Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

Αλλάζει σελίδα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πριν από την ιδιωτικοποίηση


Μέχρι να έρθουν οι Ιταλοί για εμάς η εταιρεία παραμένει υπό δημόσιο έλεγχο και οι θετικές αλλαγές που έρχονται το επόμενο διάστημα πιστώνονται στην Δημόσια Σιδηροδρομική Εταιρεία (και την Διοίκηση της) και στην εργασία και το φιλότιμο των 700  εργαζομένων σε αυτήν.Διαβάζουμε στην Ημερησία

«Γκάζι» προς την ιδιωτικοποίηση πατά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου στο τέλος του μήνα να υπογραφεί μεταξύ του ΤΑΙΠΕΔ και των Ιταλικών Σιδηροδρόμων η σύμβαση πώλησης της ελληνικής εταιρείας και στις αρχές του 2017 να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση των μετοχών στους επενδυτές.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αν και για φέτος μετρά σημαντικές απώλειες από το κλείσιμο των γραμμών της Ειδομένης που μπορεί να ξεπεράσουν συνολικά τα 5 εκατ. ευρώ αλλάζει σελίδα και στοχεύει να ανατρέψει την εικόνα που έχει σήμερα με τα χάρτινα εισιτήρια που αναγκάζουν τους επιβάτες να πάνε στο γκισέ του σταθμού αλλά και τις καθυστερήσεις δρομολογίων.
Στόχος της Trenitalia είναι να επισπεύσουν τα προγράμματα αναδιοργάνωσης, με στόχο η ελληνική εταιρεία να εισέλθει σε νέα εποχή. Στο πλαίσιο αυτό θα υλοποιηθούν επενδύσεις ύψους 1 δισ. ευρώ, ωστόσο θα προηγηθούν οικονομίες κλίμακας, προκειμένου η εταιρεία να είναι κερδοφόρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχέδιο που επεξεργάζονται οι Ιταλοί περιλαμβάνει μετατάξεις στελεχών σε άλλες δομές του Δημοσίου, πρόγραμμα αξιολόγησης του προσωπικού από την αρχή και πακέτα εθελούσιας εξόδου που θα ακολουθήσουν. Στο στόχαστρο των Ιταλών θα μπουν τόσο οι επιβατικές όσο και οι εμπορευματικές μεταφορές. Έμφαση θα δοθεί σε νέα δρομολόγια, προσφορές, κάρτες και εισιτήρια που θα έχουν και μειωμένη τιμή, καθώς και στη σύγκριση του κόστους μεταφοράς με όχημα και με τρένο.
Τα σχεδία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Οι άμεσες παρεμβάσεις της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφορούν τις επιβατικές μεταφορές. Και αυτό είναι αναμενόμενο αν υπολογίσει κανείς ότι το 75%-80% του έργου της εταιρείας έως και σήμερα αφορά την επιβατική κίνηση, παρότι η προοπτική της ανάπτυξης βρίσκεται στις εμπορευματικές μεταφορές με τις συμφωνίες που έχουν υπογραφεί με την Cosco.
Στο πλαίσιο αυτό προωθείται η δημιουργία νέου «έξυπνου» εισιτηρίου, το οποίο θα εκδίδεται άμεσα και θα είναι ονομαστικό αλλά και η αγορά εισιτηρίων με τη δυνατότητα χρήσης πιστωτικών και χρεωστικών καρτών μέσω τερματικών POS περιλαμβάνονται στα άμεσα σχέδια της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα θυμίζει τις κάρτες επιβίβασης των αεροπορικών εταιρειών. Κατά τον έλεγχο των εισιτηρίων ο επιβάτης θα επιδεικνύει το ηλεκτρονικό μήνυμα που θα έχει λάβει από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (θα απεικονίζει ένα bar code), το οποίο ο ελεγκτής θα «περνάει» από το ειδικό μηχάνημα που έχει και σήμερα.
Σε περίπτωση που υπάρξουν επιβάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με τα ηλεκτρονικά συστήματα (π.χ. ηλικιωμένοι), θα παρέχεται η δυνατότητα από τα εκδοτήρια του ΟΣΕ εκτύπωσης του εισιτηρίου, το οποίο θα «περνάει» από το μηχάνημα του ελεγκτή με τον ίδιο τρόπο.
Σημειώνεται ότι σήμερα η διαδικασία γίνεται από τα γκισέ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που «δίνει» στον επιβάτη τρία χαρτάκια. Το ένα αποτελεί το καθεαυτό εισιτήριο, το άλλο προσδιορίζει τη θέση και σε ορισμένες περιπτώσεις υπάρχει και τρίτο, συνοδευτικό, ανάλογα με τη διαδρομή. Τα χαρτιά αυτά παραχαράσσονται πολύ εύκολα, όπως εξηγούν στελέχη της εταιρείας, ενώ παράλληλα επιβαρύνουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με υπέρογκο εκτυπωτικό κόστος. Την ίδια στιγμή η διαχείριση των εντύπων αυτών απασχολεί μεγάλο αριθμό εργαζομένων, είτε στις αποθήκες είτε κατά τη διαδικασία απογραφής τους.
Η εταιρεία θα επιβραβεύει επίσης τους συχνούς πελάτες της καθώς εισάγει πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών «miles & bonus», αντίστοιχο με αυτό που ισχύει στις αεροπορικές εταιρείες με προσφορές και δωρεάν παροχές.
Ήδη έχει ξεκινήσει την αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τον πελάτη μέσα στο τρένο μέσω της ανανέωσης κυλικείων και παροχή βελτιωμένου σήματος κινητής τηλεφωνίας, ενώ παρέχει δυνατότητα μεταφοράς του ΙΧ αυτοκινήτου των επιβατών μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Επίσης στους μεγάλους σταθμούς λειτουργούν ηλεκτρονικά μηχανήματα ενημέρωσης του κοινού, με πληροφορίες για τα δρομολόγια σε πραγματικό χρόνο, ενώ θυρίδες φύλαξης χειραποσκευών λειτουργούν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
Τα σημαντικότερα εκπτωτικά προγράμματα που εφαρμόζει ήδη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι τα εξής:
• Ενα δωρεάν εισιτήριο με την κάρτα Inter City, που αφορά έξι ταξίδια σε περίοδο ενός χρόνου. Μαθητές και φοιτητές έχουν επιπλέον έκπτωση 10%.
• Εισιτήρια πολλαπλών διαδρομών για έξι, 15 ή 30 ημέρες τον μήνα, με έκπτωση από 22% έως και 50%.
• Κάρτα τρίτης ηλικίας για άτομα άνω των 65 ετών, με την οποία έχουν έκπτωση 50% και πέντε ταξίδια δωρεάν.
• Οικογενειακή κάρτα, που εξασφαλίζει έκπτωση 25% για δύο άτομα και 50% για τρία ή περισσότερα. Μείωση της τιμής από 30% έως 50% ισχύει για ομάδες επιβατών άνω των έξι ατόμων.
• Έκπτωση 50% για παιδιά έως 12 ετών, πολύτεκνους και άτομα με αναπηρία. Φοιτητές και νέοι έως 26 ετών έχουν έκπτωση 25%. Μείωση 20% προβλέπεται για όλα τα εισιτήρια με επιστροφή.
Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι
Φιλόδοξο 10ετές πλάνο
Φιλόδοξο 10ετές επενδυτικό πλάνο με σημαντικές συνεργασίες σε παγκόμιο επίπεδο ανακοίνωσε πρόσφατα ο Renato Mazzoncini, CEO του dello Stato Italiane Ferrovie (FS).
Το πλάνο περιλαμβάνει μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των ιταλικών και ρωσικών σιδηροδρόμων, για την κατασκευή και τον εκσυγχρονισμό της υποδομής σιδηροδρόμων, εκτός από τα προϊόντα και την παροχή υπηρεσιών για τις διοικητικές μέριμνες και τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών. Η συμφωνία περιέχει επίσης τη συνεργασία στην κατασκευή των ρωσικών μεγάλων γραμμών, καθώς επίσης και κοινά προγράμματα για νέες υποδομές σιδηροδρόμων σε άλλες χώρες. Παρόμοια συμφωνία συνεργασίας έχει επιτευχθεί με τους ιαπωνικούς σιδηροδρόμους.
Επίσης η Trenitalia θα επιδιώξει την είσοδό της στη Βρετανία συμμετέχοντας σε κοινοπραξία με μια τοπική επιχείρηση μεταφορών, σε διαγωνισμό για το Intercity δυτικών ακτών (μια γραμμή μεταξύ του Λονδίνου και του Εδιμβούργου).

Μαρία Μόσχου - Ημερησία

1 σχόλιο:

  1. "Στο πλαίσιο αυτό θα υλοποιηθούν επενδύσεις ύψους 1 δισ. ευρώ, ωστόσο θα προηγηθούν οικονομίες κλίμακας, προκειμένου η εταιρεία να είναι κερδοφόρα"
    ΤΙ ΘΑ ΚΟΠΕΙ; ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΕΘΕΛΟΥΣΙΕΣ;
    Θα βρεθούμε προ εκπλήξεων, με την "σύγκριση του κόστους μεταφοράς με όχημα και με τρένο" δε Θεσσαλία, Δ. Μακεδονία και Θράκη. Μετά θα κλαίμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή