Απαράδεκτη καθυστέρηση με δικαιολογίες που δεν πείθουν πλέον κανένα απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφού ακόμα
δεν έχει υπογραφεί η πληρωμή των υπερβαλουσών υπερωριών για το έτος 2016, των ωρών δηλαδή που εκτελέστηκαν απο το προσωπικό έλξης για να βγεί το εμπορικό έργο,ιδιαίτερα στην Βόρεια Ελλάδα.
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ παίζοντας τον ρόλο του κακού και του καλού χωροφύλακα, ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ότι κοροϊδεύει τους μηχανοδηγούς απο την μια ζητώντας απο Προισταμένους να δικαιολογήσουν την ΗΔΗ εγκεκριμένη μισθοδοσία που είχαν υπογράψει πέρυσι για δεδουλευμένα, ενώ όταν αυτό συμβαίνει ζητούνται επιπλέον στοιχεία, επιβεβαιώνοντας ότι κάποιοι νομίζουν ότι μπορούν να παίζουν με νοημοσύνη μας.
Παρά το ότι η εταιρεία βρίσκεται στο παρά 1 της μεταβίβασης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντάχθηκε στην ενιαία αρχή πληρωμών και έτσι άλλαξε απο το περυσινό φθινόπωρο ο τρόπος πληρωμής των υπερωριών.
Έτσι το πλαφόν για τις υπερωρίες ορίστηκε στις 120 ώρες το εξάμηνο, αντί για τις 20 ώρες κάθε μήνα.
Ωστόσο η κατάσταση στην υποδομή στην Βόρεια Ελλάδα (γέφυρα Γαλλικού) και η αύξηση του εμπορικού έργου έχουν οδηγήσει στο μέρος του προσωπικού να έχει ήδη συμπληρώσει (τους 4 πρώτους μήνες) το πλαφόν, ιδιαίτερα στο ΜΘ, αφού πληρώνονταν ΟΛΕΣ οι υπερωρίες (ορθότατα).
Αυτό έχει ως συνέπεια, μέρος του προσωπικού - εφόσον δεν υπάρξει άμεση ενέργεια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ- να μην πληρώνεται τα δεδουλευμένα, μέχρι να αλλάξει το εξάμηνο, ιδιαίτερα στην Βόρεια Ελλάδα.
Και φυσικά κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ΤΙΠΟΤΑ , ιδιαίτερα την ώρα που η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει ακόμα υπογράψει τις ώρες του 2016 (ένα κόστος που δεν ξεπερνά τις 25-26 χιλιάδες Ευρώ στο σύνολο του για όλο το 2016!).
ΔΥΣΤΥΧΩΣ αποδεικνύεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θεωρεί την καλή βούληση και την αυταπάρνηση του προσωπικού έλξης ως αδυναμία.
Επειδή λοιπόν οι καλοί λογαριασμοί κάνουν και τους καλούς φίλους, θα περιμένουμε ΧΤΕΣ την απόφαση του Δ/ντος Συμβούλου για το θέμα των υπερωριών του 2016 και το θέμα των υπερωριών απο δω και στο εξής.
Επίσης, μόλις 17 μηχανοδηγοί - μετά τις παλινοδίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο τον περυσινό Δεκέμβρη- θα πληρωθούν τα υπόλοιπα κανονικής αδείας καθώς το προσωπικό χάθηκε στις εγκυκλίους που αλλάζαν σαν τα πουκάμισα για το θέμα. (μια ζητούσαν υπογραφές για το θέμα, μια όχι).
Το θέμα λοιπόν θα λυθεί με άλλο τρόπο.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει να συνειδητοποιήσει ότι η υπομονή και η καλή πίστη δεν σημαίνουν αδυναμία.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου