Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

H ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακύρωσε - στην πράξη- μια στρατηγική της επιλογή

Πολλά έχουν γραφτεί για τα νέα κυκλώματα εργασίας και την μη προσέγγιση των μηχανοδηγών του ΜΑΙ στην γραμμή του Κιάτου. Τα περισσότερα αφορούν μικροπολιτικές και μικροσυνδικαλιστικές αντιπαραθέσεις στην λογική


περασμένων δεκαετιών που οι μηχανοδηγοί πλέον δεν δείχνουν να συμμερίζονται ή να ακολουθούν.

Το στέκι της έλξης,θα σταθεί -για άλλη μια φορά- στην ουσία της υπόθεσης. 

Η απόφαση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την έγκριση των νέων κυκλωμάτων εργασίας στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο,αποτελεί στην ουσία εγκατάλειψη μιας κεντρικής της επιλογής για την διαχείριση του προσωπικού έλξης, επιλογή για την  οποία απο τον Νοέμβριο του 2016 και έπειτα και ιδιαίτερα στο ΜΑΙ έγινε σοβαρή προσπάθεια με απτά αποτελέσματα.

Αναφερόμαστε στην ανάγκη εκπαίδευσης του προσωπικού στις υποδομές που προσεγγίζουν όλα τα μηχανοστάσια, στην ανάγκη εκπαίδευσης σε όλο το τροχαίο υλικό κτλπ
 Και φυσικά μετά  την εκπαίδευση βασική είναι η ανάγκη εργασίας των μηχανοδηγών στην γραμμή καθώς υπάρχουν κανονιστικές διαδικασίες που αφορούν την ασφάλεια κυκλοφορίας για αυτήν.
Ενώ λοιπόν η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εδώ και μήνες - ακόμα και χτες- ευαγγελιζόταν την ανάγκη "Βέλτιστης διαχείρισης του προσωπικού έλξης" και ενώ στην λογική αυτή αντικατέστησε κ τον Προϊστάμενο Κεντρικής Υπηρεσίας εν μια νυκτί (και με πραξικοπηκοματικό τρόπο),είδαμε ότι τελικά η αναφερόμενη "βέλτιστη διαχείριση του προσωπικού" αφορούσε λογικές αποκλεισμού προσωπικού έλξης απο γραμμές ,λογικές που θέτουν εκτός των άλλων και σε κίνδυνο την εύρυθμη λειτουργία του Προαστιακού σε περίπτωση συμβάντος (αφού εφεδρείες έχει μόνο  το ΜΑΙ που έχει αποκλειστεί απο την γραμμή του Κιάτου).
Πέραν αυτού, οι μηχανοδηγοί δουλεύοντας τα νέα κυκλώματα εργασίας στον Προαστιακό Αθήνας έχουν διαπιστώσει ότι είναι μονοδιάστατα και βασίζονται στην λογική της  "μια γραμμή - ένα κύκλωμα εργασίας" που αυταπόδεικτα και νομοτελειακά οδηγεί και σε κατασπατάληση ανθρώπινων πόρων τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.
Το ερώτημα προς την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σαφές 

  • Για ποιο λόγο ακριβώς τους τελευταίους μήνες ζητούσε και επιδίωξε με κάθε τρόπο- ορθότατα κατά την άποψη μας- την εκπαίδευση του προσωπικού σε όλες τις γραμμές και σήμερα τι άλλαξε και έχουμε αποκλεισμό του απο συγκεκριμένες γραμμές.
  • Ακυρώνει η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μια στρατηγική της επιλογή στην προσέγγιση της εύκολης λύσης -που δημιουργεί μακροπρόθεσμα τεράστια ζητήματα-"μια γραμμή - ένα κύκλωμα"; Ναι ή όχι ; 
  • Αποτελεί αυτή η επιλογή της  βέλτιστη πρακτική αξιοποίησης του προσωπικού; 
Εμείς δεν θα κάνουμε λόγο για μικροπολιτικές και μικροσυνδικαλιστικά συμφέροντα καθώς δεν βλέπουμε τέτοια,αλλά διαπιστώνουμε τρανταχτές αδυναμίες σε επιλογές της Διοίκησης.
Έτσι θα πούμε το αυτονόητο και όπως το αντιλαμβανόμαστε εμείς.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνώριζε εδώ και 2 μήνες- απο τα μέσα Ιουνίου-τα νέα κυκλώματα (και το πως είναι η χάραξη των τρένων στον Προαστιακό Αθήνας).
Προτιμήθηκε - για πρώτη φορά μετά απο 7 μήνες- η εύκολη λύση που εξοικονομούσε απλά 4-5 μηχανοδηγούς ενώ θα μπορούσαν τα πράγματα να είναι διαφορετικά.Τρόπος και κόπος χρειαζόταν.
Για αυτό και η τοποθέτηση του Προέδρου του Σωματείου μας ήταν ξεκάθαρη για το θέμα (το ΜΑΙ θα εργαστεί κανονικά στο Κιάτο) και με το τέλος των καλοκαιρινών αδειών στην νέα συνάντηση με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να δοθούν ξεκάθαρες απαντήσεις για ζητήματα τέτοιας λογικής.
Ωστόσο οι Διοικούντες θα πρέπει να προβληματιστούν σοβαρά για τις αποφάσεις τους καθώς   αυτές οδηγούν σε πλήρη αντίφαση με τις δεδηλωμένες προθέσεις τους,αλλά και την λογική των τελευταίων 7 μηνών (Νοέμβριος 2016 - Μάιος 2017).
Οι μηχανοδηγοί στο ΜΑΙ δεν έχουν κανένα λόγο να ανησυχούν για αποκλεισμούς κτλπ
Το Σωματείο γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να γίνει και μετά τις καλοκαιρινές άδειες θα έχουμε εξελίξεις σε όλα τα θέματα. 
Αυταπόδεικτα με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στο ΜΑΙ, το πρόβλημα του Κιάτου θα λυθεί,αλλά το θέμα δεν αφορά ΜΟΝΟ αυτό,η ουσία είναι αυτή που αναγράφει το στέκι της έλξης. 
Και καλό είναι η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αφήσει κατά μέρους της ατομικές προσεγγίσεις σε ζητήματα τέτοιας ουσίας,καθώς η κριτική δεν αφορά τα πρόσωπα αλλά τις στρατηγικές επιλογές που αυτά περνούν και υλοποιούνται.

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών

5 σχόλια:

  1. Η ουσία με όλη την σημασία της λέξης.Άσε τους άλλους να υπολογίζουν τα χιλιόμετρα και το μισό ευρώ την μέρα που χάνουν,να μιλούν απαξιωτικά για άλλους συναδέλφους που έχουν ταλαιπωρηθεί εδώ και 7 χρόνια σε ατέλειωτα πήγαινε-έλα,άσε τους γραφικούς να αναλύουν την ηλιθιότητα τους,άσε τους αετούς και τα ερπετά-νυφίτσες να αναρωτιούνται γιατί καταβάλει τα νόμιμα στους μηχανοδηγούς η εταιρεία.Γέλα μαζί με όλους αυτούς,γέλα και με όσους νόμισαν ότι ένα τέτοιο θέμα θα διαχώριζε κόσμο και πήγαν να αποκομίσουν συνδικαλιστικά οφέλη,για να μας τους θυμηθούμε απο την ανυπαρξία τους.
    Η ουσία είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία,που έλεγε κάποιος.
    Η ΔΙΚΑΜ απέτυχε,η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτέθηκε σοβαρά τους τελευταίους 2-3 μήνες,σε όσους βλέπουν πίσω απο μάντρες και δεν έχουν μπλε και πράσινες παρωπίδες.Άλλωστε και αυτοί άλλα περίμεναν και έμειναν -για άλλη μια φορά- στην αναμονή.
    Αν έχουν την στοιχειώδη ευθυξία εκεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ,θα πρέπει να αναρωτηθούν πως τους την βγαίνει έτσι ένα απλό blog,στην ουσία αποδεικνύοντας ότι δεν ξέρουν τι κάνουν.
    Ότι κάτσει είναι η λογική και ας την βγάλουμε και φέτος και βλέπουμε. Για αυτό επιστράτευσαν συνδικαλιστές σε καίριες θέσεις διοίκησης κ σήμερα το πληρώνουν με κριτική τεχνοκρατική.

    ΝΕΜΕΣΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγάλη προχειροτητα από την δικαμ στην εκπονηση των βαρδιων στον προαστιακό.δειχνουν πραγματικά σαν να μην ξέρουν τι κάνουν.Μια ετσι μια αλλιως.Τους έφταιγε ο ρηγος ο νικου κι ο διδασκάλου.Τα παιδακια δεν ξερουν λεγανε καποιοι δεν εχουν την εμπειρια.Αληθεια τωρα ειναι καλυτερα τα πραγματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν αγαπητέ φίλε Άσωτε έχεις μηδαμινές επιλογές και θέλεις πάση θυσία να πετύχεις τον στόχο σου, βάζεις στην μπάντα τα όποια συναισθήματα που μπορεί να σε διακατέχουν και θυσιάζεις ότι πιότερο αγαπάς με σκοπό να παράγεις εκείνα τα δεδομένα που μελλοντικά θα δημιουργήσουν τις κατάλληλες συνθήκες, ώστε να μπορείς να στηρίξεις τα δικά σου επιχειρήματα. Αν ας πούμε σήμερα αναβάθμιζες τον ρόλο του Κιάτου εις βάρος του Ρέντη, θα φυσούσαν αυριανοί ούριοι άνεμοι για σένα από μεριά Ρέντη ή αν αναβάθμιζες σήμερα τον ρόλο του Λιανοκλαδίου εις βάρος της Λάρισας και της Θεσσαλονίκης, θα είχες αύριο πρίμα τους ανέμους από τον βορά.
      Δεν είναι τίποτα τυχαίο ή πρόχειρο με τα κυκλώματα εργασίας, γιατί απλά μελετήθηκαν με τέτοιον τρόπο ώστε να εξυπηρετήσουν τον στόχο χειριστικών ανθρώπων να εξαλείψουν από το προσκήνιο το εμπόδιο που λέγεται Γενιδούνιας..Νόμος.-
      Το όλο θέμα μπορεί να φαντάζει σαν μικροσυνδικαλιστικό συμφέρον όταν πρόκειται για συνδικαλισμό της πλάκας, ενώ αλλάζει μορφή και υπόσταση όταν επάνω σε αυτό δουλεύει μια οργανωμένη συντεχνία προκειμένου να το αξιοποίηση την κατάλληλη στιγμή.
      Για κοιτάξτε το καλύτερα, γιατί το παιχνίδι θέλει να έχει και λαγό με περγαμηνή μεγαλύτερη από το μπόι του η οποία να είστε σίγουροι ότι θα αξιοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την συγκεκριμένη στιγμή, αρκεί όμως αυτή να πέσει στο κενό και να μην τύχει της γενικής αποδοχής..επειδή όλα προσμετρούνται σε χρήμα.
      Εδώ και 2800 χρόνια τα ζητούμενα παραμένουν ίδια, απλά αλλάζουν οι τρόποι διεκδίκησης αυτών, επειδή έχουν να κάνουν με τις συνθήκες, μια που ο άνθρωπος είναι είδος υπό συνεχή Εξέλιξή δλδ +Εξέλιξή..έτσι δεν είναι Άσωτε ή πέφτω έξω;
      https://www.youtube.com/watch?v=vktOoUyYDlg

      Διαγραφή
    2. ισως ειναι ετσι ισως να ειναι ενας απλος πατροπαραδοτος τυχοδιωκτισμος.οπως και να χει ιδιος τροπος ιδιο αποτελεσμα.https://www.youtube.com/watch?v=Y9eUhnOjPLI

      Διαγραφή
  3. H πλάκα είναι ότι ορισμένοι δεν κατάλαβαν τι ακριβώς γράφει το στέκι και νομίζουν ότι ο Γενιδούνιας άλλαξε θέση για το Κιάτο! Αυτό που είπε εξ αρχής ήταν ότι το ΜΑΙ θα εργάζεται κανονικά εκεί,αυτό που γράφει το στέκι είναι πολύ πιο στοχευμένο.
    Θέλει βέβαια και λίγο μυαλό για να το πιάσεις.Ο άσωτος το έπιασε άμεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή