Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016

Διαμαρτυρία εργαζομένων - επιβατών Προαστιακού για τις συνεχιζόμενες στάσεις εργασίας

Ο Σύλλογος Εργαζομένων Επιβατών Προαστιακού/Ενεργοί Καταναλωτές, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για την άνευ προηγούμενου οικονομική επιβάρυνση και ταλαιπωρία που υφίσταται το επιβατικό κοινό - και ιδιαίτερα οι εργαζόμενοι επιβάτες- από τις
επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας/απεργίες στο δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Χιλιάδες εργαζόμενοι από την Κόρινθο, την Αττική, την Εύβοια και τη Βοιωτία που χρησιμοποιούν τον Προαστιακό αναγκάζονται, τον τελευταίο μήνα, να δαπανούν ένα σημαντικό μέρος του μισθού τους, σε εναλλακτικά μέσα μεταφοράς, προκειμένου ανταποκριθούν στις εργασιακές τους υποχρεώσεις.

Σε μια εξαιρετικά δύσκολη οικονομική συγκυρία, εργαζόμενοι των 700-800 ευρώ αφαιρούν σημαντικά έσοδα από τις βασικές ανάγκες της οικογένειας και των παιδιών τους, δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στα ωράρια εργασίας τους ενώ ορισμένοι κινδυνεύουν να χάσουν ακόμη και τη δουλειά τους.
Καλούμε την Κυβέρνηση, να σταματήσει τα παιχνίδια εξουσίας με την  Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα Σωματεία των Εργαζομένων, σε βάρος των εργαζομένων επιβατών και να επιδιώξει άμεσα λύση για την αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας του Προαστιακού.

Καλούμε τα Σωματεία των Εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να σταματήσουν άμεσα τις στάσεις εργασίας/απεργίες και να αναλογισθούν την οικονομική αιμορραγία και την ταλαιπωρία που προκαλούν, σε όσους μέχρι σήμερα έμπρακτα στηρίζουν τη λειτουργία του Προαστιακού, παρά τα λάθη, τις αστοχίες και τις παραλείψεις.

Προειδοποιούμε ότι, αν χρειαστεί, θα χρησιμοποιήσουμε κάθε θεμιτό μέσο, ένδικο ή μη, προκειμένου να προστατεύσουμε το εισόδημά μας, τις θέσεις εργασίας μας, το δικαίωμα μας σε ασφαλείς, έγκαιρες και αξιοπρεπείς μετακινήσεις από και προς το χώρο εργασίας μας», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

10 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι εργαζομενοι του συλλογου καλυτερα θα ηταν να ζητησουν ευθυνες απο την διοικηση και την κυβερνηση κι οχι να καλουν τους αλλους εργαζομενους να σταματησουν τον δικαιο αγωνα τους.καλυτερα να αρχισουν να σκεφτονται σαν εργαζομενοι κι οχι σαν καταναλωτες.επισης αν εχουν αλλους τροπους δρασης να μας προτεινουν ας το κανουν αλλα ας μην ζητουν να σιωπησουμε και να μην αντιδρουμε στην αδικια που συνεχιζεται τοσα χρονια εις βαρος μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ως γνωστόν οι εκάστοτε κυβερνώντες δεν χρησιμοποιούν
    το τρένο ως μεταφορικό μέσο αλλά χρησιμοποιούν
    αυτοκίνητα αλεξίσφαιρα λιμουζίνες/ελικόπτερα κ.α.
    Συνεπώς είτε οι εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάνουν απεργία 1 μέρα είτε ένα μήνα συνεχόμενα τους κυβερνώντες δεν τους ενδιαφέρει καθόλου. Αντίθετα οι εργαζόμενοι των 600 700 ευρώ που έχουν να συντηρήσουν και μια οικογένεια πίσω τους
    ΑΥΤΟΙ και ΜΟΝΟΝ αυτοί υποφέρουν από την απεργία. Έχετε να προτείνεται καμιά πρόνοια για αυτούς τους ανθρώπους εσείς οι εργαζόμενοι του οσε ?

    Να προτείνω εγώ μια λύση τουλάχιστον να αφήνατε ένα δρομολόγιο νωρίς το πρωί και ένα δρομολόγιο αργά το βράδυ και ας είχατε το υπόλοιπο διάστημα απεργία.

    Υ.Γ. Κάτι τελευταίο, είναι πολύ υποτιμητικό και κουτοπόνηρο να βαφτίζεται η καθολική απεργία ως "στάση εργασίας"
    Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο κοινωνικός αυτοματισμός όπως καλλιεργήθηκε από MEGA, SKAI, ΝΕΑ και ΒΗΜΑ, καλά κρατεί. Αντί να διαμαρτύρονται και να ψηφίζουν ενάντια στις κατάπτυστες πολιτικές, στρέφονται σε εργαζόμενους που παλεύουν για να μη καταντήσουν έρμαια στις ορέξεις του κάθε "επιχειρηματία" τύπου Πατσαβόλτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ Άσωτε εάν θεωρείς ότι το Δελτίο Τύπου είναι ενάντια στους εργαζόμενους, σε συμβουλεύουμε να αρχίσεις επειγόντως σεμινάρια ανάγνωσης και κατανόησης κειμένου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ Savour πράγματι έχεις δίκαιο ο κάθε εργαζόμενος έχει το αναφαίρετο δικαίωμα και να απεργεί και να διεκδικεί ο,τι καλύτερο για αυτόν. Και να πράγματι τα κανάλια της διαπλοκής με την προπαγάνδα τους δεν βλέπονται πλέον. Όμως όμως θα πρέπει σε αυτή την ζωή να μην κοιτάμε μόνο την πάρτη μας αλλά στοιχειωδώς να δίνουμε έστω και λίγο σημασία στο συνάνθρωπο που ξοδεύει 5 και δέκα ευρώ την ημέρα μόνο να πάει στην οποία δουλεία του με ένα σαράβαλο αμάξι που μπορεί να τον αφήσει από στιγμή σε στιγμή. Επομένως θα πρέπει οι εργαζόμενοι του ευρύτερου δημοσίου να δείχνουν και αυτοί λίγη αλληλεγγύη στους ιδιωτικούς υπαλλήλους έστω στα στοιχειώδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ ΑΣΩΤΟΣ
    1) Ο Σύλλογος Εργαζομένων Επιβατών στις 16/1/2016 είχε στείλει επιστολή συμπαράστασης στην ΠΟΣ και ζήτησε να επιτρέψει 2 πρωινά και 2 απογευματινά δρομολόγια για να πηγαίνουν στην εργασία τους οι εργαζόμενοι. Ουδέποτε έλαβε απάντηση. Πόση ποια κατανόηση να έχουν οι υπόλοιποι εργαζόμενοι των 600€ για τις κινητοποιήσεις σας .
    2) Γιατί η ΠΟΣ ουδέποτε δεν πήρε θέση για την υπερτιμολόγηση καρτών και εισιτηρίων στη γραμμή Αεροδρόμιο-Κιάτο? Πιστεύει κάποιος ότι ο εργαζόμενος Κορίνθιος που πληρώνει €150 μηνιαία κάρτα για να πάει στη δουλειά του στην Αθήνα μπορεί να αντέξει επί μακρόν αυτές τις κινητοποιήσεις? Γιατί δεν εγφάζετε έμπρακτα και στις λοιπές ομάδες εργαζομένων την αλληλεγγύη σας?
    3) Πιστεύει σοβαρά κάποιος ότι με 3-ωρες στάσεις εργασίας εν καιρώ μνημονίου θα ακυρώσετε την πώληση? Σου κλείνουν το σπίτι και κάνεις 3-ωρες και 15.00 σχολάμε και πάμε για μπάνιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η αλληλεγγυη δινεται σε αυτους τους εργαζομενους που αγωνιζονται και υπο αυτο το πρισμα οι επιβατες εργαζομενοι πρεπει να ειναι αλληλεγγυοι στον αγωνα που δινουμε ακομα και αν ταλαιπωρουνται.υποθετω πως αν γινοταν να μπουν καποια δρομολογια για την εξυπηρετηση του κοσμου θα εμπαιναν.το δελτιο τυπου ειναι σιγουρα εναντιον των κινητοποιησεων(αφου καλει το σωματειο να σταματησει τις απεργιες) και αρα εναντιον των εργαζομενων και εκει "κολλαει" το σχολιο του Savour για κοινωνικο αυτοματισμο κατι που λογω της δικης σας δυσκολιας συνταξης και κατανοησης κειμενου δεν αντιληφθηκατε.Πραγματικα ομως πρεπει να συνειδητοποιησετε οτι κι οι εργαζομενοι που απεργουν χανουν μεροκαματα με οικογενειες ή χωρις πισω τους και σιγουρα δεν το κανουν απο βιτσιο να ταλαιπωρουν τον κοσμο.Οποτε επαναλαμβανω ζητηστε ευθυνες απο τους πραγματικα υπευθυνους κι οχι απο τους εργαζομενους που προσπαθουν με οτι μεσα εχουν να καλυτερευσουν οχι μονο τις συνθηκες εργασιας τους αλλα και την ποιοτητα στις υπηρεσιες που προσφερονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είναι θέμα ταλαιπωρίας. Την ταλαιπωρεία δηλαδή τις 2 ώρες να πας και να έρθεις στην δουλεία ας το παραβλέψουμε.Είναι οικονομικό το θέμα. Αν έγω που παίρνω 800 ευρώ και στηρίζω άλλους 3 ενήλικες άνεργους στο σπίτι μου και τις υποχρεώσεις τους στην εφορία και πάραλληλα υποχρεούμαι να χαλάω 10 ευρώ την ημέρα σε μετακίνηση.. Ε σόρρυ δεν μπόρω να είμαι αλληλέγγυος σε σένα υπό αυτές τις συνθήκες και για πόσο χρονικό διάστημα ? Εν πάση περιπτώση το τραίνο και ο ΟΣΕ δεν ανήκει στους εργαζομένους. Δεν είναι δικιά τους περιουσία το τρένο και να το σταματάνε για όσο θέλουν. Ανήκει στον ελληνικό λαό στο σύνολο.
    Επίσης η πραγματική αλληλεγγύη είναι αμφίδρομή. Αν εγώ χάσω την δουλεία μου επειδή ας πουμε χάλασε το σαραβαλάκι που οδηγώ και δεν έχω λεφτά να το φτιάξω για να πάω στην δουλεία με ποιό τρόπο εσείς οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ θα δείξετε αλληλεγγύη σε μένα? Θα μου πληρώσετε νέο αμάξι + βενζίνη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Άσωτο ...όχι άλλο κάρβουνο ρε παιδιά, αν δεν μπορείτε στις 3ωρες στάσεις εργασίας να βάλετε 1 δρομολόγιο στις 06.00 το πρωί και 1 στις 19.00 το βράδυ να γυρίσει ο εργάτης σπίτι του, μην μιλάτε για αλληλεγγύη, μαγαρίζετε τη λέξη, είναι επιλογή σας να ταλαιπωρείται τους επιβάτες...πείτε καλύτερα ότι κοιτάτε την πάρτη σας να το καταλάβουμε....τέτοια μονόπαντη κατανόηση είναι φασιμός όχι "κατανόηση".....έτσι και αλλιώς μόλις σας υπογράψουν τη ΣΣΕ θα λουφάξετε και θα ξεχάσετε το όλο θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή