Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Μια άποψη που αξίζει προσοχής,για την ίδρυση νέας Δημόσιας Σιδηροδρομικής Εταιρείας

Ένας απο τους τακτικούς αναγνώστες μας (αν και άγνωστος σε εμάς καθώς χρησιμοποιεί λσμο Google για να σχολιάζει ) έγραψε το παρακάτω σχόλιο για το θέμα της ίδρυσης Κρατικής Σιδηροδρομικής Εταιρείας. Επειδή εξηγεί πολλές πτυχές αυτής της υπόθεσης το δημοσιεύουμε ως ανάρτηση.. Διαβάζουμε >
Τώρα βλέπουνε τα αρνητικά της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ... Αλλά δεν ξέρουν να το ερμηνεύσουν,
οι πληροφοριοδότες των προθύμων ΜΜΕ, δεν τους τα εξηγούν σωστά, ίσως να μη ξέρουν, να μην κατανοούν. 
Ως προς το τροχαίο υλικό: Ο κάθε νέος ιδιοκτήτης γιατί θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσει τα ερείπια του ΟΣΕ που σκόπιμα απαξιώθηκαν; Ιδίως όταν έχει πληθώρα πιστοποιημένων οχημάτων ως Ευρωπαϊκό δίκτυο. Και γιατί να το επισκευάζει και συντηρεί σε μια άλλη ιδιωτική εταιρεία υποχρεωτικώς, όταν μπορεί να προμηθευτεί πιστοποιημένο τροχαίο υλικό μαζί με τη συτήρησή του με χρονομίσθωση; Όταν μπορεί να επισκευάζει το υλικό σε δικά του πιστοποιημένα εργοστάσια ή σε πιστοποιημένα εργοστάσια άλλης ευρωπαϊκής χώρας;
Η άδεια για μια δημόσια εταιρεία προκύπτει για τρεις λόγους:
1. Ποιος θα προσφέρει υπηρεσίες ελιγμών σε κοινές διαλογές, ποιος θα κάνει τις αμαξοστοιχίες έργων, του στρατού και άλλες μη ιδιωτικές μεταφορές. 
2. Ποιος θα κάνει την εκπαίδευση πορείας για την πιστοποίηση των νέων μηχανοδηγών των Εταιρειών; Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα εκπαιδεύσει μηχανοδηγούς ανταγωνίστριας εταιρείας που θα της πάρει το έργο; Μόνο σαν ανέκδοτο ακούγεται και ήδη το θέμα προέκυψε με τις κινήσεις του γνωστού τέως Διευθυντή, που βρήκε μπροστά του τον τοίχο που έχτισε όταν συμμετείχε στη λήψη αποφάσεων και τη σύνταξη των Νόμων. Κάτι δικοί μας συνταξιούχοι γνωρίζουν σχετικά...
3. Ποιος θα εκτελεί υπηρεσίες ΥΓΟΣ ή θα λειτουργήσουν γραμμές και δρομολόγια που δεν θα ενδιαφέρουν τις ιδιωτικές εταιρείες; Κάθε ιδιωτική εταιρεία μπορεί να εγκαταλείψει δρομολόγια ΥΓΟΣ με αντίστοιχη περικοπή της επιδότησης, αν κρίνει ότι δεν την συμφέρει. Δείτε τι γίνεται με τις άγονες γραμμές του Αιγαίου και τους εφοπλιστές που τις εγκαταλείπουν.
4. Ποιος θα κρατά το δίκτυο ανοιχτό σε κακοκαιρίες, όπως τις τελευταίες μέρες. Ποιος θα μαζεύει αμαξοστοιχίες που ακινήτησαν; Ποιος θα εκτελεί αμαξοστοιχίες βοηθείας (αχρείαστες να 'ναι); Οι ιδιωτικές εταιρείες δεν είναι υποχρεωμένες να το κάνουν, ο ΟΣΕ δεν έχει τροχαίο υλικό και προσωπικό για να το κάνει.
Για να ανατεθεί από τον ΟΣΕ κάποιο από το παραπάνω έργο, σε ιδιωτική εταιρεία, όταν αυτές θα είναι πάνω από μία, θα απαιτείται τήρηση των Νόμων περί προμηθειών του Δημοσίου! 
Όταν αυτά Νομοθετούνταν, οι κοντόμυαλοι που συμμετείχαν στη σύνταξη και οι ακροβοπληρωμένοι ξένοι σύμβουλοι, ούτε που τα προέβλεψαν. Όλα ...λύνονταν με φωνές και υπεραπλουστεύσεις. Τώρα τρέχουν πίσω από τα προβλήματα που προκύπτουν και προσπαθούν να τα μπαλώσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου