Οι στάσεις εργασίας στις 30 & 31 Μαϊου και η 24ωρη απεργία την 1η Ιουνίου της ΠΕΠΕ με αφορμή το δυστύχημα στο Αδενδρο, γίνονται σε μια περίοδο που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με το “4ο μνημόνιο” φόρτωσε στις πλάτες του ελληνικού λαού αντιλαϊκά μέτρα
5 δις το χρόνο πάνω στα παλιά. Οι απαιτήσεις του κεφαλαίου είναι πλέον νόμος του κράτους:
- Κατάργηση της κυριακάτικης αργίας
- Παγιοποίηση των αντεργατικών ρυθμίσεων για τις ΣΣΕ
- Ουσιαστική νομοθέτηση του λοκ άουτ
- Απελευθέρωση των ομαδικών απολύσεων
- Ξύλωμα των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων
- Διευκόλυνση της διαδικασίας να βγαίνει παράνομη μια απεργία.
Η κυβέρνηση δικαιολογεί το 4ο μνημόνιο με τη συμφωνία για το χρέος (που όμως δεν το δημιούργησε ο λαός). Μόνο τα μονοπώλια (που το δημιούργησαν) θα κερδίσουν πάλι γιατί θα πάρουν το ζεστό χρήμα που θα εξοικονομηθεί.
Τί μπορεί να περιμένει ο λαός από τη ρύθμιση του χρέους και την καπιταλιστική ανάπτυξη
-μήπως αύξηση στους μισθούς και στις συντάξεις;
-μήπως επαναφορά δικαιωμάτων;
-μήπως κατάργηση φόρων και χαρατσιών;
-μήπως ανακοπή της εμπορευματοποίησης της υγείας, της πρόνοιας, της παιδείας;
-μήπως θα βρουν δουλειά οι άνεργοι;
Πάνω σ’ αυτά τα συντρίμμια του λαϊκού εισοδήματος και των εργασιακών δικαιωμάτων ετοιμάζει η κυβέρνηση για το κεφάλαιο την “ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ 2021”. Ελκυστικότερο επιχειρηματικό περιβάλλον σε κλάδους με κερδοφόρα προοπτική όπως: ενέργεια, μεταφορές, υποδομές, τουρισμός, αγροτοδιατροφικός τομέας. Φυσικά μειώνοντας ακόμα παραπάνω το “μισθολογικό” και “μη μισθολογικό” κόστος όπως απαιτεί ο ΣΕΒ.
Ειδικό βάρος σ’ αυτή τη διαδικασία καπιταλιστικής ανάπτυξης κατέχει ο στόχος της αστικής τάξης να αναβαθμίσει το ρόλος της στην περιοχή και στην ανάδειξη της χώρας σε ενεργειακό και διαμετακομιστικό κόμβο. Σε αυτή τη κατεύθυνση η κυβέρνηση με τη στήριξη και των άλλων κομμάτων του κεφαλαίου συμμετέχει στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς , διεκδικώντας μερίδιο για την ελληνική αστική τάξη, σε ανταγωνισμό με την τουρκική αστική τάξη στο Αιγαίο και στα Βαλκάνια.
Γι’ αυτό η Ελλάδα συμμετέχει σε 13 ΝΑΤΟϊκές αποστολές εκτός συνόρων.
Γι’ αυτό ανανεώνει τη συμφωνία για τη βάση της Σούδας.
Γι’ αυτό καλεί και στηρίζει την παρουσία του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο.
Εμπλέκει έτσι ακόμα παραπάνω τη χώρα στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς, ανταγωνισμούς και πολέμους , με οδυνηρές συνέπειες για το λαό.
Αυτό συνάδελφοι είναι το περιβάλλον μέσα στο οποίο αναπτύσσονται και θα συνεχίσουν ν’αναπτύσσονται οι σιδηροδρομικές μεταφορές με στόχο τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας τους ανεξάρτητα από το ιδιοκτησιακό τους καθεστώς. Απελευθέρωση – ιδιωτικοποίηση, μείωση του αριθμού των εργαζομένων, εντατικοποίηση της εργασίας, μείωση μισθών, αφαίρεση συνδικαλιστικών δικαιωμάτων και φυσικά υποβάθμιση των συστημάτων της ασφαλούς κυκλοφορίας των τραίνων. Αυτά είναι τα αποτελέσματα της καπιταλιστικής ανάπτυξης που στηρίζει ο εργοδοτικός κυβερνητικός συνδικαλισμός.
Καλούμε τους μηχανοδηγούς να συμμετέχουν μαζικά στις κινητοποιήσεις της ΠΕΠΕ και πιστεύουμε ότι πρέπει να κλιμακωθούν σε επίπεδο ΠΟΣ. Τα αιτήματα να “ξεφύγουν” από τους στόχους του κυβερνητικού-εργοδοτικού συνδικαλισμού που ο ρόλος του είναι να ενσωματώνει το κίνημα στο σύστημα.Πως επιδρά στη συνείδηση των εργαζομένων το αίτημα για “εφαρμογή της ισχύουσας εργατικής νομοθεσίας” όταν με αυτή τη νομοθεσία θεσμοθετείται η αντεργατική πολιτική, η εντατικοποίηση, η εκμετάλλευση των εργαζόμενων; Ή μιλάς για μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας και τα θυμάσαι μετά από κάθε ατύχημα, ενώ η καθημερινή σου πρακτική« νομιμοποιεί» τη κατάσταση που ευθύνεται για τα ατυχήματα;
Τα αιτήματα να μην περιορίζονται στα όρια της ειδικότητας ή του κλάδου, αλλά να αφορούν την εργατική τάξη και να στρέφονται ενάντια στη γενική πολιτική κυβέρνησης – αστικών κομμάτων – κεφαλαίου.
--Να μη θεωρούν όσα χάσαμε την περίοδο της κρίσης περασμένα-ξεχασμένα.
--Να βάζουν στο επίκεντρο της πάλης τις σύγχρονες ανάγκες της εργατικής – λαϊκής οικογένειας που την ικανοποίησή τους τη στερεί το καπιταλιστικό κέρδος, η καπιταλιστική ιδιοκτησία και πρέπει αυτά να φύγουν από τη μέση για να απολαμβάνουμε τον πλούτο που παράγουμε.
Να διεκδικούν ενιαίο αποκλειστικά δημόσιο φορέα σιδηροδρομικών μεταφορών, που να αποτελεί τμήμα του κεντρικού σχεδιασμού, λαϊκή περιουσία, όπου κάνει κουμάντο ό λαός θα διασφαλίζονται τα δικαιώματα και οι κατακτήσεις των εργαζομένων, οι θέσεις εργασίας καθώς και η ασφαλή σύγχρονη φθηνή μεταφορά του λαού.
--Οι κινητοποιήσεις να έρχονται σαν αποτέλεσμα μιας σοβαρής διαδικασίας ενημέρωσης, συζήτησης, αντιπαράθεσης απόψεων, συμμετοχής των εργαζόμενων μέσα από συγκεντρώσεις και συνελεύσεις για να γίνονται δική τους υπόθεση και να εξασφαλίζεται η συμμετοχή τους.
Όλοι στις στάσεις εργασίας και στην 24ωρη απεργία!
Κλιμάκωση σε αιτήματα και κινητοποιήσεις σε πανσιδηροδρομικό επίπεδο.
29/5/2017
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΑΜΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου