Παρότι είχε κληθεί για να παραστεί στην συνεδρίαση του ΔΣ (και μάλιστα για δεύτερη φορά)και να εξηγήσει την καταγγελία του για το ΤΑΠΕΛ, ο συνάδελφος Κλίτσας δεν προσήλθε σε αυτό.
Όπως μας είπε ο Πρόεδρος του Σωματείου θα κληθεί και 3η και 4η και 5η φορά μέχρι να εξηγήσει τι εννοεί με την καταγγελία του.
Με την στάση αυτή η ΑΣΚΕ υποτιμά το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας και συνολικά τους μηχανοδηγούς.
Ο εκπρόσωπος της παράταξης έστειλε επιστολή στο ΔΣ με την οποία περιγράφει την θέση της ΑΣΚΕ για το Οργανόγραμμα.
Η επιστολή διαβάστηκε στην συνεδρίαση του ΔΣ και αναφέρει
Η ΑΣΚΕ όπως και στα προηγούμενα οργανόγραμματα ( έτσι και σε αυτό ) έχει εκφράσει την αντίθεση της καθώς τα οργανογράμματα έχουν δομή με κεντρικό άξονα την δημιουργία εξάρτησης των προισταμένων (έχουν υπάρξει βέβαια και σημαντικές εξαιρέσεις ).
Ειναι γνωστό δε οτι οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας και οργανισμοί του δημοσίου έχουν αντιμετωπισθεί και συνεχιζουν να αντιμετωπίζονται από την κομματοκρατία ως λάφυρο .
Δεν συμφωνούμε επίσης με οργανογράμματα που αφαιρούν θέσεις εργασίας ή που περιορίζουν τον δημόσιο χαρακτήρα του σιδηροδρόμου αντί να τον ενισχύουν ή που δημιουργούν κατάσταση εξάρτησης από οποιονδήποτε.
Κατά την αποψη μας όλες οι σημαντικές δομές και τα μέσα παραγωγής της χώρας θα έπρεπε να αποτελούν λαική περιουσία και να διαχειρίζονται από τον λαό και όχι να μετατρέπονται σε μηχανές εξασφάλισης κέρδους για ομίλους ή ιδώτες.Επομένως άλλη η δομή μιας ΔΕΚΟ για την εξασφάλιση της υπηρεσίας προς τον λαό και άλλη η δομή για την εξασφάλιση <<οικονομικών στόχων>>,<<τζίρου>>,<<μεγεθών>> κλπ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου