Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Λίγα λόγια για την τοπική γραμματεία (απο τον Άσωτο Ιό της Έλξης )

Το μεσημέρι  της απεργίας την 4η φλεβαρη έγινε επιτέλους μετά από πολύ καιρό η συνεδρίαση της τοπικής γραμματείας του ΜΑΙ στα γραφεία της ομοσπονδίας σιδηροδρομικών.
 Αν και τα τοπικά ζητήματα που υπάρχουν στην καθημερινότητα είναι πολλά και σημαντικά η προσέλευση δεν ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητική .Ίσως δεν έχει γίνει κατανοητό ότι στην συγκεκριμένη συνέλευση μπορούν να
τοποθετηθούν πάνω στα ζητήματα που υπάρχουν ή ακόμα και να βάλουν καινούρια, όχι μόνο τα εκλεγμένα  ,αλλά όλα τα μέλη του σωματείου .Οπότε έχει ιδιαίτερη σημασία η παρουσία όλων .
Η πιο θετική απόφαση που πάρθηκε και συμφώνησαν όλοι οι παρευρισκόμενοι μετά από πρόταση του εκπροσώπου της συνεξελιξης  ήταν η συνεδρίαση της γραμματείας να γίνεται πιο συχνά ,δηλαδή μια φορά το μήνα ή το τρίμηνο ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τις συλλογικές διαδικασίες που οφείλουν να διέπουν ένα σωματείο .
Ωστόσο και σε τελείως διαφορετικό μήκος κύματος δυο από τους εκπροσώπους της Νέας Έλξης (Δάκε) έβαλαν ζήτημα ,άσχετο κατά την γνώμη μου με την τοπική γραμματεία ,για την επάνδρωση των τραίνων με ένοπλους φρουρούς γιατί όπως είπαν φοβούνται για την ασφάλεια τους και την ασφάλεια των επιβατών ιδιαίτερα στην γραμμή Κιάτο –αεροδρόμιο και Πειραιάς –Χαλκίδα .
Είναι πάγια τακτική της νεοφιλελεύθερης αντίληψης να αντιμετωπίζει κοινωνικά ζητήματα όπως αυτά των ναρκωτικών και της ανέχειας με καταστολή .Μια τέτοια λογική όμως δεν χωραει στους κόλπους ενός σωματείου εργαζομένων που αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως μέρος της κοινωνίας και του ευρύτερου εργατικού κινήματος κι όχι ως συντεχνία .Είναι ζήτημα πολίτικης και ταξικής κατεύθυνσης .
Όταν ζητάς καταστολή το μόνο σίγουρο είναι ότι θα την νιώσεις στο πετσί σου .
Παρ όλα αυτά απαντήθηκε αυτή η αντιδραστική τοποθέτηση με πρόταση για συμπαράσταση στο αίτημα των συνόδων για προσλήψεις ώστε να επανδρωθούν οι αμαξοστοιχίες κατάλληλα και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιτρέψουμε σε ένοπλους φρουρούς να καλύψουν θέσεις εργασίας συναδέλφων .

Στο ίδιο κλίμα με τους συμπαραστάτες του ήταν κι ο γραμματέας του σωματείου όπου στο θέμα για τις βάρδιες  και την ισοκατανομή τους ,υποστήριξε ότι θα πρέπει να γίνει περαιτέρω διαχωρισμός του προσωπικού με  3 κυκλώματα εργασίας. Τώρα πως το σκέφτηκε και τι εννοούσε είναι ένα άλλο ζήτημα που δεν ξεκαθαρίστηκε αφού ο διαχωρισμός αυτός θα βάλει και την σφραγίδα του στην ανισοκατανομή βαρδιών και αποδοχών με προσωπικό άλφα ,βήτα και γάμμα κατηγορίας και θα εξαϋλώσει την όποια συνοχή του σωματείου.


Άσωτος Ιός


ΥΓ. επαναλαμβάνω ότι καλό θα ήταν σε αυτές τις συνεδριάσεις ιδιαίτερα αφού θα πυκνώσει και η συχνότητα τους να συμμετέχει και περισσότερος κόσμος ώστε να θίγονται και καλύτερα τα ζητηματα.Χαρακτηριστικο είναι ότι δεν συζητήθηκε το θέμα του υπηρεσιακού αυτοκίνητου με το όποιο υπάρχουν αρκετά προβλήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου