Σημείο προς σημείο αποκαλύπτουμε τα παιχνιδάκια των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ και τις κωλοτούμπες τους που τους εκθέτουν πραγματικά και αναδεικνύουν τον ρόλο τους την τελευταία πενταετία, όταν και στήριξαν την πολιτική ιδιωτικοποίησης και διάλυσης του σιδηροδρόμου.
Σημείο προς σημείο οι κωλοτούμπες τους >
Κατ αρχήν στην σημερινή τους επιστολή δεν αναφέρουν ΠΟΥΘΕΝΑ ότι μετά απο 5 χρόνια πραγματοποιήθηκαν οι τοποθετήσεις του προσωπικού στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε έδρες, υπηρεσίες,τμήματα. Προφανώς διότι είχαν επενδύσει στο ότι αυτές δεν θα γίνουν ποτέ.
H πλειοψηφία της Ομοσπονδίας ισχυρίζεται- διαμαρτύρεται διότι
- Το Οργανόγραμμα εγκρίθηκε χωρίς την συμμετοχή της. Αλλά πως το κάνει αυτό όταν με απόφαση της πλειοψηφίας (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ) δεν συμμετείχε στην διαβούλευση ;
- Δεν προκηρύχτηκαν όλες οι θέσεις ευθύνης. Αλλά πως να γίνει αυτό όταν το Οργανόγραμμα τροποποιήθηκε και δεν άλλαξε στο σύνολο του; Τελικά τι θέλει η ΠΟΣ. Θέλει να προκηρυχτούν όλες οι θέσεις (όπως λέει σήμερα) ή δεν το θέλει (όπως έλεγε χτες) κάνοντας λόγο για "πολιτικές διώξεις"
- Κάνει η Ομοσπονδία λόγο για την γλωσσική επάρκεια και πως αυτή πιστοποιείται. Αλήθεια τους διαφεύγει ότι ό τρόπος (και το προσοντολόγιο) για το θέμα είναι ίδιος με το 2014 ; Πως πιστοποιούνταν ΤΟΤΕ οι συνάδελφοι;
- Θα υπάρχουν λένε οι τραγικοί συνδικαλιστές της Ομοσπονδίας, παράλληλα καθήκοντα σε συγκεκριμένη Διεύθυνση.Θα πληρώσει λέει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παχυλές αποζημιώσεις. ΡΕΣΙΤΑΛ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ. Προκαλούμε τις ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ να μας στείλουνε επιστολή που έχουν κοινοποιήσει στην προηγούμενη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την περίπτωση του συνταξιούχου Διευθυντή που ασκούσε καθήκοντα στην ΔΑΣΦ και παράλληλα στην ΔΙΚΑΜ για 2 χρόνια! Εμείς πάντως συμφωνούμε και σήμερα. Και τότε και σήμερα το ίδιο λέμε (όχι στα παράλληλα καθήκοντα) Οι υποκριτές των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ ανακαλύψαν εν έτη 2016 το θέμα. Δικαιούνται αλήθεια να ομιλούν; ΠΟΙΟΣ τους πιστεύει;
- H Ομοσπονδία έχει ενοχληθεί απο το αυτοδιοίκητο στην έλξη.Και ερωτά γιατί η πλήρωση των νέων θέσεων γίνεται με φωτογραφικό προσοντολόγιο και πολλές φορές μόνον από έναν κλάδο, αποκλείοντας την δυνατότητα σε οποιονδήποτε εκτός κλάδου να υποβάλει υποψηφιότητα. Μετά απο 35 χρόνια οι μηχανοδηγοί έχουν την απτή απόδειξη για το ποιοι δεν ήθελαν το αυτοδιοίκητο του κλάδου μας. Οι εκπρόσωποι των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ στην ΠΟΣ (και όσοι τους στηρίζουν εντός της έλξης). Κάποιοι είχαν μάθει με "φυτευτούς" να καπελώνουν την έλξη. Τα παιχνιδάκια με την έλξη ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ, Ας το πάρουνε χαμπάρι.
- Η Ομοσπονδία ενοχλήθηκε γιατί υπάρχουν τα 9 έτη ως χρόνος προϋπηρεσίας για να προαχθεί κάποιος σε τμηματάρχης! ΕΝΩ τα 7 χρόνια που απαιτούνταν στο προηγούμενο προσοντολόγιο ήταν νόμιμα! ΡΕΣΙΤΑΛ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ. Συνάδελφοι των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ φέρτε μας επιστολή της ΠΟΣ που διαμαρτυρόταν για αυτό το θέμα το 2014 και εμείς θα σταματήσουμε να σας λέμε ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ.
Η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών σήμερα εκτέθηκε ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ και έχουμε κάθε δικαίωμα να την χαρακτηρίζουμε κομματικό μαγαζάκι των λίγων. Μέχρι και παρανομίες ανακάλυψε (χωρίς όμως να τις κατονομάζει),
Παρανομίες σαν αυτές του 2014 όμως εμείς δεν είδαμε πουθενά. (ΥΕ συνάδελφος να λαμβάνει το βαθμό του προϊσταμένου τμήματος επειδή άνηκε στην μπλε-πράσινη παράγκα).
Ωστόσο η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών μας δίνει το δικαίωμα να γράφουμε ότι αν συνεχίσει την ίδια τακτική, βάζει σε κίνδυνο την ίδια την ύπαρξη της.
Μπορεί οι συνδικαλιστές της ΠΟΣ να αυτοπροσδιορίζονται ως αδίστακτοι (δεν θα διστάσουμε αναφέρουν χαρακτηριστικά στην επιστολή τους) και εμείς να τους πιστεύουμε ότι τέτοιοι είναι ,αλλά δεν έχουν καταλάβει ότι υπάρχουν και αυτοί που δεν θα διστάσουν να τελειώσουν με αυτήν την πληγή.
Η τακτική της εξυπηρέτησης κομματικών σκοπιμοτήτων, οδηγεί την ΠΟΣ στο τέλμα
Ας το σκεφτούν καλά ορισμένοι "αδίστακτοι"
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Y,Γ. Εμείς επαναλαμβάνουμε ότι το Οργανόγραμμα έχει λάθη και παραλείψεις. ΑΛΛΑ δεν δεχόμαστε με τίποτα την ρητορική της ΠΟΣ.
Y,Γ. Εμείς επαναλαμβάνουμε ότι το Οργανόγραμμα έχει λάθη και παραλείψεις. ΑΛΛΑ δεν δεχόμαστε με τίποτα την ρητορική της ΠΟΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου