Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Οι πτυχιούχοι μηχανικοί Τ.Ε. ΟΣΕ ζητούν την στήριξη της ΠΟΣ στην προσπάθεια για την καθιέρωση της Παγκόσμιας Ημέρας Σιδηροδρόμων

Το στέκι της έλξης στηρίζει την προσπάθεια ! Διαβάζουμε την επιστολή του Σωματείου:
Για περισσότερα από 100 χρόνια ο Σιδηρόδρομος απετέλεσε τον κυρίαρχο τρόπο χερσαίας μεταφοράς στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη. Ήταν το μέσον που συνέβαλε σημαντικά
στην έκρηξη της εκβιομηχάνισης τους περασμένους αιώνες, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορικές μνήμες και τις παραδόσεις των λαών και εξακολουθεί να είναι το χερσαίο μέσο για την μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων, με κόστος σαφώς μικρότερο από το αντίστοιχο των άλλων χερσαίων μεταφορικών μέσων και του αεροπλάνου.

Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ θεωρείται το οικονομικότερο, παραγωγικότερο, φιλικότερο στο περιβάλλον, ανετότερο και ασφαλέστερο, με άλλα λόγια το καλύτερο μέσο μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων.
•          Οικονομικότερο: Για τον Σιδηρόδρομο απαιτείται ισχύς περίπου ενός ίππου ανά μικτό ελκόμενο τόνο, ενώ για τα αντίστοιχα οδικά μέσα μεταφοράς, απαιτούνται τουλάχιστον 10 ίπποι.
•          Παραγωγικότερο: Η μεταφορά φορτίων που απαιτεί την χρήση μερικών δεκάδων φορτηγών αυτοκινήτων, μπορεί να επιτευχθεί από μόνο μία αμαξοστοιχία.
•          Φιλικότερο στο περιβάλλον: Δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση για αυτό σε παγκόσμιο επίπεδο, ειδικά όταν η ελκτικές μονάδες των αμαξοστοιχιών είναι ηλεκτροκίνητες. Οι αρνητικές επιπτώσεις επί του φυσικού περιβάλλοντος της κατασκευής και λειτουργίας σιδηροδρομικού δικτύου, είναι ιδιαίτερα περιορισμένες σε σχέση με τις αντίστοιχες ενός αυτοκινητοδρόμου, ή ενός συστήματος αερομεταφορών.
•       Ανετότερο: Οι συνθήκες του ταξιδιού με τρένο είναι σαφέστατα και μακράν οι καλύτερες από όλα τα άλλα μεταφορικά μέσα. Εξάλλου είναι γνωστό ότι “με τον Σιδηρόδρομο δεν μεταφέρεσαι, αλλά ταξιδεύεις”.
•         Ασφαλέστερο: Εάν οι απώλειες επιβατών μετρηθούν ανά μονάδα χρόνου ο Σιδηρόδρομος είναι το ίδιο ασφαλής με το αεροπλάνο. Εάν ο υπολογισμός γίνει με βάση το σύνολο των πραγματοποιηθεισών διαδρομών ο Σιδηρόδρομος είναι 6 φορές πιο ασφαλής από το αεροπλάνο.

Μετά από εκτεταμένη έρευνα στο διαδίκτυο και ειδικά στον ιστοχώρο του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, διαπιστώσαμε αφενός ότι υπάρχουν περί τις 140 Παγκόσμιες Ημέρες και αφετέρου ότι δεν υπάρχει Παγκόσμια Ημέρα Σιδηροδρόμων. Υπάρχει μόνον η Παγκόσμια Ημέρα Δράσης των Σιδηροδρομικών, που γιορτάζεται κάθε χρόνο μία μέρα του Απριλίου, με απόφαση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Εργαζομένων στις Μεταφορές (ITF).
Πιστεύουμε ότι η Ελληνική Σιδηροδρομική οικογένεια, θα επιθυμούσε διακαώς την δημιουργία της Παγκόσμιας Ημέρας Σιδηροδρόμων και είμαστε σίγουροι ότι το σύνολο των Σιδηροδρομικών ανά την υφήλιο, θα ικανοποιηθεί ιδιαίτερα με την ιδέα και θα συμμετάσχει θετικά σε αυτή την προσπάθεια, καθώς είμαστε σίγουροι ότι όλοι αισθάνονται -όπως οι Έλληνες Σιδηροδρομικοί- το ίδιο πάθος και την ίδια υπερηφάνεια για το επάγγελμά τους.
Ο Σύλλογός μας ήρθε σε επαφή με την Ελληνική αντιπροσωπεία του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών στις Βρυξέλλες, από όπου μας ενημέρωσαν ότι για να ορισθεί μία παγκόσμια ημέρα, θα πρέπει να συνεδριάσει η Γενική συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών, μετά από πρόταση που θα γίνει από κάποιο ή κάποια από τα Κράτη Μέλη του.
Επίσης μας ενημέρωσαν ότι ο ιδανικότερος τρόπος για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος, είναι να γίνει η πρόταση μέσω ενός Συνδικαλιστικού Σωματείου προς την Ομοσπονδία στην οποία ανήκει.
Η Ομοσπονδία με την σειρά της να το προτείνει στις άλλες Ομοσπονδίες των Ευρωπαϊκών Κρατών με τις οποίες συνεργάζεται και στην συνέχεια η Ομοσπονδία κάθε Κράτους να κάνει τις σχετικές ενέργειες προς την Κυβέρνηση της χώρας της.
Με την παρούσα επιστολή, ζητούμε την συνδρομή και την υποστήριξη της Π.Ο.Σ. ως αρωγό στην προσπάθεια του Πανελληνίου Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών Τ.Ε. ΟΣΕ, για την εκκίνηση της διαδικασίας με σκοπό την καθιέρωση της ενδεκάτης Νοεμβρίου (11/11) κάθε έτους, ως της Παγκόσμιας Ημέρας Σιδηροδρόμων.

Ο Πρόεδρος                     Ο  Γενικός Γραμματέας
Νικόλαος Κόνδυλας            Αλέξανδρος Μπουρίκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου