Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2016

O Παύλος Θανασιάς ξεσπαθώνει-Για την ιδιωτικοποίηση φταίει ο...Πρόεδρος της ΠΕΠΕ. Το στέκι σχολιάζει....

Για άλλη μια φορά το μέλος του ΔΣ Παύλος Θανασιάς ξεσπαθώνει! Με επιστολή του, για άλλη μια φορά στέκεται σε κριτική επί προσωπικού στον Πρόεδρο του Σωματείου μας, αποφεύγοντας όμως να μας πεί τι έχει προτείνει  ο ίδιος και δεν ελήφθη υπόψη ή ας το πούμε καλύτερα, δεν πραγματοποιήθηκε. Ο συνάδελφος 
μάλιστα συνεχίζει να κοροιδεύει τους πάντες ζητώντας να δημοσιεύσει την επιστολή - απάντηση των Ιταλών το στέκι της έλξης !

ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ , παρά παραθέτοντας μια γενικόλογη περιγραφή των όσων έγραψε.
Αντιλαμβανόμαστε την δύσκολη θέση στην οποία έχει περιέλεθει ο συνδικαλιστής της ΔΑΚΕ Έλξης αφού εκτέθηκε ακολουθώντας άκριτα οδηγίες του επικεφαλής της ΔΑΚΕ. 

Πραγματικά πιστεύουμε ότι ο Παύλος μπορεί πολύ καλύτερα, αλλά τυφλωμένος όντας απο την προσωπική του εμπάθεια συνεχίζει τον μονόδρομο που τον απαξιώνει στην συνείδηση όλων.
Κρίμα φίλε Παύλο.
Θα περιμέναμε να μας πείς και γιατί ενώ πίστευες ότι το άρθρο 8 θα πρέπει να μπεί στην ΣΣΕ όπως πρότεινε η +ΣυνΕξέλιξη, ψήφισες το αντίθετο (και μετά άλλαξες την ψήφο σου)!
Γιατί άλλαξες άποψη για την αναβάθμιση των προσόντων πρόσληψης του κλάδου ενώ πλέον είσαι κάτοχος τίτλου σπουδών ΤΕΙ.
Γιατί δεν συμφώνησες να έχουν διαφορετική αμοιβή οι μηχανοδηγοί και η κίνηση απο τους υπολοίπους. (εννοούμε παραπάνω).

Εμείς -όπως πάντα- δημοσιεύουμε την επιστολή του φίλου μας Παύλου(Ελπίζουμε να μην μας απειλήσει πάλι με μηνύσεις γιατί ενημερώνουμε τους συναδέλφους για τις απόψεις του).
Τώρα αν για την ιδιωτικοποίηση φταίει ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ,εντάξει Παύλο.
Αυτός φταίει. Ο Γενιδούνιας και η +ΣυνΕξέλιξη φταίνε για όλα. 
Αλλά πες μας, αν έκανες ΜΙΑ πρόταση και την απέριψε αυτός ο "κακός" Πρόεδρος. ΜΙΑ όχι 2.....


Διαβάζουμε την επιστολή του Παύλου >
Ας πούμε και καμιά αλήθεια…

...καθώς το ψέμα έχει γίνει "δευτέρα φύση" του προέδρου της ΠΕΠΕ. 

Είναι δύσκολο -το καταλαβαίνω- πρόεδρε Γενιδούνια όταν μέσα σε ενάμισι χρόνο δεν έχεις πετύχει τίποτα απολύτως να αποδεχθείς την κριτική. 

Είναι δύσκολο, λόγω έπαρσης, να παραδεχθείς ότι κορόιδεψες τους Μηχανοδηγούς. Δεν μπορείς λόγω χαρακτήρα να ζητήσεις συγγνώμη. Ως ο πιο αποτυχημένος πρόεδρος όλων των εποχών και μη έχοντας επιτύχει ούτε μισό στόχο από το διεκδικητικό πλαίσιο του σωματείου... ανακαλύπτεις σκάνδαλα που μόνο τη σκιά σου θα μπορούσες να ξεγελάσεις (ή όπως λες να σοκάρεις).

Ας πούμε λοιπόν στον κόσμο καμιά αλήθεια γιατί ακόμα και την αποκάλυψη (που προκαλεί γέλια εις βάρος σου) την κάνεις μισή…

Είχαμε την τύχη να συναντήσουμε συναδέλφους συνδικαλιστές των Ιταλικών Σιδηροδρόμων στο συνέδριο του προγράμματος STEP πριν λίγους μήνες στη Θεσσαλονίκη. Εκεί λοιπόν, καθώς είχε αρχίσει να αναπτύσσεται φημολογία για ενδιαφέρον της FS για εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με πρωτοβουλία του συναδέλφου Δρίτσα, πλησιάσαμε τους συναδέλφους και ζητήσαμε πληροφορίες γύρω από το θέμα. Ανοίχτηκε, συνεπώς, ένας δίαυλος επικοινωνίας καθώς οι Ιταλοί συνάδελφοι μας είπαν ότι είναι πρόθυμοι να μας ενημερώσουν για οτιδήποτε θα θέλαμε να μάθουμε στο μέλλον. Επιπρόσθετα, ακόμα και ελάχιστα πράγματα να γνωρίζει κάποιος για την ALE ξέρει πως τα μέιλ κοινοποιούνται προς όλους τους ενδιαφερόμενους. Άρα δεν υπήρχε κάτι που να μπορεί να κρυφτεί. Επιπλέον, όλοι οι εκλεγμένοι της παράταξης μου στο ΔΣ του σωματείου ήταν ενήμεροι και σύμφωνοι με το περιεχόμενό του μέιλ.

Και πάμε τώρα στο ίδιο το μέιλ: αυτό ήταν μία πρωτοβουλία της Νέας Έλξης-Αναγέννησης ως αυτόνομης συνδικαλιστικής παράταξης που αγωνιά για το μέλλον και ενδιαφέρεται πραγματικά για τους Μηχανοδηγούς.
Ρωτήσαμε λοιπόν τους Ιταλούς  συνδικαλιστές αν υπάρχει κάτι νεότερο ως προς την πορεία της ιδιωτικοποίησης και επιπλέον, επειδή έτρεχαν παράλληλα, οι διαγωνισμοί για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την τεχνική βάση, θέλαμε να μάθουμε τη σχέση συνεργασίας της Ιταλικής τεχνικής βάσης με την εκμετάλλευση. Θέλαμε, λοιπόν, να αντλήσουμε κάθε δυνατή πληροφορία προς όφελος των συναδέλφων μας.

Είχες λοιπόν θεσμική υποχρέωση να αξιοποιήσεις την πληροφορία ότι το ενδιαφέρον των Ιταλικών Σιδηροδρόμων είναι πραγματικό. Αλλά εσύ αντίθετα κοίμιζες εκούσια τον κόσμο με τις ψεύτικες υποσχέσεις που λάβαινες από το Υπουργείο. 

Λέγοντας χαρακτηριστικά: “5 εκατομμύρια η προσφορά”, “άγονος ο διαγωνισμός” και “ υπάρχει σχέδιο βήτα”. Είναι ξεκάθαρο τι ρωτήσαμε ως παράταξη από την απάντηση που έλαβε το σωματείο στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (και την οποία σε προκαλούμε να δημοσιεύσεις για να ενημερωθούν όλοι). Αλλά όπως είπα, πάλι την μισή αλήθεια είπες, καθώς σκόπιμα δεν δημοσίευσες την απάντηση των Ιταλών συναδέλφων. Μάλιστα, ενημερώσαμε για την πρωτοβουλία μας και το περιεχόμενο της απάντησης (προωθώντας την άμεσα) μόλις τη λάβαμε τόσο την παράταξη της Δημοκρατικής Συμπαράταξης όσο και την ΑΣΚΕ (εσύ άλλωστε είχες ενημερωθεί διαβάζοντας ο ίδιος την απάντηση). 

Άρα ΟΛΟΙ ήταν ενήμεροι! Τι δεν καταλαβαίνεις; Πώς λοιπόν ήταν μυστικό; Πώς μας έπιασες στα πράσα; Η αποκάλυψη βόμβα τελικά Πρόεδρε Γενιδούνια είχε ισχύ τσιχλόφουσκας! Όμως, καθώς δεν έχεις πειστικές απαντήσεις για το θέμα της σύμβασης… σηκώνεις λίγη “σκόνη” για αντιπερισπασμό.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι στις συνειδήσεις των Μηχανοδηγών έχεις χαρακτηριστεί ως ο πλέον αποτυχημένος εκπρόσωπος τους. Ποιος ξέρει τι επιπτώσεις θα έχει ο κλάδος από την αλαζονική συμπεριφορά σου στο μέλλον!

Κι ακόμα χειρότερα; Θα μείνεις στην ιστορία ως ο Πρόεδρος της ιδιωτικοποίησης και αυτή η ρετσινιά θα σε ακολουθεί πάντα!


ΥΓ: Σε προκαλώ ξανά, για ενημέρωση των Μηχανοδηγών, να δημοσιεύσεις την απάντηση των Ιταλών συναδέλφων. Αλλιώς θα το κάνω εγώ.

Θανασιάς Παύλος
Μηχανοδηγός ΜΑΙ

5 σχόλια:

  1. Ο φίλος μου ο Παύλος ξεχνά ότι για την επιστολή του στους Ιταλούς δεν θα μαθαίναμε τίποτε (ούτε φυσικά ξέρουμε τι έγραψε) αν αυτοί δεν απαντάγανε επίσημα στο Σωματείο μας.Και απάντησαν στο Σωματείο και όχι στον Παύλο και την ΔΑΚΕ γιατί πολύ απλά για τους Ιταλούς δεν υπάρχουν παρατάξεις-όπως τις εννοεί ο Παύλος- αλλά ΜΟΝΟ Σωματεία.
    Απάντηση που μόλις λάβαμε ΑΜΕΣΑ εγώ ο ίδιος κοινοποίησα στον Αντιπρόεδρο Συρόπουλο όσο και στην ΑΣΚΕ(Τα αποδεικτικά αποστολής υπάρχουν).Ο Σπύρος δήλωσε παντελή άγνοια όταν τον ενημέρωσα και του απέστειλα την απάντηση των Ιταλών.

    Όταν με το καλό μας στείλει τι έγραψε για το θέμα, θα αναρτήσουμε και την απάντηση των Ιταλών.
    Πιάστηκε στα πράσα αυτός και η ΔΑΚΕ και μάλιστα προσπαθεί να εμπλέξει και τον Δρίτσα ,την ώρα που ο τελευταίος όταν επικοινώνησα μαζί του την ίδια μέρα που έκπληκτος έβλεπα όσα συνέβαιναν,μου δήλωσε ότι δεν γνώριζε ότι έχει παρθεί τέτοια πρωτοβουλία.
    Αν η ΔΑΚΕ φίλε Παύλο ενδιαφερόταν για το καλό των μηχανοδηγών πραγματικά, ας έβαζε θέμα στο Σωματείο για να στείλουμε επιστολή επίσημα.
    Δεν το κάνατε ποτέ γιατί προφανώς άλλα έχετε στο μυαλό σας.
    Τώρα όσον αφορά την ΣΣΕ και την αποτυχία της.
    Όλοι θα κριθούμε αγαπητέ συνάδελφε.
    Εσύ πάντως τους τελευταίους 15 μήνες έλαβες παχιά αύξηση και δεν έχασες Ευρώ απο τακτικές αποδοχές.
    Όταν αντιληφθείς την πραγματικότητα και το τισυνέβαινε μέχρι τον Μάη του 2015, θα συζητήσουμε και σοβαρά.
    Και κυρίως περίμενα στο ΔΣ να έχω και την "ελάχιστη" βοήθεια απο τα λεγόμενα και νέα μυαλά.
    Δυστυχώς δεν έχει κατατεθεί καμία πρόταση τους τελευταίους 15 μήνες.
    Πολύ απλά γιατί όλοι γνωρίζουν ότι οι αποφάσεις ήταν ομόφωνες.Εκτός απο αυτήν που καταψήφισε η ΔΑΚΕ τον Ιούνιο του 2015.Τότε που ζητήσαμε κινητοποιήσεις για προσλήψεις και ο Παύλος είπε όχι μαζί με τους συναδέλφους της ΠΑΣΚ.
    Παύλο, μην υποτιμάς άλλο την νοημοσύνη των μηχανοδηγών.
    Φιλικά πάντα

    Γενιδούνιας Κώστας - Πρόεδρος ΠΕΠΕ

    Υ.Γ. Αλήθεια φίλε Παύλε, γιατί δεν παραδέχεσαι ότι είσαι στέλεχος της ΔΑΚΕ;
    Ντρέπεσαι για το παρελθόν ή δεν θες να χρεώνεσαι την παράταξη που επίσημα- με έγγραφο της- σε πρότεινε να "σπουδάσεις" τον συνδικαλισμό στην Ακαδημία της ΓΣΕΕ;

    Υ.Γ.2 Αφού η ΣΣΕ δεν σε ικανοποιεί γιατί την ψήφισες ρε Παύλο. Εγώ το 2011 ως μέλος της ΠΑΣΚ στο ΔΣ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΑ
    Δεν μου άρεσε και δεν την ψήφισα γιατί είχα χάσει 25%,το΄ίδιο έκανα και το 2014 ως Αντιπρόεδρος της ΠΕΠΕ.
    Εσύ γιατί δεν τολμάς να κάνεις αυτό που πιστεύεις.Εκτός αν είδες και εσύ αυτό που βλέπουμε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε Γενεδουνια...πλακα μας κανεις?...Παραγγελια τους εχεις κανει τους αντιπαλους σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε Παύλε πραγματικά και να ήθελε ο Γενιδούνιας τέτοια πάσα δεν θα έβρισκε ποτέ και σε έχω και για έξυπνο.Ρώτα τον αρχηγό.Τι είπε σε πολύ μεγάλο στέλεχος της ΔΑΚΕ κορυφαίος Υπουργός για την ιδιωτικοποίηση,λίγες μέρες πριν το άνοιγμα των προσφορών.Και το ποια εκτίμηση υπήρχε για το θέμα.Θα την πείτε την αλήθεια ρε Παύλο.Όταν την μάθετε,γιατί σας λένε την μισή αγόρι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δηλαδή ο Θανασιάς λέει ότι η ΑΣΚΕ ήξερε τα καθέκαστα και είπε ΝΑΙ σε αυτές τις ενέργειες;
    Γιατί ΟΧΙ δεν είπε πάντως(ΑΝ ΗΞΕΡΕ).Ούτε ο εκπρόσωπος της κατήγγειλε αυτά τα αίσχη που κάνουνε κάποιοι πίσω απο την πλάτη μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γενιδουνια εισαι ο πιο αποτυχημενος προεδρος της ΠΕΠΕ.Εβαλες την Ελλαδα στα μνημονια.Επι προεδριας σου εφυγαν μεταταχθεντες σιδηροδρομικοι.Επι των ημερων σου χασαμε με την ενταξη μας στο ενιαιο μισθολογιο το 50 τοις εκατο του μισθου μας.Εβαλες την εταιρια στο ΤΑΙΠΕΔ και μας ψεκασες για να μην αντιδρασουμε.Το μονο που σε ενδιαφερει ειναι να μην στεναχωρησεις τα πολιτικα σου αφεντικα γι αυτο και δεν οδηγησες τον κλαδο σε κινητοποιησεις οταν διαπιστωσες οτι μας κοροιδευαν με την συμβαση.Δεν διεκδικησες ποτε κατι για τον κλαδο ουτε ποτε κατηγγειλες στο ΣΕΠΕ καταστασεις εις βαρος μας.Δεν προστατεψες τους βοηθους επιμένοντας να μπουν με το παλιο συστημα για εκπαιδευση και εσυ και το παρεακι σου οταν σας πηραν το τρενο ΣΑΣ για σπασιμο δεν τους δινατε χειριστήρια.Ποτε δεν σε ενδιεφερε η ισοκατανομη των βαρδιων και των δευτερευουσων απολαβων γι αυτο οι δικοι σου ειναι τοσο ψηλα.Αυτος ειναι και ο λογος που δεν θες να δημοσιευονται τα στατιστικα.Η συμβαση που εφερες ουτε σε ενα σημειο δεν ειναι καλυτερη απο την προηγουμενη. Εισαι και χοντρός!!!!
    Ρε θα μας τρελάνετε τελειως εσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή