Με σημερινή του επιστολή, το Υπουργείο Εργασίας ζητά άμεσα ενημέρωση απο το Σωματείο μας και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την εξέλιξη της διαβούλευσης που ξεκίνησε στις 13 Ιουλίου 2017,για το θέμα της υπερεργασίας των μηχανοδηγών,μετά απο καταγγελία της ΠΕΠΕ. Η εξέλιξη αυτή δικαιώνει για άλλη μια φορά όσους
υποστηρίζουν εδώ και καιρό ότι χωρίς συμφωνία για τον τρόπο εργασίας των μηχανοδηγών με την ΠΕΠΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει να αντιμετωπίσει σοβαρότατα προβλήματα στην λειτουργία της.
Στην επιστολή θα απαντήσει και το Σωματείο μας,μέσω του δικηγορικού του γραφείου, ενώ πλέον μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η συζήτηση δύναται να περιλαμβάνει και άλλα ζητήματα, ενώ η ολοκλήρωση της συμφωνίας θα πρέπει να είναι άμεση.
Πρέπει να τονίσουμε ότι η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εδώ και 1 μήνα, και παρά την καλή πίστη του Σωματείου μας,έχει επιβάλει με προφορική εντολή της-και ακούγοντας τρίτους που θεωρούν ότι έτσι μπορούν να εκβιάσουν το προσωπικό ή το Σωματείο-, αντίμετρα σε όσους θέλουν να πέρνουν τα ρεπό τους,αναγκάζοντας τους, παρά το ότι εργάζονται σε κυλιόμενο ωράριο, να τα λαμβάνουν αποκλειστικά Σαββατοκύριακο για να τους πιέσει οικονομικά θεωρώντας ότι έτσι θα υπάρξει αντίστοιχη πίεση στο Σωματείο απο τους συναδέλφους.
Οι μηχανοδηγοί είναι αξιοπρεπείς και κανείς δεν τσίμπησε σε αυτές τις ενέργειες της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία θα πρέπει να αναρωτηθεί για τους συνομιλητές που την οδηγούν σε λάθος δρόμους.
Η συμπεριφορά αυτή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα καταγραφεί στην απάντηση του Σωματείου μας προς τους ιθύνοντες του Υπουργείου Εργασίας.
Υπενθυμίζουμε ότι η συμφωνία ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΠΕΠΕ, θα είχε υπογραφεί απο την 1η Σεπτεμβρίου,ωστόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζήτησε παράταση λόγω της επικείμενης ιδιωτικοποίησης.
Η εξέλιξη αυτή,με πρωτοβουλία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δίνει - το ξαναγράφουμε- την δυνατότητα να κλείσουν πλέον και άλλα ζητήματα.
Φυσικά το Υπουργείο Εργασίας θα ενημερωθεί και για την κατάσταση που επικράτησε τους καλοκαιρινούς μήνες με την υπερεργασία να κάνει την εμφάνιση της σε απαράδεκτο βαθμό,με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , την ΔΙΚΑΜ και την Κεντρική Υπηρεσία να αναγκάζουν τους μηχανοδηγούς να εργάζονται μέχρι και 31 μέρες το μήνα (ναι, 31 μέρες το μήνα).
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου