Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Σοβαρό ζήτημα στο οργανωμένο κίνημα προκαλει η ενέργειά της ΔΑΚΕ Έλξης

Σοβαρά ερωτηματικά και βαθύς προβληματισμός επικρατεί στις ταξεις  των μηχανοδηγών μετά την χτεσινή αποκάλυψη για την εν κρυπτω  προσπάθεια της Δάκε Έλξης να επικοινωνησει με την Ιταλική πλευρά.  Η χτεσινή επιστολή του Παύλου Θανασιά, συνδικαλιστή της ΔΑΚΕ δημιούργησε ακόμα περισσότερα ερωτηματικά 

αφού ο συνάδελφος δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα το κείμενο που έστειλε εκ μέρους της Δάκε στους Ιταλούς.Απείλησε να δώσει όμως την .....απάντηση τους κάνοντας όλους  να μυδιασουν με την υποτιθέμενη αφέλεια του.

Η ενέργεια της ΔΑΚΕ χαρακτηριζεται  ακόμη και απο μετριοπαθεις  μηχανοδηγούς  όχι μόνο απαράδεκτη αλλά τουλάχιστο διασπαστική.
Στην συνέχεια όλοι θυμούνται την τοποθέτηση του Θανασιά στην συνέλευση στο ΜΑΙ όπου ξεκάθαρα δήλωσε ότι προτιμά να αγοραστεί η εταιρεία από τους Ιταλούς -που αποτελουν μια σοβαρή εταιρεία κατά την άποψή του- πάρα να βγει άγονος ο διαγωνισμος ενώ κάνεις δεν ξεχνά και την τοποθέτηση του Β. Τουρλή που αμέσως μετά την κατάθεσή της προσφοράς των Ιταλών έσπευσε να μιλήσει για τις μεγάλες στιγμές που θα ζήσει ο σιδηρόδρομος κ τις προοπτικές που ανοίγουν μπροστά του , όπως άλλωστε έκανε ο συναδελφος  κ την περιοδο 2007-2009.
Τότε που σαν Προεδρος της ΠΕΠΕ μιλαγε για τις προοπτικές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , την ώρα που η εταιρεία έμπαινε μέσα-με το έγκλημα που τότε γινόταν - 700 εκατομυρια Ευρω, χρέη που την οδήγησαν τελικά  στην ιδιωτικοποίηση.
 Ο Τουρλής και τότε και σήμερα ζούσε και ζει τον μύθο του γιατί ούτε στον ιδιωτικό τομέα έχει εργαστεί ποτέ,ούτε έχει την παραμικρή εμπειρία για τις συνέπειες ιδιωτικοποιήσεων σε άλλες χώρες καθώς δεν έχει -παρά ελάχιστες φορές - μιλήσει κατ ιδίαν με ξένους συνδικαλιστές η παρεβρεθει σε συνεδρια της ALE.
 Έχει λοιπόν τουλάχιστο ελλειπή και μεταφερόμενη ενημέρωση για τις συνέπειες των ιδιωτικοποιήσεων στους μηχανοδηγούς.
Το ίδιο ελλείμα είχε και όταν ανέλυε στους μηχανοδηγούς την προοπτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2007-2009 , καθώς αδυνατούσε να διαβάσει τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας που τη οδήγησαν στο καναβάτσο των χρεών  και τελικα στο ΤΑΙΠΕΔτο 2013.

Παρόλα αυτά και  τις αποδεδειγμένες πλέον  διαχρονικά αδυναμίες του στην  μελέτη ουσιαστικων παραμέτρων που καθορίζουν το παρών και το μέλλον μιας εταιρείας αρα και το μέλλον των εργαζομένων σε αυτήν , ο Γ.Γραμματεας του Σωματείου μας παραμένει αμετανόητος.

Αλλα γίνεται και πλέον επικίνδυνος καθώς  καθοδηγειται απο τυφλή εμπάθεια.

Γιατί ενέργειες σαν αυτή που έγινε κατόπιν προσωπικής του εντολής βάζουν βόμβα στα θεμέλια της ενότητας που ψευδεπιγραφα κ υποκριτικά επικαλείται οτι απαιτείται το επόμενο διάστημα. Για τα δύσκολα που έρχονται,  όπως αρέσκεται να λέει, δύσκολα που εδώ και 40  μέρες τον βρίσκουν απόντα από τις εξελίξεις. 
Η ενέργειά αυτή των Τουρλή κ Θανασιά δεν θα μείνει αναπάντητη.
Το  Σωματείο μας ζητήσε  από τους  Ιταλους,-την ίδια μέρα που διαπίστωσε τα σοβαρά ατοπήματα της ΔΑΚΕ - οι όποιες επικοινωνίες να γίνονται αποκλειστικά και επίσημα και ΜΟΝΟ  με τον επισημο λογαριασμό μας , ενώ   θεωρείται βέβαιο ότι τις  επόμενες μέρες θα ζητηθει να αποσταλεί κ το κείμενο που στάλθηκε στους Ιταλούς καθώς δεν υπάρχει πλέον στην Δάκε καμία εμπιστοσύνη , μετά τα όσα συνέβησαν. 
Παράλληλα θα υπάρξει κ επίσημη πρόσκληση σε Ιταλική αντιπροσωπεία για να έρθει στην Ελλάδα και να συνομιλήσει με την ΠΕΠΕ αλλά και μηχανοδηγούς σε ΜΑΙ κ Θεσσαλονίκη ,τουλάχιστο.

Οι κοντριτσες για τη ΣΣΕ μπορεί να είναι θεμιτές,  αυτό που έγινε ξεπερνά πολλά όρια.

Τα όσα έγιναν και δεν απόκαλύψαμε τότε,   σεβόμενοι την απαίτηση του Προέδρου του Σωματείου μας που ζήτησε να μην γραφτεί τίποτα μέχρι να κλείσει το θέμα της ΣΣΕ.

Ωστόσο τις μέρες που γίνονταν οι κινητοποιήσεις μας αυτά ήταν γνωστά κ η κατάσταση εντός της ΠΕΠΕ ήταν τουλάχιστο δύσκολη, αφού υπήρχαν δεύτερες σκέψεις   για συγκεκριμενα ζητήματα και πως αυτά προέκυπταν ξαφνικά σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους. 

Είναι πολλά αυτά τα θέματα και θα ανοίξουν εν καιρώ. Και μάλιστα με αποδείξεις.

Και φυσικά σοβαρός προβληματισμός υπάρχει κ στα πλαίσια της Ομοσπονδίας.

Ο συνάδελφος Τουρλής είναι από τα κορυφαία στελέχη της ΔΑΚΕ κ αναρωτιομαστε αν αυτές τις  ενέργειες θα ακολουθήσουν κ άλλοι συνδικαλιστές  ενόψει της ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ. Αν δηλαδή θα στέλνουν mail σε Γάλλους , Γερμανούς κ Ιταλούς εν κρυπτω αναζητώντας "πληροφορίες".
Το θέμα της διασπαστικης κίνησης είναι δεόντως σοβαρό κ έτσι θα αντιμετωπιστεί το επόμενο διάστημα.
Οι αστειοισμοι του συναδέλφου Τουρλή για το θέμα κ η ελαφρότητα με την οποία το αντιμετωπίζει δεν μικραινουν το μέγεθος του προσωπικού ατοπήματος από ένα συνδικαλιστή που με 35ετη θητεία θα έπρεπε να γνωρίζει τις συνέπειες αυτών των πράξεων. Γιατί ο ίδιος φέρει την ευθύνη στο ακέραιο για τα όσα έχουν συμβεί. 
Ο Παύλος Θανασιας έστειλε επιστολή μετά από εντολή του.
ΑΝ η Δάκε κ ο Γραμματεας του Σωματειου μας, ήθελε απλά ενημέρωση θα μπορούσε να ζητήσει να σταλεί επίσημα επιστολή από την ΠΕΠΕ. 
Προφανώς λοιπόν είχε άλλη στόχευση.Ποια είναι αυτή, γνωρίζει  ο ίδιος κ μονο.

Δεν το έκανε όμως  ποτέ, θεωρώντας πως οι απαντήσεις θα έρχονταν στην παράταξη της ΔΑΚΕ  και αγνοώντας ότι τα συνδικάτα στο εξωτερικό δεν λειτουργούν με τα εγχώρια πρότυπά στα οποία έμαθε να κινείται ο συνάδελφος Τουρλής. 

Οι Ευρωπαίοι συνδικαλιστές συναδελφε Γραμματέα δεν αναγνωρίζουν  παρατάξεις και κόμματα,  αν είχες την παραμικρή ιδέα και εμπειρία θα το ήξερες. 
Οι Έλληνες μηχανοδηγοί συναδελφε Τουρλη δεν θα συγχωρήσουν πότε την διασπαστική σου πράξη, που αποτελεί μαύρη σελίδα στη 50 χρόνη πορεία της ΠΕΠΕ.
Αυτά τα πράγματα είναι πρωτοφανή και φέρουν την υπογραφή σου.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου