Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί
▼
Σάββατο 20 Μαΐου 2017
Τα συστήματα που δεν λειτουργούν ανέφερε ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ στον Αnt1
Τα τελευταία 2 χρόνια άλλαξε η εικόνα του Σωματείου των μηχανοδηγών στην κοινή γνώμη.Αυτό δεν οφείλετε στην φυσική έκφραση της φωνής τους,αλλά στην προσπάθεια που κάνουν όλοι οι μηχανοδηγοί.Για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια,ακούστηκαν απο την πρώτη στιγμή,οι απόψεις των μηχανοδηγών μετά απο ατυχήματα και αποκαλύφθηκε η πραγματική κατάσταση στην υποδομή και οι συνθήκες που όλοι εργαζόμαστε εδώ και δεκαετίες,αποκαλύφθηκε στην κοινή γνώμη ο ρόλος μας στην παραγωγική διαδικασία.
Μηχανοδηγοι δεν υπαρχουν πια τους πατησε το τραινο.Παραδειγμα ο προεδρος σας Διοικηση Επιχειρήσεων αμεση σχεση με την Τεχνολογια.Αυτος που γραφει με ονομα και επωνυμο. ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΡΗΤΗ
Jo, και Διοίκηση Επιχειρήσεων να μην είχε τελειώσει, πάλι θα διοριζοταν. Αρκουσε κάποιος να γνώριζε τους τότε υπουργους του ΠΑΣΟΚ, τον υπουργό συντοπίτη του Κατμαν και την "αδερφή" της ΝΔ. Όμως εγώ κατά βάθος τον παραδέχομαι γιατί καταφέρνει να κάνει το άσπρο μαύρο. Είναι αξιος για πολιτικος.
Φίλε Γιάννη σε ευχαριστώ που απεκατάστησες την αλήθεια,πολλοί θεωρούσαν ότι έχω πτυχίο ιχθυολόγου,Διοίκηση Οικονομίας έχω τελειώσει,το ξέρω είμαι φτωχός τω πνεύματι. Είμαι δε βέβαιος -όπως και όλοι οι συνάδελφοι- πως ο τελευταίος πραγματικός μηχανοδηγός ήσουν εσύ. Γενιδούνιας Κώστας
Εγω φιλε είμαι Μηχανικος Εμπορικου Ναυτικου με 4 χρονια στα τανκερ του Λατση.Και τις μηχανες που υποτίθεται ότι μηχανοδηγεις τις ξερω καλυτερα από την παλαμη μου.Μπορεις να ρωτήσεις να μαθεις τον Top τεχνιτη που εχει το Μηχανοστασιο, Μανωλας λεγεται.
Θυμάται κανείς να μας πεί,πότε ο Καραναστάσης είχε βγεί τελευταία φορά στην ανοικτή γραμμή,και τις φορέε που ήταν γύρω γύρω απο την πλακα,αν ποτέ ήτανε καλα?
Εσύ φίλε Γιάννη απο την ημέρα που ήρθαμε στο ΜΑΙ (2007) δεν πέρασες ποτέ τον σημαφόρο του ΡΟΥΦ.Αν τις ξέρεις τις μηχανές καλύτερα απο την παλάμη σου,καλά κάνεις,εγώ δεν σε είδα ποτέ όμως πάνω σε μια απο αυτές στην ανοικτή γραμμή.Θεωρία μόνο και λόγια πολλά στο προάυλιο. Μην με προκαλείς λοιπόν, γιατί η υπομονή δεν σημαίνει και αδυναμία. Γενιδούνιας Κώστας
Δεν περασα τον σημαφορο γιατι ετσι αποφασισε ο Τσιρογλου,με χρησιμοποιησε εκει οπου νομιζε.Δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναδείς μηχανοδηγο Συντονιστη,σε προκαλω λοιπον λεγοντας ποσο ασχετοι ειστε με το αντικειμενο,και παρε ένα επισκευολογιο να δεις τι γραφετε να γελασεις.
Μηχανοδηγοι δεν υπαρχουν ποια ,τους πατησε το τρενο.Παρτε για παράδειγμα τον προεδρο σας Διοικηση Επιχειρισεων,αμεση σχεση μα την Τεχνολογια.Ενας που γραφει παντα με ονομα και επωνυμο. ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΡΗΤΗ
Τα τελευταία 2 χρόνια άλλαξε η εικόνα του Σωματείου των μηχανοδηγών στην κοινή γνώμη.Αυτό δεν οφείλετε στην φυσική έκφραση της φωνής τους,αλλά στην προσπάθεια που κάνουν όλοι οι μηχανοδηγοί.Για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια,ακούστηκαν απο την πρώτη στιγμή,οι απόψεις των μηχανοδηγών μετά απο ατυχήματα και αποκαλύφθηκε η πραγματική κατάσταση στην υποδομή και οι συνθήκες που όλοι εργαζόμαστε εδώ και δεκαετίες,αποκαλύφθηκε στην κοινή γνώμη ο ρόλος μας στην παραγωγική διαδικασία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΕΜΕΣΙΣ
Μηχανοδηγοι δεν υπαρχουν πια τους πατησε το τραινο.Παραδειγμα ο προεδρος σας Διοικηση Επιχειρήσεων αμεση σχεση με την Τεχνολογια.Αυτος που γραφει με ονομα και επωνυμο. ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΡΗΤΗ
ΔιαγραφήJo, και Διοίκηση Επιχειρήσεων να μην είχε τελειώσει, πάλι θα διοριζοταν. Αρκουσε κάποιος να γνώριζε τους τότε υπουργους του ΠΑΣΟΚ, τον υπουργό συντοπίτη του Κατμαν και την "αδερφή" της ΝΔ.
ΔιαγραφήΌμως εγώ κατά βάθος τον παραδέχομαι γιατί καταφέρνει να κάνει το άσπρο μαύρο. Είναι αξιος για πολιτικος.
Ανωνυμος Κουραμπιές
Φίλε Γιάννη σε ευχαριστώ που απεκατάστησες την αλήθεια,πολλοί θεωρούσαν ότι έχω πτυχίο ιχθυολόγου,Διοίκηση Οικονομίας έχω τελειώσει,το ξέρω είμαι φτωχός τω πνεύματι.
ΔιαγραφήΕίμαι δε βέβαιος -όπως και όλοι οι συνάδελφοι- πως ο τελευταίος πραγματικός μηχανοδηγός ήσουν εσύ.
Γενιδούνιας Κώστας
Εγω φιλε είμαι Μηχανικος Εμπορικου Ναυτικου με 4 χρονια στα τανκερ του Λατση.Και τις μηχανες που υποτίθεται ότι μηχανοδηγεις τις ξερω καλυτερα από την παλαμη μου.Μπορεις να ρωτήσεις να μαθεις τον Top τεχνιτη που εχει το Μηχανοστασιο, Μανωλας λεγεται.
ΔιαγραφήΘυμάται κανείς να μας πεί,πότε ο Καραναστάσης είχε βγεί τελευταία φορά στην ανοικτή γραμμή,και τις φορέε που ήταν γύρω γύρω απο την πλακα,αν ποτέ ήτανε καλα?
ΔιαγραφήΕσύ φίλε Γιάννη απο την ημέρα που ήρθαμε στο ΜΑΙ (2007) δεν πέρασες ποτέ τον σημαφόρο του ΡΟΥΦ.Αν τις ξέρεις τις μηχανές καλύτερα απο την παλάμη σου,καλά κάνεις,εγώ δεν σε είδα ποτέ όμως πάνω σε μια απο αυτές στην ανοικτή γραμμή.Θεωρία μόνο και λόγια πολλά στο προάυλιο. Μην με προκαλείς λοιπόν, γιατί η υπομονή δεν σημαίνει και αδυναμία.
ΔιαγραφήΓενιδούνιας Κώστας
Δεν περασα τον σημαφορο γιατι ετσι αποφασισε ο Τσιρογλου,με χρησιμοποιησε εκει οπου νομιζε.Δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναδείς μηχανοδηγο Συντονιστη,σε προκαλω λοιπον λεγοντας ποσο ασχετοι ειστε με το αντικειμενο,και παρε ένα επισκευολογιο να δεις τι γραφετε να γελασεις.
ΔιαγραφήΜηχανοδηγοι δεν υπαρχουν ποια ,τους πατησε το τρενο.Παρτε για παράδειγμα τον προεδρο σας Διοικηση Επιχειρισεων,αμεση σχεση μα την Τεχνολογια.Ενας που γραφει παντα με ονομα και επωνυμο. ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΡΗΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφή