Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Οι καθημερινές επιθέσεις στον Προαστιακό Πάτρας δεν είναι καθόλου τυχαίες

Το στέκι της έλξης έψαξε το θέμα με τα καθημερινά δημοσιεύματα που αφορούν τον Προαστιακό Πάτρας. Μίλησε με τους μηχανοδηγούς που εργάζονται εκεί καθημερινά κάτω απο δύσκολες συνθήκες και μπορούμε σήμερα να πούμε  με βεβαιότητα  ότι  
μερίδα του τύπου χτυπάει καθημερινά τον Προαστιακό μεταφέροντας ειδήσεις που δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια.
Η συνεχής στοχοποίηση του Προαστιακού Πάτρας - μια απο τις πλέον κερδοφόρες γραμμές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - δεν είναι καθόλου τυχαία.
Η τοπική κοινωνία αγκάλιασε απο την πρώτη μέρα τον Προαστιακό, οι φοιτητές τον χρησιμοποιούν ως πρώτο μέσο μεταφοράς και κάπως έτσι το οδικό λόμπι που αντέδρασε απο την πρώτη στιγμή στην λειτουργία του βρέθηκε με μεγάλο μέρος της πελατείας του να "φεύγει" προς ένα μέσο σταθερής τροχιάς μετά απο δεκαετίες.
Θυμίζουμε ότι το στέκι της έλξης είχε ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ με δημοσίευση του ,τον Ιούλιο του 2011 - σε μια απο τις πρώτες μεγάλες επιτυχίες μας  που μας καθιέρωσαν στην συνείδηση του αναγνωστικού κοινού γύρω απο σιδηροδρομικά θέματα- την λυσαλλέα αντίδραση τοπικών φορέων στην ίδρυση του Προαστιακού. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΓΡΑΨΕΙ 

Κόντρα σε όλους αυτούς και με την καθημερινή προσπάθεια των συναδέλφων, το μέσο στάθηκε και καταξιώθηκε.
Σήμερα, έχει στοχοποιηθεί εκ νέου.
Ελλείψεις ναι υπάρχουν, αλλά τα όσα μεταφέρονται καθημερινά, θυμίζουν την ειδησειογραφία των μνημονιακών μέσων που προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι το μνημόνιο είναι ..ευλογία.
Έτσι κάποιοι σήμερα με αφορμή συμβάντα που μπορεί να συμβαίνουν ανά πάσα στιγμή, προσπαθούν να παρουσιάσουν τριτοκοσμικές συνθήκες στον Προαστιακό και να αποθαρύνουν το επιβατικό κοινό της Πάτρας για την χρησιμοποίηση του ,με απώτερο ίσως σκοπό τον περιορισμό στην λειτουργία του.
Άλλωστε η κουβέντα για την είσοδο του τρένου στην Πάτρα και πως αυτή θα γίνει, δείχνει ότι για ακόμα μια φορά τεράστια συμφέροντα νέμονται τις τύχες του σιδηροδρόμου.
Και ο Προαστιακός ίσως ενοχλεί γιατί ΟΛΟΙ γνωρίζουν την αντίδραση των Πατρινών πολιτών αν αυτός κλείσει - όπως θέλαν κάποιοι- αυτή τη φορά με το πρόσχημα του ... να προχωρήσουν τα έργα.
Η απαξίωση του Προαστιακού της Πάτρας λοιπόν στην συνείδηση του επιβατικού κοινού, είναι η λύση για την ελαχιστοποίση των αντιδράσεων του.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σε όλα αυτά θα πρέπει να υπάρξει και σαφής αντίδραση απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Περιμένουμε πλέον με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις αναφορές των Προισταμμένων γραφείων κίνησης και έλξης απο την πρωτεύουσα της Αχαίας.
Θα πρέπει να καταγράφουν καθημερινά τι συμβαίνει και να τα κοινοποιούν στην εταιρεία και στην ΔΙΚΑΜ και ΔΙΠΕΚΑΜ προκειμένου να γίνεται επεξεργασία των προβλημάτων και να δίνονται κεντρικές κατευθύνσεις προς επίλυση των προβλημάτων
Αν αυτό δεν συμβαίνει,υπάρχει πρόβλημα.
Όπως πρόβλημα υπάρχει όταν κάποιοι ενωπιούν τις υπηρεσίες των μηχανοδηγών στην Πάτρα απο 4 σε 3, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν μηχανοδηγοί που θα μεταβούν άμεσα σε σημείο που έχει ακινητοποιηθεί συρμός για να τον αποσύρουν.
Παράλληλα άμεσα θα πρέπει να μεταβεί στην Πάτρα, ΜΕΚ Έλξης απο την Νότια Ελλάδα για να καταγράψει τυχόν προβλήματα και να συνομιλήσει με το προσωπικό έλξης για να διαπιστώσει τι προβλήματα υπάρχουν σε τροχαίο υλικό και γραμμή.

ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ την απαξίωση

Το στέκι της έλξης σε συνεργασία με τους μηχανοδηγούς στην Πάτρα- με τους οποίους είμαστε σε καθημερινή επικοινωνία - ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ την απαξίωση του μέσου.
Είναι γνωστή άλλωστε η σχέση μας και η αγάπη μας για τον Προαστιακό Πάτρας,αφού το στέκι της έλξης στο παρελθόν έχει στηρίξει τοπικές κινηματικές δράσεις φοιτητών και πολιτών προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης του.

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου