Ένα απο τα σημαντικότερα προβλήματα που δημιούργησε η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η μεταφορά του συνόλου των μηχανοδηγών στην μοναδική ιδιωτική εταιρεία στην χώρα.Έχουμε άλλωστε τονίσει ότι η Ελλάδα είναι πλέον η μοναδική -παγκοσμίως- χώρα όπου
έχει απελευθερωθεί πλήρως η σιδηροδρομική αγορά.΄
Ο ΟΣΕ προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα έλλειψης μηχανοδηγών (που θα απασχοληθούν σε βοηθητικές εργασίες) -αφού το νέο Οργανόγραμμα του όπως είχαμε αποκαλύψει προβλέπει τέτοιες θέσεις - προσπαθεί να προσελκύσει μέσω του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών -και της κινητικότητας- προσωπικό που θα εκπαιδεύσει ως μηχανοδηγούς σύμφωνα με τον Νόμο 3911.
Διαβάστε ΕΔΩ την προκήρυξη που έστειλε το Υπουργείο Μεταφορών στις Κτιριακές Υποδομές ΑΕ και στην οποία αναφέρετε στο θέμα προσέλκυσης προσωπικού.
Φυσικά το θέμα είναι εξαιρετικά πολύπλοκο και εμείς θα παρακολουθήσουμε στενά την εξέλιξη του ενημερώνοντας τους συναδέλφους.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Ενώ υπάρχουν έτοιμη ο ΟΣΕ ψάχνει!!!Γιατί όλοι οι υπάρχοντες θα έπρεπε ντε και καλά να μείνουν θέλουν δεν θέλουν,γιατί υπάρχουν και αυτοί δεν θελουν να σας υπενθυμίσω, στην νέα εταιρεία τους.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠού να πας ρε μαικ?πρώτον ως που να πας θα φύγεις με σύνταξη και δεύτερον αν επανδρωσουμε τον οσε με μηχγους θα τον ιδιωτικοποιησουν και αυτόν....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ομιλώ μόνο για εμένα,να είσαι σίγουρος ότι εάν το έκαναν να δούμε πόσοι θα είχαν τη διάθεση να μείνουν..δεν έδωσαν εναλλακτική στο προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΌΠΩΣ ΣΤΗΣ άλλες εταιρίες του ΟΣΕ,για αυτή την αδικία ομιλώ,και όχι κατά ανάγκη για εμένα,όπως συνήθως γράφω καλά μυαλά....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι εργαζόμενοι στις Κτιριακές Υποδομές ΑΕ δεν έχουν καμιά σχέση με τραίνα. Απλά ο Υπουργός φτιάχνει όμοια δομή στο υπουργείο και προσπαθεί να πάρει αντικείμενο από τη Κτιριακές Υποδομές ΑΕ ουσιαστικά διώχνοντας το προσωπικό της.
ΑπάντησηΔιαγραφή