Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Ενημέρωση για την συνάντηση ΠΟΣ - Διοίκησης ΟΣΕ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 23/03/2016 η πρώτη συνάντηση της ομοσπονδίας με την νέα διοίκηση του ΟΣΕ (Πρόεδρο Δ.Σ. κ. Αποστολόπουλο και Δ/νων Σύμβουλο κ. Πετράκη) σε θετικό κλίμα.

Η ομοσπονδία έκανε μία εκτεταμένη ενημέρωση σε πάρα πολλά θέματα και ανέλυσε τις θέσεις  της. Συγκεκριμένα έγινε συζήτηση :


1) για την Σ.Σ.Ε. Επισημάνθηκε η αναγκαιότητα υπογραφής της καθώς και τα επιμέρους ζητήματα για να υπάρξει προϋπόθεση υπογραφής της. Η διοίκηση ήταν θετική και στο  ότι θα λυθεί το θέμα τον μετακινήσεων. 
Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών στάθηκε στην αναγκαιότητα έκδοσης ρύθμισης ανάλογης με του ΕΚΑΒ που θα εξαιρεί τους σιδηροδρομικούς από διατάξεις του ενιαίου μισθολογίου καθώς και την  έκδοση Κ.Υ.Α για το θέμα του επιδόματος θέσης-ευθύνης.

2) για το πρόβλημα με την χρηματική διευκόλυνση για τις κάρτες του ΟΑΣΑ. Η διοίκηση δεσμεύτηκε ότι θα λυθεί στο Δ.Σ, της Τρίτης 29/03/2016.   

3 )έγινε λόγος για τις τοποθετήσεις του προσωπικού και τις ιεραρχικές θέσεις από τμήματα και κάτω καθώς και για το διευθυντικό δικαίωμα. Το Δίκτυο στάθηκε  στην περσινή διαδικασία προαγωγών που είχαν γίνει με το πλέον αδιαφανή τρόπο λαμβάνοντας υπόψη αιτήσεις του 2014 για προαγωγές που έγιναν το 2015. Η διοίκηση απάντησε ότι θα διερευνήσει το θέμα.

4) τέθηκε το ζήτημα των περικοπών πλέον του 25%.

5) έγινε ενημέρωση για την κατάσταση λειτουργίας του δικτύου τα θέματα της συντήρησης και τις καθαρές σχέσεις που πρέπει να έχουν η ΕΡΓΟΣΕ με τον ΟΣΕ. H διοίκηση απάντησε ότι είναι υπέρ των καθαρών σχέσεων των εταιρειών. Επίσης για τις συμβάσεις SLA ότι είναι μία διαδικασία ελέγχου και παραλαβής των έργων συντήρησης που έχουν αναλάβει οι εργολάβοι και δεν σχετίζετε με συντήρηση που κάνουν οι τεχνίτες γραμμής. Μάλιστα συζητά και τρόπους καλύτερης εξειδίκευσης των εργατών γραμμής με σεμινάρια κ.α. 
Ακόμη το Δίκτυο τόνισε  την «ιδιωτικοποίηση» των ισόπεδων διαβάσεων και του τρόπου που το χειρίστηκε η προηγούμενη διοίκηση  έτσι ώστε να μην επαναληφτούν στο μέλλον και πρότεινε να εξεταστούν οι  λύσεις  Α.Σ.Ι.Δ (μέσω υπάρχον ανενεργών συστημάτων και νέων ) , καθώς και άλλοι τρόποι επάνδρωσης .

6) Τέθηκε το θέμα πιστοποίησης του προσωπικού και λειτουργίας του Κ.Ε.Κ . Η πρόθεση όλων είναι η αυστηρή τήρηση των διαδικασιών, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η σωστή και πλήρη εκπαίδευση των εργαζομένων  .

7)  Στο ζήτημα του γενικού κανονισμού κυκλοφορίας η διοίκηση  μετά από τοποθέτηση του Δικτύου τόνισε ότι θα πρέπει να υπάρχει αυστηρότητα στο κανονισμό (στους δείκτες ασφάλειας ).Ο έλεγχος να γίνεται από το δημόσιο και τον ΟΣΕ για την ασφάλεια κυκλοφορίας μιας αμαξοστοιχίας .

8) σε εκτεταμένη συζήτηση τονίστηκε  το πρόβλημα σχετικά με την έλλειψη προσωπικού και την ανάγκη προσλήψεων και επιστροφής  μεταταγμένων.

Ο Πρόεδρος  κ. Αποστολόπουλος στάθηκε στην πρόθεση της διοίκησης για συνεννόηση και επικοινωνία με τα συνδικάτα αλλά και το ότι δεν υπάρχει διάθεση για συνδιοίκηση .
Ο Δ/νων Σύμβουλος κ. Πετράκης τόνισε ότι βλέπει τον σιδηρόδρομο σαν ενιαίο στην λειτουργία του και στην αντιμετώπιση των προβλημάτων και έδειξε ότι υπάρχει διάθεση συνεννόησης όχι μόνο θεσμικά με τα σωματεία αλλά και με τους εργαζομένους.
Στάθηκε στην Πελοπόννησο και την επαναλειτουργία του δικτύου μέσα από το ενδιαφέρον τοπικών φορέων αλλά και ως εργαλείο παραγωγικής ανασυγκρότησης και πληροφόρησε ότι θα έχει την επόμενη εβδομάδα συνάντηση με τον Περιφερειάρχη κ. Τατούλη, θέση του είναι και η τουριστική αξιοποίηση καθώς και η επαναλειτουργία της Καλαμάτας- Μεσσήνης.
Τέλος έκανε λόγο για την κατάρτιση επιχειρησιακού σχεδίου του ΟΣΕ που έχει ξεκινήσει και θα τελειώσει περίπου τον Ιούνιο.

Η ενημέρωση απο τον Αντιπρόεδρο της ΠΟΣ,Καραδήμα Χάρη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου