Επιστολή προς τον Πρόεδρο κ Δ/Ντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Κύριοι,
Με απόφασή σας από τις 25 Μαΐου διεκόπη η σιδηροδρομική σύνδεση με τη Βουλγαρία και οι επιβάτες της αμαξ. 600 μετεπιβιβάζονται σε λεωφορεία για να μεταβούν
στους συρμούς στη γειτονική χώρα.
Πρότασή μας είναι
λόγω της μείωσης των βαγονιών η αμαξ. 600/601 να δρομολογηθεί με συρμό IC μεταξύ Δράμας/Θεσσαλονίκης κι έτσι η αμαξ. 58/51 να επανέλθει με Δ/Η και Η/Α (ελκόμενη).
Στο κλιμάκιο Στρυμόνα εργάζονταν μηχανοδηγοί, οι οποίοι εκτός των άλλων διασφάλιζαν με Δ/Η εφεδρείας την κάλυψη των αμαξοστοιχιών 600/601 και 90/91 σε περίπτωση αμηχανίας μεταξύ Θεσσαλονίκης – Δράμας (απόσταση 232 χλμ.), αφού στη γραμμή υπάρχουν σημεία στα οποία δεν υπάρχει καν δυνατότητα για οδική πρόσβαση.
Προτείνουμε όπως εξεταστεί η εγκατάσταση Δ/Η στο Μηχανοστάσιο Δράμας προκειμένου να υπάρχει μηχανή εφεδρείας που θα καλύψει τα τρένα για τυχόν προβλήματα ακινησίας μεταξύ Θεσσαλονίκης / Δράμας, προκειμένου σε αυτή την περίπτωση να αποφευχθεί τυχόν ταλαιπωρία επιβατών.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου