Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Δεν έγινε το πρώτο δρομολόγιο απο την πρώτη ιδιωτική εταιρεία στα εμπορεύματα

Όπως είχαν γράψει ΟΛΑ τα συστημικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και είχαν έγκυρα και έγκαιρα παρα- πληροφορήσει το επιβατικό κοινό και τους αναγνώστες τους οι δημοσιογράφοι που εκτελούν χρέη ρεπόρτερ στον σιδηρόδρομο,σήμερα 2 Γενάρη θα πραγματοποιούνταν  το πρώτο δρομολόγιο της νέας σιδηροδρομικής εταιρείας " KisSmai Arrifik S.A. Lmtd Partners". O ιδιοκτήτης της νέας εταιρείας
που ΘΑ πατούσε το κουμπί (δεν θα βγεί η χοντρή τελικά ) έχοντας επενδύσει πάνω απο 70 εκατομμύρια Ευρώ-όπως συστηματικά προσπαθούσαν να μας πείσουν τα ΜΜΕ- απο την 3η γραμμή του ηλεκτροδοτούμενου και πλήρως ανακαινισμένου-τηλεδιοικούμενου Σταθμού Λαρίσης,  μας δήλωσε ότι η εταιρεία του θα επενδύσει 70 δις γράδα στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο εντός του 2017.

Πρόθεση της " ΚisSmai Arrifik S.A. Lmtd Partners" είναι να καταστεί ο πρώτος εγχώριος διαμεταφορέας.Τα αγροτικά logistics , η μεταφορά εμπορευμάτων απο τα πλήρως ανακαινισμένα λιμάνια του Βόλου και της Αλεξανδρούπολης, η νέα γραμμή υψηλών ταχυτήτων μέχρι την Θεσσαλονίκη και η νέα διπλή γραμμή προς το Ικόνιο και την Ειδομένη,μας δίνουν την δυνατότητα να πρωταγωνιστήσουμε και εμείς θα το κάνουμε τόνισε ο manager της , Retired Railman.
Στην ερώτηση μας για το στελεχιακό δυναμικό της νέας εταιρείας, ο ιδιοκτήτης μας περήφανα αναφέρθηκε στους νέους συνταξιούχους που επάνδρωσαν την εταιρεία σε θέσεις ευθύνης.Αξιοποιούμε την εμπειρία μας είπε,επενδύουμε έτσι στο μέλλον.
Πήραμε την αφρόκρεμα των συνταξιούχων, δήλωσε. Με τον τρόπο αυτό δημιουργούμε νέες θέσεις εργασίας για συνταξιούχους και τα Κρατικά Ταμεία γλυτώνουν εκατομμύρια  εισφορών απο την πληρωμή συντάξεων.
Όταν όμως παρατηρήσαμε ότι δεν βλέπουμε μηχανοδηγούς πάνω στα τρένα, το βλέμμα του έγινε σκυθρωπό.
Προσπαθούμε εδώ και 15 μήνες να πιστοποιήσουμε συνταξιούχους μηχανοδηγούς,αλλά το εγχώριο σύστημα της διαπλοκής δεν μας το επιτρέπει. Εμείς θέλουμε να γλυτώσει το Κράτος απο την πληρωμή συντάξεων και αυτοί μας το αρνούνται γιατί τους εμποδίζουν οι συνδικαλιστές.
Ελπίζουμε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών να απομονώσει αυτά τα ταραχοποιά στοιχεία που δεν επιθυμούν συνταξιούχους πίσω απο τα χειριστήρια των μηχανών.
Και καλούμε τους συνδικαλιστές να σκεφτούν τα αυτονόητα.
Η εργασία των συνταξιούχων μειώνει την Κρατική Δαπάνη στο συνταξιοδοτικό. Κανείς άνεργος στην δουλειά. Οι νέοι να κάθονται στις καφετέριες και οι συνταξιούχοι να οδηγούν τα τρένα μας.Να μας αφήσουν να κάνουμε τις τεράστιες επενδύσεις μας.Έτσι θα έρθει η ανάπτυξη.
70 εκατομμύρια γρόσια περιμένουν και εμείς είμαστε έτοιμοι να τα βγάλουμε απο το στρώμα που τα έχουμε κρυμμένα και να τα ρίξουμε στην εγχώρια οικονομία.
Όταν τον ρωτήσαμε αν τα 70 εκατομμύρια είναι τελικά γράδα ή γρόσια μας απάντησε ότι η εταιρεία του έχει χρήμα σε όλα τα νομίσματα του κόσμου. Τι νόημα έχει το νόμισμα,αναρωτήθηκε. Μπορεί να είναι και 70 εκατομμύρια Μπολιβάρ (Νόμισμα Βενεζουέλας) η επένδυση μας.
Το θέμα είναι να πείσουμε την Ελληνική Κοινωνία ότι ΜΟΝΟ η ιδιωτική πρωτοβουλία μπορεί και θα φέρει ανάπτυξη,τόνισε.Είδατε κανένα να αναρωτιέται γιατί ενώ  η Δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε μεγάλες εμπορικές συμφωνίες και σήμερα είναι κερδοφόρος, πωλείται; 
H προπαγάνδα μετράει στην εποχή μας,κατέληξε.

Κλείνοντας την συνέντευξη και με αφορμή την τοποθέτηση του για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ρωτήσαμε τον ιδιοκτήτη της "KisSmai Arrifik S.A. Lmtd Partners" και αυτός μας δήλωσε για την επερχόμενη ιδιωτικοποίηση .
Κάποιοι λέγανε το καλοκαίρι ότι " Ιταλό θα σας λένε και Ιταλό δεν θα βλέπετε"Διαβάστε τι ακριβώς συμβαίνει στην γείτονα τον τελευταίο μήνα και θα καταλάβετε.
Μπορεί βέβαια και οι πολιτικές συμφωνίες να είναι τέτοιες που το θέμα τελικά να προχωρήσει το επόμενο διάστημα,ίσως και μέσα στον Γενάρη. (αν και ο Ρέντσι έφυγε..).
Ίσως όμως δείτε τρένο  στην έδρα εκείνου που κάποτε είχε την εξουσία,αυτού μωρέ που έκανε 3 Ζάππεια και έσκιζε τα μνημόνια σελίδα-σελίδα απο το 2012 μέχρι και το 15.. Αυτού που σας έκοψε άλλο ένα 25%, κατήργησε τα δώρα κτλπ....Του αετού!
Και μείς μείναμε με την απορία....

Λές ; 

To στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Υ.Γ. Καλή χρονιά σε όλους. Και ας θυμούνται ΟΛΟΙ πως κάποιοι προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι σήμερα θα ξεκινούσαν οι πρώτες ιδιωτικές εταιρείες.Ας θυμηθούν τους πηχαίους τίτλους των τελευταίων μηνών για τα δις που ΘΑ επενδυθούν στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο απο ...ιδιώτες.
1-1-2017 και ακόμα περιμένουμε να δούμε που ΘΑ τα επενδύσουν οι ιδιώτες,όλα αυτά τα λεφτά που γράφουν τα συστημικά μέσα ότι περιμένουν να επενδυθούν στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Κρατάτε μικρό καλάθι....
Και ευχή μας να μην ισχύουν αυτά που ακούμε για μαζώξεις συνταξιούχων με πρώην στελέχη της έλξης για να...εργαστούν στους ιδιώτες. 
Ας θυμούνται οι πρώην συνάδελφοι μας ότι χαρά μας είναι να τους βλέπουμε και να συζητάμε για το παρελθόν,όχι να τους δούμε μέσα σε τρένα...
Δεν θα τους επιτρέψουμε άλλωστε. Για το καλό τους και το μέλλον όλων μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου