Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Επιστολή σε Χ. Σπίρτζη για επαναλειτουργία της γραμμής Ναυπλίου - Άργους

Επιστολή προς τους τρεις βουλευτές της Αργολίδας, τον Αντιπεριφερειάρχη Αργολίδας, τους Δημάρχους Ναυπλιέων και Άργους - Μύκηνών και τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Αργολίδας απέστειλε η «Πρωτοβουλία για την Επαναλειτουργία Τώρα του Τραίνου στην Αργολίδα», μέσω της οποίας
ζητά τη μεσολάβηση για το κλείσιμο ραντεβού με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη προκειμένου να του θέσουν το αίτημά τους.

Στην επιστολή αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι ο Δήμος Ναυπλιέων προσφέρθηκε να χρηματοδοτήσει τη μελέτη βιωσιμότητας, κάτι που δεν είναι απόλυτα ακριβές, αφού εξ' όσων γνωρίζουμε ο δήμαρχος ναι μεν δήλωσε πολύ θετικός στο αναλάβει τη μελέτη, αλλά έβαλε πρώτα το ραντεβού με το Υπουργείο και μετά τη χρηματοδότηση της, αν και εφόσον αυτό κριθεί σκόπιμο μετά την συνάντηση.

Η Επιστολή έχει ως εξής:

«Μέχρι στιγμής έχουμε την υποστήριξη του μεγαλύτερου μέρους των φορέων του νομού, πράγμα που μας κάνυμε το αίτημα μας, αλλά για να πάρουμε απαντήσεις στα εξής ερωτήματα:

Γιατί ένα έργο το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το ΠΕΠ Πελοποννήσου για να φέρει ανάπτυξη στο νομό μας δεν χρησιμοποιείται;

Γιατί αποκόβουν έναν από τους πιο τουριστικούς (5000 τουλάχιστον κλίνες) και προβεβλημένους τόπους τη χώρας μει να χαρακτηρίζουμε τις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Μαυραγάνη στο Ναύπλιο το λιγότερο ατυχείς. Δεν μπορεί να κωφευεί απέναντι στο δίκαιο αίτημα μας για επαναλειτουργία του τραίνου, δεν είμαστε μια παρέα ρομαντικών που αρέσκονται στο να βλέπουν τα τραίνα να παιρνούν. Έτσι, λοιπόν, εμείς ζητάμε να συναντηθούμε με τον Υπουργό Μεταφορών κ. Σπίρτζη, όχι απλά για να καταθέσοας, από το κεντρικό αεροδρόμιο και λιμάνι της χώρας;

Γιατί ακυρώνουν το Χωροταξικό Σχεδιασμό, ο οποίος προέβλεπε τη μετρική γραμμή Ναύπλιο-Άργος-Κόρινθος ως γραμμή τροφοδοσίας του προαστιακού;

Γιατί ο ΟΣΕ δεν προχωρά τη μελέτη βιωσιμότητας της γραμμής, καθότι δημόσια επιχείρηση χρηματοδοτείται από την φορολογία μας για να προσφέρει αυτές τις υπηρεσίες; Επιπλέον χαιρετίζουμε την προσφορά του Δημάρχου Ναυπλιέων να χρηματοδοτήσει ο Δήμος Ναυπλιέων τη μελέτη βιωσιμότητας και δηλώνουμε πως θα στηρίξουμε αυτή την κίνηση.

Βάση ποιας νομοθεσίας (Ελληνικής ή Ευρωπαϊκής) ο κ. Μαυραγάνης λέει οτι απαγορεύεται η ένταξη των μετρικών γραμμών στις ΥΓΟΣ (Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος);

Επομένως σας ζητάμε να μεσολαβήσετε για να υπάρξει σύντομα ραντεβού όλων εμάς με τον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη, ώστε να αποκατασταθεί η επιχειρούμενη αδικία προς τους πολίτες της Αργολίδας».

1 σχόλιο:

  1. Ρωτήστε και τον κύριο περιφερειάρχη κι όταν συμφωνήσει και ο κύριος μεγαλοεργολάβος..ας γίνει ένα ολοκληρωμένο έργο με ηλεκτροκίνητη κανονική γραμμή μέχρι Κόρινθο˙να συνδέσουμε τρία Λιμάνια..ώστε να μπορούμε να κάνουμε όλοι μαζί χαρές,οι τουρίστες,οι ρομαντικοί και η cosco ...M' ένα σμπάρο τρία τρυγόνια.
    Αλλά θα μου πει κάποιος˙ποιός απ'όλους εμάς που λέει ότι αγαπάει την χώρα του και το τραίνο, έχει μάθει τους τρόπους να διεκδικεί τέτοιου είδους μοχλούς ανάπτυξης της πατρίδας του.
    ...Ούτε σε χίλια χρόνια.....
    Αυτά για παρηγοριά
    https://www.youtube.com/watch?v=6paKcr6wtnU
    https://www.youtube.com/watch?v=B8ip5C3I8E0
    μέχρι να τα πούμε πάλι σε χίλια χρόνια..τότε που θα είμαστε αστρόσκονη ή αναγεννημένοι με άλλα μυαλά..ποιός ξέρει; ..Ίσως μέχρι τότε.., μπορεί να μας έχουν γίνει γνωστοί οι τρόποι διεκδίκησης αυτών των «αυτονόητων», που πολλοί μάθαμε σήμερα να τα λέμε με τ' όνομα τους,αλλά λίγοι καταλαβαίνουν την σημασία τους.
    Ξέρετε κάτι,δεν έχουμε ανάγκη από αυθεντίες..από αυτούς έχουμε να φάνε και οι κότες..το τραγικό αυτής της χώρας είναι ότι έχει πάψει προ πολλού να γεννάει ιδιοφυΐες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή