Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Εθελούσιες-τυράκια,δορυφόροι και παραμύθια της χαλιμάς....

Μεγάλη αναστάτωση προκλήθηκε στους συναδέλφους που διάβασαν χτες στην Ναυτεμπορική το ...αποκλειστικής πληροφόρησης δημοσίευμα για τις προθέσεις των Ιταλών ενόψει της εξαγοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Την φερόμενη ως νέα μέρα ενόψει της ιδιωτικοποίησης.
Ένα δημοσίευμα που ο "πληροφοριοδότης" του, προσπάθησε να περάσει
μηνύματα για το εσωτερικό μέτωπο στην εταιρεία, μιλώντας για τις "δήθεν" προθέσεις των Ιταλών.
Άλλωστε απο τα τέλη Ιουλίου σύμφωνα με αυτά τα "έγκυρα δημοσιεύματα",περιμένουμε τον τοποτηρητή της Ιταλικής εταιρείας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ,αλλά ακόμα δεν τον έχουμε δεί.

Εμείς απλά αναρωτιόμαστε....
Στην Ιταλία  υπήρξε καμία εθελουσία έξοδος για μηχανοδηγούς;Γιατί οι Ιταλοί να το κάνουν στην Ελλάδα ; (Μάλιστα η ΠΕΠΕ θα φροντίσει να έρθει αντιπροσωπεία των Ιταλών συναδέλφων στην Ελλάδα μόλις ολοκληρωθεί και τυπικά η διαδικασία του Ελεγκτικού Συνεδρίου για να ενημερωθούν ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί δια ζώσης). 
Και μάλιστα ΠΩΣ θα το κάνουν όταν υπάρχει η παραδοχή απο ΌΛΟΥΣ (ακόμα και του ΤΑΙΠΕΔ που ...μιλάει με τους Ιταλούς) ότι στην έλξη υπάρχει σοβαρή έλλειψη προσωπικού.
ΑΝ υποθέσουμε ότι οι Ιταλοί προσλάβουν προσωπικό την πρώτη μέρα που αναλαμβάνουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυτό θα είναι έτοιμο στην παραγωγή τον Μάρτη του 2018! 
Και φυσικά μέχρι τότε θα έχουμε και άλλες συνταξιοδοτήσεις μηχανοδηγών.
Όμως  στο ίδιο δημοσίευμα διαβάζουμε ότι οι Ιταλοί θέλουν να αναπτύξουν το δίκτυο και την εταιρεία.
Άρα η επίκληση της εθελουσίας γίνεται σε ΑΚΡΙΒΩΣ αντίθετη κατεύθυνση με τα όσα υποστηρίζει το ίδιο το δημοσίευμα! ΚΟΙΝΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ή ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΙΣΕΙ τους μηχανοδηγούς ενόψει των νέων δεδομένων.
Προφανώς κάποιοι θέλουν να ονειρευόμαστε τυράκια για να βρεθεί πρόσφορο έδαφος για την ιδιωτικοποίηση.

Ωστόσο το δημοσίευμα έχει και ξεκάθαρα εσωτερική πληροφόρηση,ενώ είναι προφανές ότι εκφράζει και ευσεβείς πόθους του πληροφοριοδότη.
Γιατί πως αλλιώς μπορεί να εξηγήσει κάποιος την αναφορά σε "έξοδα που γίνονται απο την Διοίκηση για την εκπόνηση νέου Οργανογράμματος" το οποίο όμως θα.... καταργήσουν οι Ιταλοί επαναξιολογόντας μάλιστα απο μηδενική βάση το προσωπικό. (μας το παρουσιάζει εδώ και ως δεδομένο το νέο Οργανόγραμμα).
Μηδενική βάση επαναξιολόγησης απο τους Ιταλούς λοιπόν μας λέει ο δημοσιογράφος.
Αλήθεια τι θα έλεγε ο ίδιος αν συνέβαινε σήμερα αυτό στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;
Θα είχε την ίδια άποψη ή μήπως θα μίλαγε με την ξύλινη γλώσσα που θέλει το κομματικό κράτος  να κυνηγά τα ικανά στελέχη που είχε διορίσει η προηγούμενη Διοίκηση ;
Ενώ τώρα θέλει να μας πείσει ότι...ο νέος ιδιοκτήτης θα κρίνει όλους απο την αρχή και μάλιστα θα ανταμείψει και πλουσιοπάροχα τα νέα στελέχη για να κάνουν την "βρώμικη δουλειά" της εργοδοσίας. Να και οι γέφυρες στους υποψήφιους πρόθυμους .

Είναι λοιπόν προφανές συνάδελφοι ότι ένα τεράστιο παιχνίδι παραπληροφόρησης έχει στηθεί γύρω απο το θέμα της περιβόητης εισόδου των Ιταλών. 
Ας καταβάλουν πρώτα οι νέοι ιδιοκτήτες  τα 45 εκατομμύρια και θα δούμε όλοι τις προθέσεις τους.Μόλις δηλαδή γίνουν αφεντικά. Και εμείς ως εργάτες με το συνδικάτο μας, θα τους κρίνουμε.

Μέχρι τότε κλείστε τα αυτιά σας  συνάδελφοι ,στα τυράκια και στις εθελουσίες που ...έρχονται απο το 2008....
Είναι σαν αυτά που ακούγαμε για τους δορυφόρους που παρακολουθούν τις γέφυρες για... λογαριασμό του ΟΣΕ για να διαπιστώνουν την κατάσταση τους.
Απλά και σταράτα εμείς τα θεωρούμε ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΙΜΑΣ.
Το Σωματείο μας πάντα θα είναι σε ετοιμότητα να αξιολογεί ΟΛΑ τα δεδομένα.
Με τις διαφωνίες και τις συμφωνίες, θα κρίνουμε ψύχραιμα τα γεγονότα όταν θα γίνουν....

Το στέκι της έλξης  - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου