Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

4.000 μέρες κανονικής άδειας και ρεπό οφείλει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2017 στους μηχανοδηγούς

Ενημέρωση για τον τρόπο υπολογισμού Δευτερευουσών κτλπ
Σε πραγματικά δυσθεώρητα ύψη η έλλειψη προσωπικού στους μηχανοδηγούς στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ,ενώ είναι απορίας άξιο γιατί
η εταιρεία δεν έχει ακόμα προκηρύξει προσλήψεις παρά το ότι έχει ιδιωτικοποιηθεί απο τις 14 Σεπτεμβρίου.

Παρά την εξοικονόμηση προσωπικού λόγω της εισόδου της ηλεκτροκίνησης στην Αθήνα -στα μηχανοστάσια ΜΑΙ,Κιάτου και Πάτρας- η έλλειψη προσωπικού είναι μεγάλη,αφού συνεχίζεται η ροή συνταξιοδοτήσεων -το 2018 αναμένεται να αυξηθεί κατακόρυφα ο ρυθμός τους- ενώ και η αυξημένη εμπορική δραστηριότητα επιτείνει το πρόβλημα.
Η έντονη φημολογία που αναφέρετε σε ...εξοικονόμηση προσωπικού απο αλλαγές στο Οργανόγραμμα που θα επιχειρήσουν οι νέοι ιδιοκτήτες για να εξοικονομήσουν προσωπικό έλξης,κινείται στην σφαίρα σεναρίων φαντασίας και προσωπικών φιλοδοξιών που κάποιοι εντέχνως διακινούν.
Και αυτό γιατί πολύ απλά πλέον στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν μείνει 25 συνάδελφοι σε θέσεις ευθύνης στον κλάδο έλξης,αρκετοί εκ των οποίων (στο 35-40% )έχουν άμεσο συνταξιοδοτικό δικαίωμα, ενώ ελάχιστοι -κάτω των 10- είναι οι συνάδελφοι μηχανοδηγοί που απασχολούνται σε διοικητικές θέσεις και αρκετοί εξ αυτών έπειτα απο σοβαρά προβλήματα υγείας (προστατεύονται όπως συμβαίνει σε όλες τις σιδηροδρομικές εταιρείες απο τις διατάξεις της ΣΣΕ έπειτα απο πρόβλημα υγείας).
Είναι αυτονόητο λοιπόν ότι ακόμα και όλο το Οργανόγραμμα να άλλαζε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ,οι μηχανοδηγοί δεν επαρκούσαν ούτε για...ζήτω!
Την ίδια ώρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζήτησε τελική παράταση μέχρι την προσεχή Πέμπτη - Παρασκευή,για να καταθέσει την πρόταση της για την συμφωνία για την χορήγηση των αναπαύσεων και της κανονικής αδείας με το Σωματείο μας,στα πλαίσια της τριμερούς που έχει οριστεί απο το Υπουργείο Εργασίας μετά την καταγγελία του Σωματείου μας για το θέμα το καλοκαίρι.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι νέοι ιδιοκτήτες έχουν αντιληφθεί το σοβαρό πρόβλημα έλλειψης προσωπικού στην έλξη, ενώ διαπιστώνουν καθημερινά ότι τα κυκλώματα εργασίας είναι στα όρια των συμφωνηθέντων -εδώ και χρόνια- με το Σωματείο μας και ότι ελάχιστες διορθώσεις μπορούν να επέλθουν σε αυτά.
Τυχόν αποτυχία στην ολοκλήρωση της συμφωνίας θα έχει σοβαρές και αρνητικές συνέπειες για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ,αφού προ των πυλών βρίσκονται -εκτός των άλλων- και προγράμματα μαθητείας μηχανοδηγών (Καλίδρομο κτλπ).
Σημειώνουμε ότι κανείς μηχανοδηγός δεν πρέπει να δέχεται να αλλάζει τα ρεπό του με κανονική άδεια καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποχρεούται να αποζημιώσει τις μέρες κανονικής αδείας με προσαύξηση 100% αφού ευθύνεται αποκλειστικά για την μη χορήγηση της, ενώ υπάρχει και καταγγελία απο το Σωματείο στο Υπουργείο Εργασίας για το θέμα απο το καλοκαίρι.
Ενημερώνουμε τους συναδέλφους, ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει ακόμα ολοκληρώσει την εναρμόνιση των πληροφοριακών συστημάτων της με τις διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας για τον νέο τρόπο υπολογισμού των αποζημιώσεων  τους (υπερωρίες κτλπ) και έτσι η εξόφληση των δευτερευουσών με τον νέο τρόπο υπολογισμού θα γίνει αναδρομικά το επόμενο διάστημα.
Ωστόσο η διατήρηση του πλαφόν στις υπερωρίες (ενιαίο μισθολόγιο) θα δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα το επόμενο διάστημα, ενώ απαράδεκτη είναι και η μη καταβολή των αποζημιώσεων για έξοδα μετακίνησης στους  5 συναδέλφους στην Τρίπολη εδώ και 2 μήνες,παρά το ότι αυτή είχε ψηφιστεί απο το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας το καλοκαίρι του 2016.
Για τα θέματα αυτά θα υπάρξουν ενέργειες απο το Σωματείο μας.
Τέλος όπως πληροφορηθήκαμε θα γίνει κανονικά η καταβολή του Δώρου Χριστουγένων στους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου.
Το Δώρο θα είναι περίπου στο 50% του μηνιαίου μισθού αφού ο υπολογισμός του θα ξεκινήσει απο τις 14 Σεπτεμβρίου που ιδιωτικοποιήθηκε η εταιρεία (θυμίζουμε ότι ο υπολογισμός γίνεται απο την 1η Μαίου έως και την 31η Δεκεμβρίου).

Θα ενημερώσουμε τους συναδέλφους για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου