι δεσμευτικές προσφορές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου