Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

Ποιος τελικά τράπηκε σε φυγή από το ΜΑΙ. ...

Πολλά σχόλια μεταξύ των μηχανοδηγών στο ΜΑΙ,την τελευταία εβδομάδα προκάλεσε η παραπληροφορηση της ΔΑΚΕ Έλξης  γύρω από το τι ακριβώς συζητήθηκε στην συνεδρίαση της τοπικής γραμματείας  για τα κυκλώματα εργασίας.
Έμπειροι μηχανοδηγοί σχολίαζαν πως
τα γεγονότα και μόνο , αποδεικνύουν πως κορυφαίος συνδικαλιστής της Δάκε Έλξης ήταν αυτός που τραπηκε σε φυγή από το Κεντρικό μηχανοστάσιο.....
Δεν γνωρίζουμε έλεγαν αν αυτό έγινε γιατί πλέον δεν θα είχε την ομπρέλα του υπηρεσιακού μηχανισμού που είχε χτίσει με κόπο για να ελέγχει κ να κατευθύνει πρόσωπα κ καταστάσεις ή γιατί τα γραμμάτια και οι υποσχέσεις προς πολλούς τελικά  δεν εξοφλήθηκαν και έτσι δεν είχε το κουράγιο ο συνδικαλιστής να τους αντικρίζει πλέον  κατάματα. Η γιατί οι ... εθνικές εκλογές που είχε προβλέψει , ο όπου φύγει -φύγει συνδικαλιστης ,αντί για τις 25 Γενάρη πάνε για το Γενάρη του 2018 ....κ ποιος περιμένει μέχρι τότε τον ...Κουλη (μπρρρρ) για να δικαιωθεί .
Πάντως ποικίλα σχόλια στον κλάδο ,προκάλεσε κ η πρόταση των συναδέλφων από το μηχανοστάσιο Βόλου. Και αυτό γιατί η Δάκε Έλξης στην ρητορική της χτυπούσε τα προτεινόμενα κυκλώματα επειδή "αυξανουν" τις διανυκτερεύσεις. Πολλά γράφτηκαν κ ειπώθηκαν.
Ωστόσο σε ένα μηχανοστάσιο που η Δάκε Έλξης  έχει παραδοσιακά μεγάλη επιρροή , όπως αυτό του Βόλου , και στο οποίο δεν υπάρχουν σήμερα διανυκτερεύσεις , προτάθηκε απο τους συναδέλφους μας εκει να προγραμματιστουν διανυκτερεύσεις κ μάλιστα στο ΜΘ.
Τα σχόλια φυσικά δεν αφορούν την πρόταση των μηχανοδηγών του Βόλου που είναι καθόλα σεβαστή από ΟΛΟΥΣ αλλά την τρικυμία που επικρατεί στην ΔΑΚΕ.
Αλλά μας λέει ο ένας , άλλα  ο άλλος, άλλα ισχύουν τελικά ,λένε τα στελέχη της ΔΑΚΕ για τους μπροστάρηδες της παράταξης.
Αναφέροντας χαρακτηριστικά την περίπτωση της ιδιωτικοποίησης που οι Δακιτες είχαν αλλάξει 40 μέρες για την απόφαση του Ελεγκτικού. Είχαν πληροφορία απο μεσα έλεγαν για το ποτέ βγαίνει κ τελικά φτάσαμε στις 11 Γενάρη για να μάθουμε οτι το θεμα έχει κολλήσει απο τον Οκτώβρη! Τα ίδια κ στις τοποθετήσεις . Είχαν σιγουρακι από μέσα κ είχαν τάξει πολλά σε πολλούς  κ τώρα .... όπου φύγει - φύγει!
Τέλος το κλάμα της ΔΑΚΕ Έλξης,για την  κατάργηση των αρτηριακών θύμισε σε πολλούς την σιωπή της για την κατάργηση των μισών προαστιακών δρομολογίων την τριετία 2012-2015.
Όπως έλεγε κάποιος αν η κατάργηση γινόταν από άλλη διοίκηση κ Κυβέρνηση οι Δακιτες στην έλξη θα προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι την ζήτησαν οι ίδιοι για να ξεκουραστεί το προσωπικό!!!
Όχι δελτίο τύπου δεν θα έβγαζε  το Σωματείο μας , αλλά ...
Ας όψεται όμως το 3ο μνημόνιο που έδωσε δικαίωμα σε κάποιους να ΝΟΜΊΖΟΥΝ ότι ξεχάσαν οι μηχανοδηγοί αυτά που κάνανε κ λέγανε.
Τότε που όταν το στέκι για παράδειγμα φώναζε για την ελλιπή συντήρηση του τροχαίου υλικού κ την απαξίωση του,  αυτοί προωθούσαν την ενοικίαση άλλου από άλλη χώρα. Αυτό έλεγαν τότε οι αετοί , αυτό κ τα σπουργίτια . Τώρα όμως ....
Beep beep ....

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου