Στην 7η μέρα απεργίας μπαίνουμε σήμερα με τους μηχανοδηγούς σε όλη την Ελλάδα να δίνουν με την συμμετοχή τους την καλύτερη απάντηση στην πολιτική ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης επιστράτευσαν το έσχατο όπλο τους, προσπαθώντας μέσω του
κοινωνικού αυτοματισμού να φέρουν επιβάτες και εργαζόμενους απέναντι προκειμένου να υπάρξει απαξίωση του αγώνα μας.
Είναι ενδεικτικό ότι ακόμα και σιδηροδρομικό blog, προέβαλε ευρέως τις απόψεις ΜΟΝΟ των συστημικών μέσων ενημέρωσης αποκρύπτωνας για τις απεργίες (παρότι είχε λάβει ενημέρωση) τις θέσεις των μηχανοδηγών,(Οι διαφημίσεις βλέπετε-παλιότερα ήταν "συνδρομές" ...), ενω προέβαλε και την διαμαρτυρία των επιβατών αγνοώντας την άποψη των συνδικαλιστών του χώρου μας.
Εμείς οφείλουμε και πάλι να ζητήσουμε την κατανόηση του επιβατικού κοινού καθώς ο αγώνας για την ανατροπή των πολιτικών αυτών πρέπει να είναι κοινός και άρα τους αφορά σαν εργαζόμενους.
Αντιλαμβανόμαστε πλήρως την ταλαιπωρία που υφίστανται.
Σε αυτούς που προτρέπουν σε...μηνύσεις σε βάρος των Σωματείων απλά θα απαντήσουμε ότι αποζημιώνονται κανονικά σύμφωνα με τον Κανονισμό για τα εισιτήρια τους. Τσάμπα λεφτά στα δικαστήρια θα χάσουν.
Ο αγώνας μας συνεχίζεται κανονικά μέχρι την Κυριακή στα εμπορικά τρένα και αύριο θα συνεδριάσουν απο κοινού τα 2 Σωματεία εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να αποφασίσουν το μέλλον των κινητοποιήσεων.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Οι επιβάτες θα ένιωθαν την αλληλεγγύη της ΠΟΣ εάν επέτρεπε 2 πρωινά δρομολόγια και 2 απογευματινά για να επιστρέψουν οι υπόλοιποι εργαζόμενοι στα σπίτια τους. Έτσι και τον κόσμο θα είχατε με το μέρος σας και το δικαίωμα σας στην απεργία/στάση θα ασκούσατε. Δείξτε αλληλεγγύη και θα έχετε ανταπόκριση από τους επιβάτες
ΑπάντησηΔιαγραφή