Επειδή παρατηρούμε ότι χύνονται τόνοι -κροκοδείλιων- δακρύων, αλλά και μπόλικη λάσπη,εμείς θα δημοσιεύσουμε την ακριβή πρόταση της Διοίκησης και θα την συγκρίνουμε με την σημερινή για να βγάλουν οι μηχανοδηγοί τα συμπεράσματα τους.Το Λςιανοκλάδι σήμερα αριθμεί
16 μηχανοδηγούς, με τον 1 συνάδελφο να αντιμετωπίζει πρόβλημα ασθένειας και να είναι εκτός μέχρι τον Μάρτη (τουλάχιστο) και ένα άλλο συνάδελφο να φεύγει στην σύνταξη στις 30 Οκτώβρη.
Άρα το Λειανοκλάδι πλέον έχει στην δύναμη του 14 μηχανοδηγούς.
Ας δούμε τις 13(!!)υπηρεσίες που εργάζονται σήμερα οι συνάδελφοι
Έχουμε 6 εφεδρείες (κυκλικά το 24ωρο), 2 υπηρεσίες Προαστιακών Στυλίδας, 1 υπηρεσία συνάντησης 884/885 και τις 4 υπηρεσίες, 58 συνάντηση 601 (ωράριο 18.30-02.30 )και 600 συνάντηση 53 (ωράριο 02.20-10.30).Σύνολο 13 υπηρεσίες και 2 επίκουροι στο Λειανοκλάδι για να μπορούν να πραγματοποιηθούν.
Η πρόταση που κατατέθηκε αφορά 6 εφεδρείες (με την μια να καλύπτεται απο υπηρεσία), ακριβώς τις ίδιες υπηρεσίες Στυλίδας, την ίδια υπηρεσία 884/885 και την υπηρεσία IC 58 διανυκτέρευση (μετά απο 8ωρη ανάπαυση) IC 53συνάντηση 884 και επιστροφή Λειανοκλάδι.
Σύνολο 10 υπηρεσίες χωρίς ΚΑΝΕΝΑ επίκουρο στο Λειανοκλάδι και με τους 14 μηχανοδηγούς να λαμβάνουν ΟΛΑ τα ρεπό και τις άδειες τους.
Σύνολο 10 υπηρεσίες χωρίς ΚΑΝΕΝΑ επίκουρο στο Λειανοκλάδι και με τους 14 μηχανοδηγούς να λαμβάνουν ΟΛΑ τα ρεπό και τις άδειες τους.
Και θα πεί κάποιος, μα πώς γίνεται ρε αδερφέ μου και χύνονται τόσες αράδες μελάνι στο διαδίκτυο για ένα θέμα στην ουσία δεν δημιουργεί πρόβλημα αλλά ελαφρύνει τους εργαζόμενους, προσθέτοντας ποιοτική εργασία και αφαιρώντας επικουρίες;
Απλά.
Οι βοηθοί που εργάζονται στο ΜΑΙ δεν πάνε πλέον ως επιβάτες( ναι επιβάτες ενώ είναι σε καθεστώς μαθητείας)αλλά οι 2 αυτές υπηρεσίες που έχουν σήμερα γίνονται τρένα με τελικό προορισμό την Θεσσαλονίκη κ αλλαγή μηχανοδηγού στο Λειανοκλάδι.
Η υπηρεσία δλδ επιβάτης 50 συνάντηση 53 και η υπηρεσία 884 επιβάτης 55 καταργούνται και προστίθεται υπηρεσία IC 58 και επιστροφή IC 55 (Προς διευκόλυνση η άλλη διανυκτέρευση αλλάζει και γίνεται 52 διαν 53). Δηλαδή αφαιρούνται 2 υπηρεσίες ....επιβάτη και προστίθενται 2 υπηρεσίες τρένου με διανυκτέρευση στην Θεσσαλονίκη.
Οι 20 βοηθοί θα έχουν 14 υπηρεσίες στο προτεινόμενο κύκλωμα εργασίας.
Οι 20 βοηθοί θα έχουν 14 υπηρεσίες στο προτεινόμενο κύκλωμα εργασίας.
Και φυσικά αποκαθίσταται και η αδικία (οικονομική-εργασιακή) σε βάρος των 2 βοηθών μηχανοδηγών στην Λάρισα που σε συνεργασία με τους συναδέλφους απο εκεί και τον Βόλο (και με τον τοπικό μηχανοστασιάρχη στην Λάρισα να συντονίζει τα πράγματα ) θα εκτελούν ως διανυκτέρευση το 884/885. Δεν θα πηγαίνουν και αυτοί δηλαδή επιβάτες απο τρένο σε τρένο όπως γίνεται σήμερα.Και μάλιστα επιβάτες μεταξύ Καλαμπάκας - Ξυνία σε περιορισμένο δηλαδή κομμάτι έργου.Οι 2 υπηρεσίες που σήμερα εκτελούν,αλλάζουν και γίνονται διανυκτέρευση στην Αθήνα (με την βοήθεια Βόλου,Λάρισας για να πέρνουν τα ρεπό τους όπως γινόταν άλλωστε και μέχρι σήμερα).
Το IC 600/601 πραγματοποιείται στην προτεινόμενη πρόταση απο ΜΘ και ΜΑΙ (στο ΜΑΙ με 2 μηχανοδηγούς μάλλον).
Το IC 600/601 πραγματοποιείται στην προτεινόμενη πρόταση απο ΜΘ και ΜΑΙ (στο ΜΑΙ με 2 μηχανοδηγούς μάλλον).
Κοινώς πρόκειται για μια λειτουργική πρόταση που ευνοεί την ποιοτικότερη και ανθρώπινη εργασία στο 8ώρο.
Και για αυτό τον λόγο καμία παράταξη δεν αντέδρασε ουσιαστικά στο θέμα,πλήν του γραφικού εκπροσώπου της ΑΣΚΕ, που σε αυτήν την πρόταση ανακάλυψε το αποτέλεσμα "του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμό του ΣΥΡΙΖΑ ΕΛΞΗΣ που στηρίζει απροκάλυπτα με νύχια και με δόντια την διορισμένη διοίκηση στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ενώ ανακάλυψε και επιστολή κόλαφο απο το Λιανοκλάδι που ...εκθέτει την ηγεσία της ΠΕΠΕ!!!
Το ξεσπίτωμα είναι γενικό σε όλες τις έδρες με νέες διανυκτερεύσεις και επικουρίες έλεγε ο γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ που έχει εξευτελίσει στα μάτια όλων των συναδέλφων την ΑΣΚΕ.
Μόνο που στην πρόταση που γίνεται οι εργαζόμενοι στο Λιανοκλάδι πέρνουν πλέον όλα τα ρεπό τους,οι επικουρίες ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ και σταματά η υπερεργασία.
Αυτή λοιπόν,είναι που γράψαμε είναι η....νέα εντατικοποίηση που πολεμά να μην έρθει η ΑΣΚΕ και ο ...Περισός.
Οι μηχανοδηγοί οφείλουν να βγάλουν τα συμπεράσματα τους για αυτούς που θέλουν να παρουσιάζουν το άσπρο - μαύρο προκειμένου να δικαιολογούν την γενικότερη -συνδικαλιστική -ανυπαρξία τους.
Η ΠΕΠΕ φρόντίζει -και οφείλει να φροντίζει- κοιτώντας την συνολική εικόνα σε όλα τα μηχανοστάσια και ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους με κριτήρια ΙΣΟΤΗΤΑΣ κ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, όπως έκανε και στην Πάτρα και στην Δράμα όπου επιλύθηκαν χρόνια προβλήματα,όπως έκανε στις υπηρεσίες του Προαστιακού Αθήνας στο αεροδρόμιο που γίναν ποιο ανθρώπινες εδώ και 15 μήνες,όπως θα γίνει και με τις υπηρεσίες της Χαλκίδας που επίσης αλλάζουν προς το καλύτερο σύντομα.
Εμείς απλά παραθέσαμε την πραγματικότητα και ας γίνουν οι συγκρίσεις.Είναι άλλωστε θέμα της Διοίκησης να επιλέξει αν θα προχωρήσει η αλλαγή του κυκλώματος εργασίας στο Λιανοκλάδι.
Εμείς είμαστε εδώ για να κρίνουμε και να συγκρίνουμε.
Εμείς είμαστε εδώ για να κρίνουμε και να συγκρίνουμε.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Με αφορμή το ως άνω δημοσίευμα και τα αναγραφόμενα τις προάλλες της απάντησης του σωματείου για την συνέλευση μηχ/γων στο Λειανοκλάδι, θέλω να τονίσω στον συντάκτη του κειμένου που μας κατηγορεί γράφοντας ότι "δεν ξέρουμε τι θέλουμε", εκφράζω την αντίρρηση μου λέγοντας ότι στο Λειανοκλάδι υπάρχουν άτομα που ξέρουν τι ζητάνε και ξέρουν τι τους γίνεται, ξέρουν τι δουλειά κάνουν και τι γίνεται για διάφορα συμφέροντα.Ένας απ' αυτούς είμαι και εγώ και μάλιστα, ανέκαθεν έξω από τις κομματικές ομπρέλες.Ήθελα να ήμουν και θα είμαι δίπλα σ' αυτόν που εκπροσωπεί τα όσα αφορούν την δουλειά μου και τον κλάδο μου και όχι κομματικές γραμμές.Τέτοιος δεν υπάρχει και ούτε θα υπάρξει, γι' αυτό ο κλάδος του μηχ/γου έχει αυτά τα χάλια (απαξίωση, υποβάθμιση, εξευτελισμό, χαμένο κύρος κτλ.) που κάθε μέρα χειροτερεύουν με γρήγορους ρυθμούς.Όμως σαν εργαζόμενος πρέπει να ανήκω σε σωματείο και ανήκω, γι' αυτό λέω την γνώμη μου για ό,τι αφορά την δουλειά μου. Κύριοι του σωματείου, στην συνέλευση που είχαμε στο Λειανοκλάδι μου γεννήθηκαν απορίες. α)Γιατί "στο παρά πέντε" της αλλαγής του καθεστώτος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θυμηθήκατε έγγραφα και λεγόμενα ερμηνεύοντας αυτά όπως σας εξυπηρετεί; β)Γιατί χρειάζεται μόνο το Λειανοκλάδι μείωση υπηρεσιών, όταν όλα τα μηχανοστάσια έχουν υπερεργασία και ισχύει μόνο γι' αυτό ο κανονισμός σε θέματα ασφαλείας; Μήπως εμείς πληρώνουμε δικές σας κομματικές διαμάχες; Μήπως σας πιέζουν για αλλαγές και δεν το λέτε; Αν ναι, να γίνουν σε όλα τα μηχανοστάσια, αν αυτή είναι η μοίρα μας.Εμείς κύριοι ζητάγαμε, ζητήσαμε και ζητάμε αλλαγή τρένων (και όχι κατάργηση) με δίκαιη κατανομή και χωρίς παρεμβάσεις ψηφοφόρων για δικά σας οφέλη.Ναι, υπάρχει έλλειψη προσωπικού (όπως παντού) όμως όπως είναι τώρα με ενίσχυση επίκουρων, δεν υπάρχει πρόβλημα με την υπηρεσία και κάποιοι που ζητάνε ρεπό και άδειες, όταν θέλουν τα παίρνουν και μάλιστα όποτε τα θέλουν! Άρα, μάλλον υποκινούνται και παπαγαλίζουν χωρίς να βλέπουν ότι αυτό δεν είναι στήριξη του μηχανοστασίου του τόπου τους, αλλά πρόωρος "ξεσπιτωμός" με όλα τα κακά επακόλουθα!...
ΑπάντησηΔιαγραφή...Συμφωνήσαμε λοιπόν, λόγω και της γενικής κατάστασης και επειδή υπάρχουν άτομα που έχουν πολλές υποχρεώσεις να μείνει όπως είναι το κύκλωμα εργασίας μέχρι να δούμε τι μας περιμένει με το καινούργιο καθεστώς που θα έρθει.Τι δεν καταλαβαίνετε κύριοι και βγάζετε εμάς βλάκες; Που το βρήκατε γραμμένο ότι εσείς πρέπει πάντα να δίνετε τρένα (και διανυκτερεύσεις) της αρεσκείας των ψηφοφόρων; Όχι κύριοι, άλλοι να χάνουν τρένα και άλλοι να παίρνουν της αρεσκείας τους και με υπερεργασία ονομάζοντάς τα και δικά τους και αυτό με τη δική σας συγκατάθεση. Που είναι η δίκαιη μεταχείριση και διαφάνεια που λέγατε και λέτε; Αν κάποιος σωστός, δίκαιος και αμερόληπτος, χωρίς παρεμβάσεις, ασχοληθεί με τα κυκλώματα εργασίας, σε μία ώρα είναι έτοιμα!Γιατί δεν το κάνετε; Φοβάστε να μην χαθούν τα "κουκιά"; Αφήστε λοιπόν τις εξυπνάδες και πουλάτε μυαλό σ' αυτούς που δεν έχουν και προσκυνούν και γλείφουν! Αν είστε πραγματικά εκπρόσωποι εργαζομένων αφήστε τις κομματικές διαμάχες, πετάξτε τις κομματικές ομπρέλες, ενώστε τις δυνάμεις σας, τις γνώσεις σας γιατί έτσι χάνεται δύναμη για διεκδίκηση και καταρρακώνεται τον κλάδο της ΕΛΞΗΣ. Ας βρεθεί ένας επιτέλους, πλασμένος από διαμαντένιο κράμα, να εκπροσωπεί όπως αξίζει αυτόν που λέγεται μηχ/γος, χωρίς να τον απαξιώνει κάθε μέρα με χιλιάδες τρόπους. Δεν αξίζει περισσότερο από την δουλειά μας το κάθε κόμμα κύριοι. Τα κόμματα μεταδίδουν σαπίλα, δυσοσμία, μολύνουν κοινωνία και χαρακτήρες και προκαλούν αντιπαλότητες. Σας εκμεταλλεύονται και εσείς νομίζετε ότι σας αγαπάνε και είναι φίλοι σας! Πιόνια θέλουν να κάνουν την δουλειά τους. Αν θέλετε να είστε, ακουλουθήστε τους!! Σταματήστε λοιπόν την αλαζονεία, μη συνεχίζετε τις βεντέτες και το ρεβανσισμό, ενώστε τις δυνάμεις σας για το καλό αυτών που έχετε εντολή να εκπροσωπείτε. Μόνο έτσι θα έχετε πάντα δίπλα σας όλους και θα υπολογίζουν την δύναμή μας, ακόμα και αυτοί που έρχονται. Συγγνώμη αν κούρασα κάποιους, όμως αυτή είναι η αλήθεια και μην την παραβλέπεται γιατί θα με θυμηθείτε και μάλιστα, σύντομα. Σας ευχαριστώ! Γεια σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Κώστα ωραία κ ενδιαφέροντα τα οσα γράφεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδιαίτερα όταν αναφέρεσαι σε κόμματα κ αποκόμματα καλό ειναι να διαβάσεις την επιστολη του προϊσταμένου του μηχανοστασίου που εργάζεσαι. Αυτός ζήτησε μείωση υπηρεσιών.
Όπως κ ο εκπρόσωπος σας στο ΔΣ , Νικος Αλεξιου.
Μιλάς άκριτα κ στοχοποιείς τους πάντες χωρίς όμως να σκέφτεσαι οτι έπη 30 κ πλέον χρόνια , αυτο στήριξες.
Τέλος αν η ενότητα στην ελξη για διεκδικήσεις προωθείται μέσω των κυκλωμάτων εργασίας, τότε μάλλον αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα σε εντελώς διαφορετικό επίπεδο.
Καιρός λοιπον κ εσύ μετά απο 30 χρόνια να αλλάξεις λογική.
Όσο αφορά την επίκληση στα καινούργια δεδομένα, όχι μονο ειναι αφελής , αλλά κ επικίνδυνη. Εκτός αν νομίζεις οτι θα έρθουν οι νέοι ιδιοκτήτες κ θα δεχτούν 4 υπηρεσίες επιβάτη κ 2 επίκουρος στο Λειανοκλαδί..
Σε συμβουλεύω να ρωτήσεις το Νωντα για τα κυκλώματα κ να του ζητήσεις να ΔΟΥ εξηγήσει γιατι ζητησε μείωση υπηρεσιών.
Όταν το κανείς κ μας γράψεις τι σου ειπε , εδώ θα μάστε κ θα τα ξαναπούμε.
Θα περιμένουμε με ενδιαφέρον την θεση σου.
Γενιδουνιας Κωστας
Πρόεδρε, αν και παρακολουθώ συνέχεια τα όποια νέα στο στέκι της έλξης, δεν έχω σχολιάσει ποτέ γράφοντας σε αυτό γιατί ξέρω ότι δεν βρίσκω άκρη (πράγμα που διαπιστώνω και δικαιώνομαι) γιατί πάντα όλοι σας ερμηνεύετε και απαντάτε όπου και όπως σας συμφέρει. Όμως, με ανάγκασαν να το κάνω τα γεγονότα που αφορούν το σύνολο μηχ/γων Λειανοκλαδίου. Τώρα επανέρχομαι γιατί μου ζητάς να πάρω θέση πάνω σε αυτά. Η επιστολή του Νώντα για μένα είναι μια κίνηση που θα έκανες και εσύ και ο καθένας σαν μηχανοστάσιο όταν δεν υπάρχει προσωπικό, όχι για ρεπό και άδειες αλλά ούτε για να εξασφαλίσει τρένα. Αν είναι άλλος ο σκοπός δεν μπορώ να το ξέρω. Αν είναι έτσι, θα κριθεί και αυτός γιατί η ιστορία καταγράφεται. Ναι, τον ρώτησα από την πρώτη στιγμή για την επιστολή και η απάντηση είναι ότι: "έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω σαν μηχανοστάσιο, που δεν υπάρχει προσωπικό (τονίζοντας ότι έχει και δύο σε δελτίο) και αν δεν ενισχυθεί με επίκουρους, αυτό σημαίνει μείωση υπηρεσιών". Αυτή ήταν η απάντηση.Εσύ όμως σαν πρόεδρος σωματείου που δηλώνεις φύλακας των περιφερειακών μηχανοστασίων τι έκανες; Γιατί δεν υπήρξε συνεννόηση να βρεθεί λύση για το πρόβλημα, όπως κάνεις εκεί που θέλεις; Γιατί "πατώντας" στις λέξεις της επιστολής "μείωση υπηρεσιών" την κάνεις λάβαρο και μάλιστα τώρα; Τι εξυπηρετεί αυτό; Δεν μιλάω αόριστα, μιλάω, κρίνω και στοχοποιώ όσους δεν ενδιαφέρονται γι' αυτά που έχουν κληθεί και δεσμευθεί να εκπροσωπήσουν. Μου λες ότι 33 χρόνια στηρίζω αυτό. Ποιο; Εγώ τόσα χρόνια στηρίζω ό,τι αφορά την δουλειά μου, το μηχανοστάσιο που ανήκω και δεν ψηφίζω με κομματικά κριτήρια για ανταλλάγματα. Επίσης, δεν μιλάω για αποκόμματα αλλά για τα κόμματα που υπηρετείτε και τι επιπτώσεις έχουν ιδίως σε εργασιακό χώρο, όταν αυτά παρεμβαίνουν για οποιοδήποτε σκοπό. Επιπροσθέτως, δεν είπα ότι η ενότητα προωθείται και χρειάζεται μόνο για τα κυκλώματα. Είπα ότι χρειάζεται για να υπάρχει δύναμη και όχι διάσπαση, που και αυτή, τα κόμματα την επιδιώκουν και εσείς υπακούτε. Όσο για τα καινούργια δεδομένα, συμφωνώ ότι δεν θα δεχτεί πράγματα που δεν συμφέρουν μια ιδιωτική υπηρεσία, γι' αυτό συμφώνησα με την απόφαση της συνέλευσης να μείνουν ως έχει μέχρι να δούμε τι μας περιμένει και είπα ενωθείτε για να είναι υπολογίσιμη η δύναμή μας, ώστε να είμαστε ψηλά σαν κλάδος και όχι όπως τώρα, "ο τελευταίος τροχός της αμαξ/χίας. Πρόεδρε, δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Καθένας έχει το δικό του επίπεδο που πάντα φαίνεται. Η νοοτροπία μου είναι ίδια γιατί βλέπω και ακούω τα ίδια από την πρώτη μέρα. Θερμαστής ημερών ήμουν, σε μαθητεία, όταν αντέδρασα σε παρακινήσεις και προτάσεις παρατάξεων, γιατί οι παρατάξεις δεν έχουν θέση σε θέματα κλάδου. Θέση έχει η ενότητα και οι αποφάσεις εργαζομένων χωρίς παρωπίδες. Μόνο τότε πάμε μπροστά. Τέλος και πάλι έγραψα πολλά και ίσως κούρασα. Μπορώ να μιλάω για ώρες για θέματα σοβαρότερα που βλέπω να καταστρέφουν τον κλάδο που ταξιδεύει στην πλήρη απραξία και αποσύνθεση, όμως απάντηση για τις απορίες μου που αφορούν το Λειανοκλάδι ειδικά, δεν μου έδωσες για να ξέρουν και άλλοι συνάδελφοι. Περιμένω λοιπόν, να δω απαντήσεις και έργα. Κάνε αντικειμενική εκπροσώπηση, χωρίς παρεμβάσεις. Θα τη χρειαστείς. Είσαι νέος, έχεις μέλλον και θα τη βρεις μπροστά σου.
ΔιαγραφήΦίλε κ συνάδελφε Κώστα χαίρομαι που ανακαλύπτω ότι τελικά υπάρχουν συνάδελφοι με λόγο σαν το δικό σου.Λόγο που όμως ποτέ δεν έχω ακούσει από εσένα στα 8 χρόνια της παρουσίας μου στην έλξη,γιατί είτε στις συνελεύσεις δεν έδινες ποτέ το παρών,είτε όταν το έδινες, επέλεγες να παραμένεις σιωπηλός μέχρι αυτές να ολοκληρωθούν και να ψηφίσουμε τις προτάσεις των παρατάξεων.
ΔιαγραφήΗ αλήθεια Κώστα είναι αντικειμενική πάντα. Αλλά ερμηνεύται κατά το δοκούν συνήθως υποκειμενικά ή ας το πούμε καλύτερα το κατά πως μας συμφέρει.
Η γυμνή κα αντικειμενική αλήθεια είναι ότι η επιστολή του Νώντα δεν αναφέρει πουθενά την λέξη ενίσχυση μηχανοστασίου. Εσύ αυτήν την αλήθεια την παραποιείς και ακόμα χειρότερα προσπαθείς να με πείσεις ότι θα έκανα το ίδιο, εξυπηρετώντας προφανή σκοπιμότητα.
Τόσο προφανή όσο όταν λές ότι υπηρετώ κομματικές γραμμές. Γιατί με τα γραφόμενα σου, που πιθανότατα έχουν υπαγορευτεί, φαίνεται ξεκάθαρα ότι εσύ είσαι αυτός που εξυπηρετείς συγκεκριμένη συνδικαλιστική και κομματική γραμμή.
Ο κλάδος συνάδελφε Παπαδά δεν θα είναι ψηλά αν το Λειανοκλάδι έχει 13 υπηρεσίες, ούτε ταξιδεύει στην απραξία και στην αποσύνθεση όπως ανακάλυψες μετά από 35 χρόνια και μας το είπες σήμερα, επειδή αυτές θα γίνουν 10.
Ο κλάδος είναι και θα είναι ψηλά και η παράταξη που εκπροσωπώ φροντίζει και θα φροντίζει για αυτό. Όπως φρόντισε για το Λειανοκλάδι να έχει 5 προσλήψεις στις 75 που αποφάσισε το ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το Δεκέμβρη του 15 για πρώτη φορά μετά από 30 χρόνια.
Προσλήψεις που δεν αποφάσισε για την Δράμα, τον Βόλο και άλλα περιφερειακά μηχανοστάσια. Αλλά και σε αυτήν την περίπτωση, δεν σχολίασες.
Προφανώς γιατί ίσως θεωρείς ότι το Λειανοκλάδι είναι το μοναδικό περιφερειακό μηχανοστάσιο στην χώρα.
Εμεις ξεκάθαρα είπαμε το 2015 ότι είμαστε ενάντια στις επικουρίες συνάδελφε και σήμερα κάνουμε τα λόγια μας έργα.Στα πλαίσια του δυνατού και εφικτού πάντα.
Ο προιστάμενος υπηρεσίας του Λειανοκλαδίου ζήτησε να μειωθούν οι υπηρεσίες. Ωστόσο ποτέ δεν με ενημέρωσε και άρα να τον ρωτήσεις και πάλι γιατί δεν το έκανε.
Και έτσι λαμβάνεις την απάντηση για το γιατί δεν συνενοηθήκαμε.
Τέλος επειδή είμαι νέος και έχω μέλλον, έχω μάθει να απαντάω με αλήθειες.
Πολλές φορές αυτές πονάνε. Αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν θα βρώ μπροστά μου κατηγορίες για πράγματα που δεν είπα, ή δεν έγιναν.
Εκπροσωπώ λοιπόν συνάδελφε 270 μηχανοδηγούς. Χρέος μου είναι να κρίνω και να αποφασίσω με κριτήρια δικαιοσύνης και ισονομίας. Και πάντα με βάση αυτά που είπα και οι συνάδελφοι με τίμησαν με την ψήφο τους.
Και για αυτές μου τις αποφάσεις θα κριθώ. Όχι για αυτά που δεν είπα συνάδελφε.
Γενιδούνιας Κώστας
Πρόεδρε, δικαιώνομαι ξανά απ' ότι βλέπω για την επιλογή μου να μην σχολιάζω στα μπλογκ, γιατί ξαναλέω ότι δεν βγάζω άκρη και δεν έχουν τελειωμό οι αντιπαραθέσεις. Σου απαντώ και πάλι για να καταλάβεις και εσύ και όσοι δεν με ξέρουν, ποιος είμαι και δεν θα επανέλθω ξανά. Σου τονίζω ξανά ότι ο λόγος μου και η λογική μου είναι τα ίδια από την πρώτη μέρα. Δεν έχω επιτρέψει φίλτατε Πρόεδρε και δεν θα επιτρέψω να υποκινηθώ και κυρίως να μου υπαγορεύσουν σκέψεις και λεγόμενα. Ανέκαθεν αυτός ήταν ο λόγος μου, η λογική μου και η νοοτροπία μου. Έμενα σιωπηλός, δεν βρίσκομαι σε συνελεύσεις γιατί εκεί μόνο κομματικές και προσωπικές αντιπαραθέσεις άκουγα και 2-3 πράγματα στα "πεταχτά" για θέματα κλάδου. Πώς είναι δυνατόν να είμαι εγώ αυτός που εξυπηρετώ κομματική γραμμή και μάλιστα συγκεκριμένη; Από που βγαίνει τέτοιο συμπέρασμα; Αν ήταν έτσι δεν θα το ήξερες; δεν θα το έβλεπες; όπως ξέρεις και βλέπεις αυτούς που πραγματικά το κάνουν; Αν εννοείς για τη θέση που πήρα περί επιστολής και αυτή σε παραπέμπει αλλού, κάνεις λάθος. Αυτό που είπα είναι η αλήθεια και δεν προσπάθησα να σε πείσω γι' αυτό, ούτε με τη θέση μου "χαϊδεύω αυτιά" και υπερασπίζομαι τον Νώντα όπως μάλλον φαντάζεσαι. Αυτός με ξέρει καλά γιατί ακούει συνέχεια τις αντιρρήσεις μου και μόνο σε θέματα δουλειάς και οι λογομαχίες είναι συχνές. Οπότε αυτό που εννοείς ξέχνα το και δεν μην το ξαναπείς γιατί δεν ισχύει. Τις κομματικές γραμμές Πρόεδρε τις απεχθάνομαι και δεν τις εξυπηρετώ. Κάνεις λάθος αν λες ότι δεν υπάρχουν προβλήματα σε ό,τι αφορά τον κλάδο της έλξης που δεν είναι ψηλά, είναι πολύ χαμηλά και η ευθύνη δεν είναι μόνο δική σου. Φταίνε πολλοί και πολλά. Πάντα παραδέχομαι το σωστό και το χειροκροτώ και ό,τι γίνεται για το καλό όλων, πάντα φαίνεται και δεν εννοώ μόνο για το μηχ/σιο Λειανοκλαδίου αλλά για όλα και για όλους τους συναδέλφους. Κάνε λοιπόν το σωστό και όπως ανέφερα πάντα θα εκτιμάται από όλους και θα το βρεις μπροστά σου. Ναι, οι αλήθειες πονάνε το ξέρω καλά και θα τις λέω πάντα και δεν θα ακολουθήσω ποτέ σύνολο που δεν θα έχει τα συστατικά κατασκευής του δικού μου χαρακτήρα (δεν περιαυτολογώ, αυτή είναι η αλήθεια). Αυτά. Άλλα και περισσότερα, αν βρεθεί η ευκαιρία και ο χρόνος από κοντά.
ΔιαγραφήO διάλογος και η γόνιμη αντιπαράθεση είναι προς συμφέρον όλων φίλε Κώστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μακάρι να συνεχίσεις να σχολιάζεις θέματα στο διαδίκτυο γιατί όλοι μαθαίνουμε ακούγοντας και εμείς οι συνδικαλιστές όσους περισότερες απόψεις ακούμε,τόσο καλύτερη άποψη για τα πράγματα διαμορφώνουμε.
Και για αυτήν την άποψη κ δράση κρινόμαστε!
Γενιδούνιας Κώστας