Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Ενημέρωση απο Π.Τερζόγλου για την συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΟΣ

Λάβαμε κ δημοσιεύουμε ανακοίνωση του Π.Τερζόγλου>
Η τελευταία (πριν το Συνέδριο της) συνεδρίαση της Διοίκησης της ΠΟΣ, μεταβλήθηκε σε ένα ακόμη θέατρο του παραλόγου, από επαγγελματίες (όπως εξελίσσονται) του είδους.
Η συνεδρίαση έγινε μέσα σε μία κρίσιμη περίοδο αφού:


1.- H ΤΡΑΙΝΟΣΕ μιλάει πλέον «ιταλικά» μετά την απόφαση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και του ΤΑΪΠΕΔ να την ιδιωτικοποιήσουν – ξεπουλήσουυν. Οι Ιταλοί δεν έπεσαν από τον ουρανό αφού μιλούν με το ΤΑΪΠΕΔ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από την εποχή της κυβέρνησης Σαμαρά (Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ).
2.- Ο σιδηρόδρομος είναι ουσιαστικά διαλυμένος και όπως έδειξε το τελευταίο συμβάν στον Γοργοπόταμο, από καθαρή τύχη δεν θρηνούμε καθημερινά θύματα.
3.- Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε πραξικοπηματικά και δεν πληρώνει υποχρεώσεις της σε ΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ καταδικάζοντας τους σε έλλειψη ρευστότητας, αφού οι γνωστοί τραπεζικοί περιορισμοί συνεχίζονται. Υπάρχει πλέον αδυναμία λειτουργίας αφού οι συνάδελφοι πρέπει να βάζουν με δικά τους έξοδα βενζίνες στα υπηρεσιακά αυτοκίνητα, ενώ υπάρχει αδυναμία πληρωμής διάφορων ποσών που οφείλονται σε συναδέλφους από δικαστικές αποφάσεις. Επιπλέον υπάρχει μεθόδευση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αυξηθεί η προίκα προς τους Ιταλούς και με το επιπλέον ποσό των 25 εκατ. € από τα αποθεματικά της, που έχει συμφωνηθεί να πάει στον ΟΣΕ.
4.- Με απόφαση των 3 κυβερνητικών και εργοδοτικών παρατάξεων (ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ και ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ) υπογράφηκε διετής ΣΣΕ, που δεν προβλέπει καμία οικονομική αύξηση στο 70% των σιδηροδρομικών κύρια του ΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ.
5.- Αυξάνονται τα δημοσιεύματα για εθελοντικές και μη «αποχωρήσεις» προσωπικού τόσο από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και από ΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ.
6.- Προχωρά με γρήγορο ρυθμό η ιδιωτικοποίηση – ξεπούλημα και της ΕΕΣΣΤΥ.
7.- Προετοιμάζεται επίσης με γρήγορο ρυθμό η ολοκληρωτική παράδοση και της συντήρησης και φύλαξης της γραμμής στους ιδιώτες.
8.- Όλα αυτά συμβαίνουν, ενώ εξελίσσεται η αντιλαϊκή και αντισιδηροδρομική επίθεση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, μιας κυβέρνησης που έχει την απόλυτη στήριξη της ηγεσίας του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ και την ανοχή ΠΑΣΚ – ΔΑΚΕ.

Ενώ λοιπόν η συνεδρίαση έγινε σε αυτό το σκληρό πλαίσιο και ενώ εκκρεμούσε και η τυπική προκήρυξη του επόμενου Συνεδρίου της ΠΟΣ, η παράταξη του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ αποφάσισε να τορπιλίσει και αυτή τη συνεδρίαση προτάσσοντας, όχι κάποιο από τα παραπάνω σοβαρά και καθοριστικά ζητήματα, αλλά ένα ζήτημα που αφορά το μέλος της Γιάννη Αντωνιάδη, μέλος μέχρι πριν λίγο καιρό της Διοίκησης της ΠΟΣ και διορισμένο εκπρόσωπο της κυβέρνησης στο Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ!!!

Ο συνάδελφος Αντωνιάδης ο οποίος εκτός των άλλων ιδιοτήτων του, είναι και αντιπρόσωπος στο επόμενο Συνέδριο της ΠΟΣ, εκλεγμένος από το σωματείο των Μηχανικών, για δικούς του προφανείς λόγους, ήταν εγγεγραμμένος και στο ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ  στον οποίο ψήφιζε παλιότερα ενώ τα τελευταία 10 χρόνια απέχει ολοκληρωτικά από τη λειτουργία του. Ο συνάδελφος χωρίς να έχει έννομο συμφέρον και κατόπιν εντολής του Δικτύου Σιδηροδρομικών, κατέθεσε προσφυγή, ζητώντας την ακύρωση των τελευταίων εκλογών του σωματείου, στις οποίες η ΠΑΣΚ πήρε  αυτοδυναμία και εκλέχτηκαν 3 αντιπρόσωποι για το Συνέδριο της ΠΟΣ, 2 με την ΠΑΣΚ και 1 με το ΠΑΜΕ.

Η απόφαση είναι πρωτοφανής και έγινε στην προσπάθεια του Δικτύου Σιδηροδρομικών να ακυρώσει του Συνέδρους της ΠΑΣΚ και να κατακτήσει την πρώτη θέση στο Συνέδριο, ακόμη και με δικαστικά μέσα!!! Ο ισχυρισμός με τον οποίο ζητούσαν την ακύρωση των εκλογών είναι ότι, στις τελευταίες εκλογές ΨΗΦΙΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΕΧΝΙΤΕΣ, κάτι που προβλέπεται από το καταστατικό του σωματείου.

Η υποκρισία και κατρακύλα τους δεν έχει πλέον όριο!!! Στην Αθήνα τάχα ενδιαφέρονται για την ένταξη των μαθητών στα σωματεία, ώστε να έχουν τα ελάχιστα δικαιώματα και στο Βόλο … ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ!!!

Με τη μεθόδευση αυτή, ο εκπρόσωπος της παράταξης και αντιπρόεδρος της ΠΟΣ, με 2 παρεμβάσεις του, ζήτησε να συζητηθεί πρώτα το θέμα αυτό και να παρθεί απόφαση και ύστερα να συζητηθούν όλα τα υπόλοιπα. Στη δεύτερη παρέμβαση του μάλιστα ήταν αποκαλυπτικός, αφού εκβιαστικά ζήτησε να προηγηθεί το θέμα αυτό διαφορετικά το Δίκτυο θα αποχωρούσε από τη συνεδρίαση, από την οποία όμως, είχαν αποχωρήσει ήδη!!!

Με ευθύνη της ΠΑΣΚ δεν έγινε δεκτή η εκβιαστική απαίτηση τους με αποτέλεσμα, να αποχωρήσουν μεν αλλά να παραμείνουν ως «ωτακουστές», έξω από την αίθουσα της συνεδρίασης. Το άκρον άωτον του πολιτικού και συνδικαλιστικού τυχοδιωκτισμού, το οποίο εκκολάπτεται και επανέρχεται σαν το «αυγό του φιδιού» όταν δεν καταδικάζεται ξεκάθαρα από τους εργαζόμενους.

Όταν συζητήθηκε το θέμα στη συνεδρίαση, δήλωσα ότι πρόκειται για μία επίσης πρωτοφανή απόφαση διαγραφής ενός μέλους, ανόητης και άστοχης. Παράλληλα καταδίκασα την επιλογή του συναδέλφου να συμμετέχει σε 2 σωματεία, παραβιάζοντας μια ομόφωνη απόφαση του σ.κ. μας από το 1990. Τότε, άρχισε το ξεκαθάρισμα του μητρώου των σιδηροδρομικών, αφού αν και υπήρχαν 14.500 σιδηροδρομικοί, στις εκλογές των σωματείων και της ΠΟΣ, ψήφιζαν 27.000!!!

Η ηγεσία του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ σε διατεταγμένη υπηρεσία πάλι, έδειξε ότι δεν προτάσσει κανένα από τα μεγάλα θέματα που αφορούν το σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς, αλλά την ενδιαφέρουν μόνο τα κουκιά της στο επόμενο Συνέδριο
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
στη συνεδρίαση αποφασίστηκαν τα εξής:

1.- Προκηρύχθηκε το Συνέδριο της ΠΟΣ για τις 7,8 και 9/10. Παράλληλα αποφασίστηκε την πρώτη ημέρα να γίνει και οργανωτικό συνέδριο.

Διαφώνησα με την επιλογή της πλειοψηφίας το Συνέδριο να γίνει σε ξενοδοχείο, κάτι που ανέβαζε το κόστος του στις 13.000€ σε μία εποχή με τόσο μεγάλη οικονομική ασφυξία τόσο για τους συναδέλφους όσο και για την ΠΟΣ. Πρότεινα το Συνέδριο να γίνει στον 9ο όροφο της Καρόλου, κάτι που θα μας επέτρεπε να βρούμε καλύτερες τιμές σε ξενοδοχεία για τους συναδέλφους από την περιφέρεια.

Σε ότι αφορά την επικύρωση των σωματείων και αντιπροσώπων για το επόμενο συνέδριο, σημείωσα ότι δεν έγινε η διαδικασία ελέγχου όπως γινόταν κάθε φορά. Παραμονές κάθε συνεδρίου πριν γίνει η επικύρωση, το Προεδρείο ή διαπαραταξιακή επιτροπή έλεγχε τους φακέλους των εκλογών που υπέβαλαν τα σωματεία και σημείωναν τυχόν παραλείψεις ώστε να διορθωθούν και να μην κινδυνέψει η νομιμότητα του Συνεδρίου. Πολλές φορές βρίσκονταν ελλείψεις που δικαιολογούσαν ακόμη και ακύρωση συνέδρων. Μία τέτοια παράλειψη, έδωσε το δικαίωμα στο προηγούμενο συνέδριο στη ΔΑΚΕ, να προσφύγει στα δικαστήρια και να ακυρώσει ένα σύνεδρο που πρόσκεινταν στο ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ.

Πάλι από αβλεψία ή παράλειψη, δεν έχει υποβληθεί ο πλήρης φάκελος από το σωματείο ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με το καταστατικό της ΠΟΣ. Έβαλα το θέμα στο προηγούμενο Προεδρείο ώστε να διορθωθεί αλλά από ότι πληροφορήθηκα σήμερα, δεν έγινε κάτι τέτοιο.

Για όλους τους παραπάνω λόγους και επειδή δεν πήρα ποτέ μου μικροπαραταξιακές ούτε μικροπροσωπικές θέσεις, δήλωσα ότι δεν επικυρώνω τον κατάλογο των 17 σωματείων και 72 συνέδρων και όταν ζητήθηκε ψηφοφορία για το σωματείο της ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ψήφισα λευκό. Η θέση μου αυτή δεν αφορά μόνο το συγκεκριμένο σωματείο όπως έγραψαν οι ωτακουστές στο προβοκατόρικο blog του Δικτύου, αλλά συνολικά το μητρώο του Συνεδρίου.

Ζήτησα επίσης, το οργανωτικό Συνέδριο να μη γίνει σε 1 απόγευμα μόνο, αλλά να επιλεγεί άλλη ημέρα προκειμένου να προηγηθεί και διάλογος με τους συναδέλφους. Μπορεί η εσωτερική λειτουργία του σ.κ. να μην είναι το πρώτο πρόβλημα του, αλλά η συνεργασία με τους συναδέλφους μπορεί να διορθώσει πολλά πράγματα.

Και οι 3 προτάσεις μου κατατέθηκαν και στο Προεδρείο και απορρίφθηκαν από ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ και ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ.

2.- Σε ότι αφορά τη ΣΣΕ 2016 – 2018 για την οποία εκδόθηκε ήδη ανακοίνωση της  παράταξης μας ΡΙ.Κ.ΣΙ, της μόνης παράταξης που τοποθετήθηκε δημόσια για τη ΣΣΕ, ζήτησα και έγινε δεκτό, να υπάρξει παρέμβαση στις Διοικήσεις για κάποια θεσμικά ζητήματα, τα οποία υπάρχουν στην εργατική νομοθεσία αλλά εκ παραδρομής δεν συμπεριλήφθηκαν στη ΣΣΕ, γεγονός που δημιουργεί ανησυχία σε συναδέλφους.

3.- Ζήτησα και έγινε αποδεκτό από τη Διοίκηση να υπάρξει άμεση, ακόμη και αύριο, παρέμβαση της ΠΟΣ για να ακυρωθεί η πραξικοπηματική απόφαση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να μην εκτελεί τις οικονομικές της υποχρεώσεις απέναντι σε ΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
πηγαίνοντας προς το επόμενο Συνέδριο της ΠΟΣ, το μόνο που ενδιαφέρει τις 3 κυβερνητικές και εργοδοτικές παρατάξεις ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ και ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ είναι, πόσα κουκιά θα μαζέψουν ώστε από καλύτερη θέση να εξυπηρετούν τα μικροπολιτικά, μικροκομματικά και μικροπαραταξιακά τους συμφέροντα.

Οι σιδηροδρομικοί δεν έχουν να περιμένουν τίποτα από αυτές. Πρέπει μόνοι τους να αναζητήσουν τη μορφή αντεπίθεσης τους στη λαίλαπα των μέτρων που έρχονται.

Ως ΡΙ.Κ.ΣΙ έχουμε δεσμευτεί σε συνεργασία με όσους σιδηροδρομικούς ενδιαφέρονται, να διαμορφώσουμε σύντομα την αγωνιστική και ταξική πορεία μας.

Παναγιώτης Τερζόγλου
Μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου