Η Ελλάδα έχει προμηθευτεί από το 2003 σύστημα, το οποίο κόβει αυτόματα ταχύτητα σε περίπτωση υπέρβασης, αλλά δεν έχει τεθεί ποτέ σε εφαρμογή.
Αποκαλυπτική ήταν χτες η μαρτυρία του προέδρου του σωματείου των μηχανοδηγών, Κωνσταντίνου Γενιδούνια, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του realfm 97.8 με τον Νίκο Στραβελάκη, λίγα 24ωρα
μετά τη δημοσιοποίηση του πορίσματος για το δυστύχημα στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με το οποίο το Ιntercity έτρεχε με 144,3 km/h!
Καλά όλα αυτά κύριε Γενιδούνια,θα μας πείτε τι συνέβη με τα δελτία ασθένειας, τις διαφορετικές καταθέσεις των συναδέλφων σας μετά το δυστύχημα και τελικά επιβεβαιώνετε τα όσα ακούγονται στην πιάτσα για αυτά που συνέβαιναν μέσα στην καμπίνα.Το φως στην καμπίνα ήταν ανοιχτό ή κλειστό,ή μήπως τελικά ο τσακωμός ήταν για εγκύκλιο της τραινοσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τα ξέρεις καλά: Στην καμπίνα γινόταν πάρτι με χανούμισσες, ρακί και ναργιλέδες. Επίσης τσακώνονταν για το τι θα γίνει στο Γιουρογκρούπ. Είχαν διαφωνίες και για τον Ιβάν, σιγά μην κοίταζε την πορεία κανείς. Οι χανούμισες με τους ευνούχους το έσκασαν μετά το δυστύχημα μεταμφιεσμένοι σε πρόσκοπους. Το είδε ο μπατζανάκης της κουμπάρας του κουνιάδου ενός περίοικου και το κατέθεσε στην ιστοσελίδα "lemeotimaskatevei.gr".
ΔιαγραφήΡε παλιορεζίλη, τι αηδίες έγραψες. Ότι λένε στην "πιάτσα", δηλαδή τις αίθουσες αναμονής, δεν αποτελούν τίποτα άλλο από νοσηρή φαντασία των δήθεν γνωριζόντων. Ήταν εκεί και τα λένε; Θα βγεί πόρισμα και ασχολείται και ο Εισαγγελέας με δικούς του ερευνητές, αν θεωρείς τους δικούς μας, μη επαρκείς, μη αντικειμενικούς ή ότι άλλο φαντάζεται ο σάπιος σου εγκέφαλος.
εδώ κάθονται κ σχολιάζουν το σουρβαιβορ.τι περιμένεις μάστορα.
ΔιαγραφήΕσένα ρε φίλε αυτο σε απασχολεί ή το ότι τα τόσα εκατομμύρια που πήρε διαχρονικά ο οσε για τα συστήματα ασφαλείας δεν λειτούργησαν ποτέ; κ αν ψάχνεις απαντήσεις ρώτα αυτούς που τα έφαγαν
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγάλτε όλη τη χολή σας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλη την Αιτωλοακαρνανία διόρισε ο Κατμαν;
ΑπάντησηΔιαγραφή