Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Η έλξη κέρδισε απο το Οργανόγραμμα, ας μιλήσουμε με ΝΟΥΜΕΡΑ

Είναι πραγματικά εκπληκτικό αυτό που λένε και παραδέχονται όλοι οι συνάδελφοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ,να αρνούνται να το δουν και να το παραδεχτούν οι συνάδελφοι της ΔΑΚΕ Έλξης.
Πως αλλιώς να εξηγήσει κανείς την εμμονή τους να 
παρουσιάζουν ως "χαμένη" την έλξη ΟΤΑΝ

  • Για πρώτη φορά ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ το ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟ στον κλάδο μας ! Ένα αίτημα που επί 40 χρόνια είχε σαν προμετωπίδα το Σωματείο μας και υλοποιήθηκε με αυτό το Οργανόγραμμα.Θυμίζουμε στους μηχανοδηγούς ότι στο προηγούμενο προσοντολόγιο σε ΟΛΕΣ τις θέσεις στην ΔΙΚΑΜ μπορούσαν να καταθέσουν αιτήσεις Μηχανικοί και Τεχνολόγοι,χωρίς να έχουν εμπειρία στον κλάδο. Χωρίς δηλαδή να έχουν περάσει απο τα χειριστήρια. ΣΗΜΕΡΑ αυτό ΔΕΝ μπορεί να συμβεί! Και αυτό γιατί ΠΕΤΥΧΑΜΕ το αυτοδιοίκητο σε όλες τις βαθμίδες του κλάδου. Σε όλες τις θέσεις στην ΔΙΚΑΜ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εμπειρία στον κλάδο μας. ΜΟΝΟ μηχανοδηγοί θα διοικούν τον κλάδο.
Απο κει κει πέρα

Η έλξη συνολικά κέρδισε ΠΟΛΛΕΣ θέσεις ευθύνης στο νέο Οργανόγραμμα.
Θέσεις που προκηρύχτηκαν και ΟΧΙ θέσεις που ΘΑ προκηρύσονταν (όπως για παράδειγμα το γραφείο ταχυτήτων που υπήρχε στο Οργανόγραμμα απο το 2014 αλλά δεν είχε προκηρυχτεί λόγω ....έλλειψης προσωπικού).

Αναλυτικότερα 

  • Προκηρύσσεται η θέση του Προϊσταμένου  Υπηρεσίας Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΜΕΚ). Πρόκειται για ΝΕΑ θέση. (+1)
  • Στο μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης στην ΔΙΚΑΜ προκηρύσσονται 5 θέσεις αντί για 4 που είχαν προκηρυχτεί το 2014. (+1 θέση)
  • Στην Βόρεια Ελλάδα προκηρύσσονται επιπλέον 2 θέσεις στους ΜΕΚ. Πρόκειται για ΝΕΕΣ θέσεις. (+2 θέσεις)
  • Στην Νότια Ελλάδα προκηρύσσονται επιπλέον 3 θέσεις στους ΜΕΚ. Πρόκειται για ΝΕΕΣ θέσεις. (+3)
  • Στην Κεντρική Υπηρεσία προκηρύσσεται η θέση του Προϊσταμένου Υπηρεσίας και 3 θέσεις στον προγραμματισμό εργασίας και διαχείρισης προσωπικού. (+3 θέσεις αφού το 2014 είχαμε 1 υπηρεσίας-απο Τεχνολόγους- και 1 τμηματάρχη εκεί)
  • Σύνολο +10 θέσεις στην ΔΙΚΑΜ

Απο κει και πέρα διατηρούνται ΟΛΕΣ οι έδρες (Αλεξανδρούπολη,Δράμα,Λάρισα/Βόλος,Λιανοκλάδι,Κιάτο,Πάτρα).

Οι θέσεις των Μηχανοστασιαρχών ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ στα τοπικά μηχανοστάσια. (Με την διαφορά ότι απο Προϊστάμενοι Υπηρεσίας μετατρέπονται με προιστάμενους τμήματος).

Δεν υπάρχουν προϊστάμενοι πλέον στην Ειδομένη (υπηρετούν 4 μηχανοδηγοί) και στον Βόλο (που είναι και μια σοβαρή εκκρεμότητα που πρέπει και ΘΑ παλέψει η ΠΕΠΕ). (-2 θέσεις).
Τα φύλλα υπηρεσίας στα μεγάλα μηχανοστάσια περνούν στην Κεντρική Υπηρεσίας με μηχανοστασιάρχες παρόντες τοπικά.(-2 θέσεις).
Τα τμήματα ταχυτήτων μετατρέπονται σε γραφεία. (θέση που δεν είχε προκηρυχτεί ΠΟΤΕ).
Στην διαχείριση κυκλοφορίας (Καρόλου) οι 5 θέσεις ευθύνης μετατρέπονται σε 3 ενώ εκεί θα τοποθετηθούν 5 μηχανοδηγοί (-2 θέσεις ευθύνης).
Σύνολο -6 θέσεις.

Άρα η έλξη στην ΔΙΚΑΜ κερδίζει το αυτοδιοίκητο και 4 θέσεις ευθύνης.


Στην ΔΙΤΡΥ παραμένουν οι θέσεις ως είχαν ενώ έχουν δημιουργηθεί και 4 νέες θέσεις για την έλξη.

Κλείνοντας θέλουμε να πούμε το εξής.
Στην Ελλάδα η λέξη φιλότιμο έχει παρεξηγηθεί.
Στην έλξη έχει εξεφτελιστεί απο συγκεκριμένη παρέα. 
Την παρέα που κατονόμαζε ως τεμπέληδες όσους ζητούσαν τα ρεπό τους και υποχρέωναν σε υπερεργασία τους μηχανοδηγούς.
Αυτή η παρέα είναι σήμερα μειοψηφία. Και θέλει να παρουσιάζεται ως πλειοψηφία, χάρη στην οποία "λειτουργεί" η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λειτουργεί χάρη στον επαγγελματισμό ΟΛΩΝ των συναδέλφων.
Και σήμερα - αντίθετα απο ότι συνέβη το 2014 στις τελευταίες προαγωγές- ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι έχουν δικαίωμα να κριθούν για τις θέσεις ευθύνης.
Αποδείχτηκε ΕΜΠΡΑΚΤΑ ότι η δέσμευση για την μη προκήρυξη των ήδη κατειλημμένων θέσεων (πχ Πάτρα, ΔΙΤΡΥ κτλπ) είναι υπαρκτή και τηρήθηκε.
Απειλές και εκβιασμοί απο την παρέα που μίκρυνε την έλξη και προσέβαλε συναδέλφους με τον χειρότερο τρόπο τα τελευταία χρόνια, όχι μόνο δεν λαμβάνονται σοβαρά υπόψη απο κανένα,αλλά μπορούν να γυρίσουν και ως μπούμερανγκ σε αυτούς που τις εκτοξεύουν.

Όπως ως μπούμερανγκ γύρισε και η απόφαση της πλειοψηφίας της ΠΟΣ και της ΠΕΠΕ να μην συμμετέχουμε στην διαβούλευση για το Οργανόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εκεί όπου με επιχειρήματα θα μπορούσαμε να αναλύσουμε και τις θέσεις που γραπτώς έστειλε το Σωματείο μας.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ έβαλαν μπροστά και πάλι την σκοπιμότητα.

Γιατί πολύ απλά ακόμα και σήμερα, υπάρχουν αυτοί που ενδιαφέρονται για τα πρόσωπα και όχι για το σύνολο και την προοπτική του κλάδου.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου