Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Ο ΟΣΕ πηρε στο λαιμό του την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τι κι αν τον Ιούλιο κλείνει ένας χρόνος από τότε που οι Ιταλοί της Ferrovie Dello Stato κέρδισαν τον διαγωνισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η ιδιωτικοποίηση παραμένει ανοικτή γιατί το καλό πράγμα θέλει τον χρόνο του. Μη βιαστείτε να κατηγορήσετε τον αρμόδιο υπουργό Χρήστο Σπίρτζη αν και οι κακές γλώσσες μού λένε ότι ακόμη να υπογράψει την απόφαση για τις άγονες γραμμές. Η βασική αυτή τη φορά αιτία βρίσκεται στην Κομισιόν, η οποία αποφάσισε να εξετάσει παράλληλα τους φακέλους κρατικών ενισχύσεων του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και καλά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χρωστά 750 εκατ. ευρώ, ο ΟΣΕ όμως βαρύνεται με ένα ποσό που μπορεί να φτάνει και τα 12 δισ. Μόνο ο φάκελος που απέστειλε τον Απρίλιο στην DG Comp η εταιρεία ξεπερνά τις 230 σελίδες. Οσοι λοιπόν βιάζεστε να δείτε τη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη να γίνεται Ρώμη - Μιλάνο θα πρέπει να κάνετε λίγο υπομονή… 

Www.tanea.gr

1 σχόλιο:

  1. Καλά πόσο ακόμα θα μας δουλεύουν; Αν οι Κομισάριοι θέλουν ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να παραγράψουν και τις υποτιθέμενες επιδοτήσεις του ΟΣΕ, Αλλοιώς τι επιδιώκουν; Αν ο ΟΣΕ κληθεί να καταβάλει τα ποσά, θα κλείσει άμεσα και τότε ποια ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα κυκλοφορεί και που; Στην Εθνική Οδό; Όσο για τα ΥΓΟΣ: Ποιός θα βάλει υπογραφή ότι τα δρομολόγια ΥΓΟΣ εκυελέστηκαν πέρισι, όταν είναι τοις πάσει γνωστόν ότι οι Χαλκίδες μειώθηκαν κατά 50% και ότι δεν εκτελούνταν κάθε μέρα αμαξοστοιχίες ΥΓΟΣ που ανάγονται σε περίπου 1500 χιλιόμετρα, μέ βάση τη δήλωση ΥΓΟΣ που υπάρχει και σε ΦΕΚ. Όποιος υπογράψει θέτει το κεφάλι του στη διάθεση του Εισαγγελέα για απιστία περί την Υπηρεσία. Τα ΥΓΟΣ δεν πραγματοποιήθηκαν με ευθύνη αυτών που διαχειρίστηκαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ όλη την προηγούμενη της εφετεινής, περίοδο. Τελεία! Όπως τα κάνανε έτσι τα λούζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή