Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

O Χατζηδάκης πανηγυρίζει για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε;

Και μην διανοηθείτε να σκεφτείτε την ίδρυση Κρατικής εταιρείας,θα την κλείσει ο Κωστής!

Αφού επί των ημερών της Κυβέρνησης του (2007-2009) η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χρεώθηκε με 700 και πλέον εκατομμύρια Ευρώ και δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ για να καταδείξει ότι αυτά αποτελούσαν ΛΑΘΟΣ χρεώσεις, αφού μίλησε δημόσια για μαύρα και άσπρα βαγόνια, αφού οδήγησε την εταιρεία στο ΤΑΙΠΕΔ το 2013,σήμερα πανηγυρίζει για την ιδιωτικοποίηση της  θεωρώντας ότι και ο ίδιος συνέβαλε στην...εξυγίανση της και ότι με τέτοιες πολιτικές θα έρθει η ανάπτυξη!

Παράλληλα καλεί την Ελληνική Κυβέρνηση να μην δημιουργήσει δεύτερη κρατική εταιρεία και να παραμείνει η μοναδική χώρα στην Ευρώπη με ιδιωτικό μονοπώλιο στις σιδηροδρομικές μεταφορές,χωρίς Κρατικό φορέα που θα εγγυάται τον ανταγωνισμό προς όφελος των επιβατών.
Και φυσικά ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ όσους στηρίξαν τον Κωστή και αυτές τις πολιτικές επιλογές!
Διαβάζουμε την δήλωση του : 

«Η απόφαση της Κομισιόν για κλείσιμο του φακέλου του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις αφαιρεί κάθε δικαιολογία από την κυβέρνηση για καθυστέρηση στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ», τονίζει σε δήλωσή του ο Κωστής Χατζηδάκης.

Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ αναφέρει ότι το πρόγραμμα εξυγίανσης του ΟΣΕ ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2008, όταν ήταν υπουργός Μεταφορών και πως την περίοδο 2012-14 έγιναν όλες οι αναγκαίες κινήσεις προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη διευθέτηση του ζητήματος των κρατικών ενισχύσεων, ενώ παράλληλα προχώρησε η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης.

«Θυμίζω ότι οι κρατικές ενισχύσεις -για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1,08 δισ. ευρώ- σε περίπτωση που δεν λυνόταν το πρόβλημα έπρεπε να επιστραφούν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Δημόσιο, με προφανές το αδιέξοδο για την εταιρία», υπογραμίζει ο κ. Χατζηδάκης εκφράζοντας παράλληλα την ελπίδα η κυβέρνηση να προχωρήσει αμέσως στην υπογραφή της σύμβασης με την Trenitalia.

«Εξέλιξη που θα συντελέσει στο να ανέβει κατηγορία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Παράλληλα, ελπίζω να μην επιμείνει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην ιδέα για δημιουργία δεύτερης κρατικής εταιρίας σιδηροδρομικών μεταφορών. Πού θα βρει, άλλωστε, τα λεφτά; Εύχομαι, επίσης, η κυβερνητική απροθυμία να μην υπονομεύσει την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΤΥ (Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού), που είναι κρίσιμη για το σχέδιο εξυγίανσης. Έχοντας προσωπικά για χρόνια ενεργό συμμετοχή σε όλες αυτές τις διαδικασίες, είμαι ικανοποιημένος για τη θετική εξέλιξη που φαίνεται να έχει αυτό το μεγάλο πρόβλημα για τη χώρα. Και πιστεύω ότι ένα καινούριο κεφάλαιο μπορεί να ανοίξει για τον ελληνικό σιδηρόδρομο», καταλήγει ο αντιπρόεδρος της ΝΔ.

Και εμείς αναρωτιόμαστε.
Κύριε Χατζηδάκη,αλήθεια πείτε μας.
Πως θεωρείτε κ υποστηρίζετε λογικό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να χρωστάει 700 εκκατομύρια και αν μείνει στο Δημόσιο αυτά να είναι απαιτητά, ενώ αν ιδιωτικοποιηθεί αυτά να ..διαγράφονται ;
Αυτό είναι υγιείς πολιτική άποψη , αλήθεια το λέτε;
Και φυσικά εμείς το λέμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ
Αυτοί που σήμερα πρέπει να λυπούνται και να προβληματίζονται είναι όσοι δώσανε την ευκαιρία στους νεοφιλελέ ταλιμπάν του τόπου μας - κορυφαίος ο Κωστής- να πανηγυρίζουν για αυτές τις πολιτικές.
Αλήθεια στην Κυβέρνηση αισθάνονται περήφανοι για την ταύτιση τους με τις δηλώσεις Χατζηδάκη;

To στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου