Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

"Kάντε μεταθέσεις , καταργήστε δρομολόγια" μας λέει το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών;

Καμία απολύτως εντύπωση πλέον  δεν μας κάνει η τυχοδιωκτική και οποτουρνιστική λογική του γραφικού εκπροσώπου της ΑΣΚΕ και του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών για τα κυκλώματα εργασίας των μηχανοδηγών.
Πιεζόμενος απο
τις δημοσιεύσεις του blog των μηχανοδηγών αλλά και την απορία των συναδέλφων ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών και το ΠΑΜΕ άρχισαν επιτέλους να ρωτούν την εργοδοσία για τα κυκλώματα εργασίας.
Ήταν - και είναι - τόσο ξεκάθαρη η στήριξη στην ΠΑΣΚ που ακόμα και ιστορικά στελέχη του ΠΑΜΕ στην έλξη διαμαρτυρήθηκαν για τα όσα έβλεπαν.
Φυσικά ακόμα δεν λάβαμε απάντηση,αν αληθεύει ότι ΠΑΣΚ και ΠΑΜΕ θα συνεργαστούν στις επόμενες εκλογές της ΠΕΠΕ, καθώς διαφορετικά τίθεται θέμα επίβιωσης τους.

Είναι λογικό παράδοξο  να κατηγορεί το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών δια του γραφικού του εκπροσώπου αλλά και των εκπροσώπων του στην Ομοσπονδία , το Σωματείο των μηχανοδηγών για εργοδοτικό συνδικαλισμό ,όταν η ΠΕΠΕ είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ Σωματείο στον σιδηρόδρομο που έχει προσφύγει στο Υπουργείο Εργασίας και στο ΣΕΠΕ για τα προγράμματα εργασίας και την μη χορήγηση αναπαύσεων και αδειών στους μηχανοδηγούς και βρίσκεται σε εξέλιξη διαβούλευση για το θέμα.

Φυσικά το ΠΑΜΕ όπως και η ΠΑΣΚ δεν θέλουν με τίποτα να ολοκληρωθεί η διαβούλευση με συμφωνία.

Ρωτάμε εμείς, γιατί το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών δια των εκπροσώπων του δεν κάνει προσφυγή στα άλλα Σωματεία ; 
Γιατί οι εκπρόσωποι του στην έλξη, και ιδιαίτερα ο γραφικός του αγωνιστής δεν ζητά τα ρεπό του ; Tι φοβάται, μήπως του χορηγηθούν; 

Μήπως γιατί θα μας πεί ότι είναι μειοψηφία, ή μήπως γιατί όντας το απόλυτο εργαλείο του συστήματος εκμετάλλευσης των σιδηροδρομικών αποδέχετε μοιρολατρικά την κατάσταση ενώ διαχρονικά αρκείτε σε κριτική στους υπολοίπους για την ...αδράνεια τους; 
Κανείς άλλωστε δεν ξεχνά ότι η μοναδική προσφυγή στο ΣΕΠΕ απο το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών έγινε δια του γραφικού του εκπροσώπου για το γεύμα που λάμβαναν οι εθελοντές επίκουροι στην  Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι του 2015.
Όχι για τα ρεπό, όχι για τις υπερωρίες, όχι για τα προγράμματα εργασίας,αλλά για το ...γεύμα στο Capsis. Όπου όλοι οι μηχανοδηγοί γνωρίζουν ότι μετά την απόφαση του ΣΕΠΕ στην καταγγελία του γραφικού και του ΠΑΜΕ, κάηκε το θέμα για όλους,θέμα που ήταν τότε προ των πυλών να επεκταθεί για όλους.
Στην ίδια οπορτουνιστική λογική και οι ξύλινες ανακοινώσεις για τα κυκλώματα εργασίας.
Όχι στις διανυκτερεύσεις, όχι στα εμπορικά , όχι στην Θεσσαλονίκη με βοηθό-αλλά ναι στην συνάντηση με τις ίδιες ώρες δουλειάς,όχι στις 5 υπηρεσίες στον Προαστιακό που δεν έχουν διάλλειμα, κτλπ κτλπ
Την ίδια ώρα που γράφονται οι ανακοινώσεις για τους εργοδοτικούς συνδικαλιστές που δήθεν κάνουν όλα αυτά τα κακά, ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ , δεν τολμά να εφαρμόσει την εγκύκλιο Κουτρουμπά που ευαγγελίζεται ότι εξανάγκασε η ΑΣΚΕ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εκδώσει το 2008.
Δεν τολμά να την εφαρμόσει, γιατί υπάρχει και άρνηση στήριξης προφανώς απο την κεντρική παράταξη του ΠΑΜΕ.

Είναι η απόδειξη των ξύλινων πύρινων λόγων.
ΘΑ ανατρέψουμε, ΘΑ παλέψουμε, ΘΑ αγωνιστούμε , ενώ όλοι οι άλλοι "πουλάνε" τα πάντα.
Την ίδια ώρα εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών είναι πρώτοι στην υπερεργασία, στην δουλειά σε ρεπό και επειδή τους αποκαλύπτουμε μας απειλούν τελευταία  με μηνύσεις!
Επειδή δεν ανεχόμαστε την κοροιδία απο την ιερή αγελάδα του συνδικάτου στον σιδηροδρόμο και τους εκπροσώπους της.

Τι μας λέει το ΠΑΜΕ 

  • Το ΠΑΜΕ μας λέει ότι αν τα εμπορικά είναι συναντήσεις, δεν έχει πρόβλημα με τα δεκάωρα.Αν είναι διανυκτέρευση, έχει.
  • Το ΠΑΜΕ μας λέει ότι δεν είναι σωστό ένας μηχανοδηγός να εργάζεται με βοηθό μέχρι την Θεσσαλονίκη επικαλούμενο τις ώρες εργασίας και των χειριστηρίων.Την ίδια ώρα δέχεται παραπάνω ώρες εργασίας και επί των χειριστηρίων με βοηθό σε συναντήσεις και εμπορικά!
  • Το ΠΑΜΕ στην ουσία "ζητά" τις μεταθέσεις μηχανοδηγών όταν μιλά για πολλές διανυκτερεύσεις στα κυκλώματα εργασίας,διανυκτερεύσεις τις οποίες λέει ότι επέβαλε μάλιστα το Σωματείο! Ή τις επικουρίες. Ή διαφορετικά ζητά την κατάργηση δρομολογίων.Ας μας εξηγήσει πως αλλοιώς μπορεί να γίνουν και τα 2. Ή ας εξηγήσει στους συναδέλφους στην Πάτρα και στην Δράμα πως θα γίνει εφικτή η πρόταση του για κατάργηση τους(διανυκτερεύσεων). Ίσως βέβαια να ζητά και την κλωνοποίηση μηχανοδηγών.
  • Το ΠΑΜΕ ζητά την επέκταση των δρομολογίων του Προαστιακού,αλλά δεν μας λέει πως αυτό θα γίνει αν δεν υπάρξει συμφωνία για τον τρόπο εργασίας των μηχανοδηγών. Εκτός αν ξεκάθαρα πεί ότι ζητά να καταργηθούν όλα τα εμπορικά και να ανοίξει ο δρόμος για τις ανταγωνίστριες εταιρείες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Επιλογές είναι αυτές, τις σεβόμαστε.Οι εποχές βέβαια στο θέμα των εμπορικών έχουν αλλάξει δραματικά αλλά εμείς δεχόμαστε ότι οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ,βρίσκονται στην περασμένη δεκαετία, ή στα χρόνια που δίπλα μας δεν υπήρχαν άλλες ιδιωτικές εταιρείες (τουλάχιστο...).
  • Το ΠΑΜΕ μας λέει για την εγκύκλιο Κουτρουμπά,αλλά κανείς εκπρόσωπος τους ΠΟΤΕ δεν την εφήρμοσε,παρά μόνο μηχανοδηγοί μέλη της +ΣυνΕξέλιξης τα τελευταία χρόνια,όπου χρειάστηκε.
  • Το ΠΑΜΕ έχει πρόβλημα με περιφερειακό μηχανοστάσιο το οποίο καταγγέλλει διαρκώς, την ώρα που όλοι γνωρίζουν ότι οι νέοι ιδιοκτήτες εξετάζουν το Οργανόγραμμα και την δομή της εταιρείας,ιδιαίτερα στην περιφέρεια.Αδιαφορεί πλήρως για τους μηχανοδηγούς που εργάζονται εκεί,τις οικογένειες τους, το ενδιαφέρει ΜΟΝΟ η μικροπολιτική παραφιλολογία και τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας.
  • Το ΠΑΜΕ δια του γραφικού κατήγγειλε την ΠΕΠΕ γιατί ζήτησε παραπάνω για τους μηχανοδηγούς στην τελευταία ΣΣΕ, ενώ εδώ και 2 χρόνια κάνει προβλέψεις για μειώσεις (νυχτερινά,υπερωρίες,μισθοί) που δεν έπεσαν μέσα ΠΟΤΕ. Το αντίθετο συμβαίνει στην έλξη.

Εμείς προκαλούμε το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών να καταθέσει επιτέλους την πρόταση του για τα κυκλώματα εργασίας.
Θυμίζουμε ότι στο ΜΑΙ για παράδειγμα,το 2015 υπήρχε πλήθος δεκάωρων πραγματικών, ενώ όλες οι υπηρεσίες ήταν υπερωριακές.
 Σήμερα αυτό συμβαίνει στο 30% των υπηρεσιών των κυκλωμάτων με συνεχώς ΜΕΙΟΥΜΕΝΗ τάση  για την υπερωριακή εργασία καθώς στόχος της ΠΕΠΕ είναι η εξάλειψη της. 
Την ίδια ώρα έχει αυξηθεί κατακόρυφα η χορήγηση αναπαύσεων στο ΜΑΙ και σε άλλα μηχανοστάσια,παρά το ότι οι μηχανοδηγοί είναι λιγότεροι. Ολοένα και περισότεροι συνάδελφοι εκτελούν όλες τις αναπαύσεις τους, ενώ στο ΜΑΙ έχουν το υψηλότερο ποσοστό τα τελευταία δέκα χρόνια σε αυτόν τον τομέα. Σε αυτό φυσικά έχει συμβάλει και η ισοκατανομή στην βαρδιολόγηση τα τελευταία 2 χρόνια και το αίσθημα δικαιοσύνης μεταξύ του προσωπικού.Η ορθολογική αξιοποίηση του προσωπικού με σεβασμό στους κοινά αποδεκτούς κανόνες έχει επιφέρει σημαντικές βελτιώσεις, ενώ παράγκες έκλεισαν, όπως και διαλύθηκαν εστίες διαφθοράς συνειδήσεων τα τελευταία 2 χρόνια.
Η κατάσταση στο ΜΑΙ έχει αλλάξει δραματικά και αυτό αποδεικνύεται έμπρακτα και στις τελευταίες συνελεύσεις στο Κεντρικό μηχανοστάσιο.


Φυσικά δεν πρόκειται να λάβουμε καμία απάντηση.
Όπως και ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ δεν έχει απαντήσει ποτέ σε επιστολή που δέχτηκε και του ζητήθηκε να καταθέσει προτάσεις. Για τα μάτια του κόσμου έστω.
Ξέρουμε, ξέρουμε.
Το ΠΑΜΕ δεν κάνει προτάσεις. Μόνο κρίνει τις προτάσεις των άλλων.
Και δεν κάνει και διαχείριση.
 Όπου άλλωστε επιχείρησε το ΚΚΕ να αναπτύξει καπιταλιστική δραστηριότητα σε επιχειρήσεις, εργαζόμενοι βρέθηκαν στον δρόμο (απολυμένοι 902 fm κτλπ).
Όπου το ΠΑΜΕ  έχει κεντρικό ρόλο σε Δευτεροβάθμια Όργανα (πχ Εργατικά Κέντρα ) , η δράση του είναι ανύπαρκτη......

Και φυσικά

Όπου βλέπουν δεκάωρα οι εκπρόσωποι του στον σιδηρόδρομο, τα εκτελούν αδιαμαρτύτητα.
Κατά τα άλλα οι "εργοδοτικοί συνδικαλιστές" τα πούλησαν όλα.....


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών





3 σχόλια:

  1. Η ενόχληση του γραφικού εκπρόσωπου του ΠΑΜΕ στην έλξη για την άναρτηση αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία.
    Όπως δεν του αρέσουν γενικώς οι απαντήσεις,σε κανένα στο ΠΑΜΕ δεν αρέσουν οι απαντήσεις και όχι τυχαία.
    Το στέκι γράφει το αυτονόητο.Όταν κατηγορείς το Σωματείο ως εργοδοτικό επειδή έχουμε διανυκτερεύσεις τις οποίες εμείς υποτίθεται ότι επιβάλουμε,ποια πρόταση έχεις για να γίνουν τα τρένα με την δεδομένη έλλειψη προσωπικού στην περιφέρεια ;
    Μονόδρομος είναι είτε οι καταργήσεις δρομολογίων - με όποιες συνέπειες έχουν αυτές- είτε οι μεταθέσεις για να ισοροπήσει το θέμα των διανυκτερεύσεων μέχρι να γίνουν οι απαραίτητες προσλήψεις.
    Ο εκνευρισμός του στυλ "Εμείς ποτέ δεν ζητήσαμε μεταθέσεις " φανερώνει και το αδιέξοδο τους. Δεν ζητάνε μεταθέσεις,αλλά δεν θέλουν και διανυκτερεύσεις αλλά συναντήσεις των τρένων!
    Είναι κάτι αντίστοιχο με αυτό που κάνανε με την ΕΕΣΣΤΥ όταν 2 μέρες πριν το άνοιγμα των προσφορών το ΠΑΜΕ δια μέσου του γραφικού του εκπροσώπου έκανε μείζον θέμα για την καθυστέρηση σε αρτηριακό τρένο σε αρχικό σταθμό,την οποία και χρέωσε στην ΕΕΣΣΤΥ (πιθανώς να ήταν και έτσι) με τρόπο όμως που απαξίωνε την εταιρεία και με επιθέσεις σε πρόσωπα διοικούντων αποκλειστικά(όχι πολιτικά επιχειρήματα).
    ΑΝ το στέκι έκανε το ίδιο, θα είμαστε τα τσιράκια των Ιταλών,αυτοί που χτυπάνε ύπουλα την τεχνική βάση και 2 μέρες πριν την πώληση της χτυπούν την ΕΕΣΣΤΥ.
    Το έκανε όμως το ΠΑΜΕ και ήταν άλλη μια μέρα στην δουλειά.
    Όταν χτυπάς με τόσο βρώμικο τρόπο το μηχανοστάσιο Κιάτου,υπονοώντας ότι το έργο που έχει δίνεται για να εδραιωθεί συνδικαλιστής της ΠΕΠΕ στον χώρο αυτό και όχι λόγω πραγματικών αναγκών, τι υπονοείς άραγε και ποια μηνύματα στέλνεις στην εργοδοσία.
    Πολλές φορές λοιπόν αυτά που εννοούμε δεν χρειάζεται να τα λέμε,οι μηχανοδηγοί και οι σιδηροδρομικοί μόνο χαζοί δεν είναι και τα κενά στις θέσεις του ΠΑΜΕ είναι πλέον ολοφάνερα.
    Όσον αφορά τον γραφικό του εκπρόσωπο,εδώ είμαστε.
    Θα μάθει να ακούει απαντήσεις ωστόσο,γιατί οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ είχαν μάθει στους μονόλογους δεκαετίες τώρα.

    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βάλατε το ερωτηματικό στον τίτλο και άλλαξε λέει το ΠΑΜΕ το νόημα του κειμένου!
    Οι άνθρωποι είναι αλλού κυριολεκτικά,είναι απίστευτο μετά απο τέτοια απάντηση να ασχολούνται με το ερωτηματικό που μπήκε μετά απο 5 λεπτά ή μισή ώρα της αρχικής ανάρτησης!
    Το ερωτηματικό τους μάρανε όχι το ξεσκέπασμα,απίστευτοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το προβλημα τους ειναι το κειμενο οχι ο τίτλος.κερδισαν το ερωτηματικό στο τίτλο με την αξια τους.μια μικρή νίκη για το παμε μια μεγάλη για το ταξικό κίνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή