Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017

Ανακοίνωση ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών

Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι,
Την ώρα που το συνδικαλιστικό κίνημα ετοιμάζεται να δώσει τη μάχη της πανελλαδικής πανεργατικής απεργίας στις 14 Δεκέμβρη, όπως ήταν η πρόταση του ΠΑΜΕ προς τα συνδικάτα, την ώρα
που το κίνημα ετοιμάζεται να αγωνιστεί: ενάντια στα νέα μέτρα πτώχευσης του εργαζόμενου λαού και στα αντιλαϊκά μέτρα της 3ης  αξιολόγησης, ενάντια στους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς, στο χτύπημα στην απεργία και στη συνδικαλιστική δράση, στα εργασιακά δικαιώματα.
Αυτή την ώρα που οι ταξικές δυνάμεις οργανώνουν μέσα στους χώρους δουλειάς την επιτυχία της απεργίας, το συμβιβασμένο Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΠΕ (εργοδοτικός – κυβερνητικός συνδικαλισμός) ψηφίζει συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ «Ferovie delo stato Ιtaliane» που σμπαραλιάζει ακόμα περισσότερο τα ήδη τσακισμένα εργασιακά δικαιώματα.
Πιασμένοι χέρι – χέρι εργοδοσία,  κυβέρνηση και εργοδοτικός – κυβερνητικός συνδικαλισμός συμφωνούν σε συγκεκριμένους όρους αύξησης των εργάσιμων ημερών ανά μήνα, άρα και του μέσου εργάσιμου χρόνου (από αυτό εξαρτάται ο βαθμός εκμετάλλευσης) και αναφέρονται αόριστα μόνο σε προσλήψεις, που είναι άγνωστο πότε θα γίνουν, πώς θα γίνουν, με τι δικαιώματα κλπ.
Η επαίσχυντη συμφωνία τους καθιερώνει, ότι οι μηχανοδηγοί θα εργάζονται από εφτά μέχρι και εννιά συνεχόμενες ημέρες και θα παίρνουν τα μισά ρεπό του μήνα! Την ψήφισαν η +Συνεξέλιξη (ΣΥΡΙΖΑ), η ΔΑΚΕ και η ΕΝΟΤΗΤΑ (ΔΑΚΕ). Τις ίδιες ευθύνες έχει όμως και η ΠΑΣΚ, που ενώ δεν την ψήφισε πρότεινε να ισχύσει το 7ήμερο «στα κρυφά», μέσα από τα κυκλώματα εργασίας.
Τα περί «ελεύθερης συναίνεσης» είναι απροκάλυπτη κοροϊδία, καθαρή πρόκληση. Καλούνται ξεδιάντροπα οι μηχανοδηγοί να απεμπολήσουν τα εργασιακά τους δικαιώματα, να «βάλουν πλάτη», να πληρώσουν αυτοί την ανάκαμψη των κερδών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Ferovie delo stato Ιtaliane).
Ισχυρίζονται, ότι αυτό θα γίνεται «κατ’ εξαίρεση», όταν προκύπτει υπηρεσιακή ανάγκη. Καλά, ποιους νομίζουν ότι κοροϊδεύουν; Στην καπιταλιστική ανάπτυξη η αύξηση της κερδοφορίας της εταιρείας είναι συνεχής και πατάει πάνω στο ξεζούμισμα των εργαζομένων.
Η αλλαγή των όρων αποζημίωσης στα τρενοχιλιόμετρα, με την επαίσχυντη συμφωνία ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΠΕΠΕ, κινείται στις κατευθύνσεις της «έκθεσης Σέρκας» και τις οδηγίες της ΕΕ για τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας – που από το 2008 είχε μείνει στην άκρη κάτω από την κατακραυγή των εργαζομένων – αφού μπορεί να αξιοποιηθεί για το χωρισμό του εργάσιμου χρόνου σε ενεργό και ανενεργό! Οι παλιότεροι συνάδελφοι θυμούνται και την προσπάθεια της διοίκησης του ΟΣΕ να θεωρούνται «ανενεργά» τα κενά φορτίου εμπορικά τρένα και να πληρώνονται λιγότερο από τα έμφορτα. Είναι μια επικίνδυνη εξέλιξη, που δεν αφορά μόνο τους μηχανοδηγούς. Είναι προμήνυμα για το τι επιφυλάσσεται και σε άλλες ειδικότητες και σε άλλους κλάδους εργαζομένων. Ανοίγει πόρτες, προκειμένου να επιτευχθεί ένταση της εκμετάλλευσής τους μέσα και από αυτό το δρόμο.
Άλλωστε πρόσφατα καταγγείλαμε από το βήμα του συλλαλητηρίου του ΠΑΜΕ στο Σύνταγμα στις 9 Νοέμβρη, ότι ο νόμος που ψήφισε στη βουλή η κυβέρνηση και για τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας σε ενεργό και ανενεργό για τους γιατρούς, στη συνέχεια θα επεκταθεί σε όλους τους κλάδους. Προβλέπει ρυθμίσεις για την «ευελιξία» των εργασιακών σχέσεων – παλιό αίτημα των εργοδοτών – που μόλις πρόσφατα έθεσαν ξανά ο ΣΕΒ, οι εφοπλιστές, οι τραπεζίτες, ΕΕ, ΔΝΤ, κυβέρνηση ως επείγουσα προτεραιότητα για την αύξηση της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων.
Είναι επικίνδυνοι και υποκριτές. Την ώρα που χύνουν «κροκοδείλια δάκρυα» για τα θύματα των σιδηροδρομικών ατυχημάτων, εντατικοποιούν τη δουλειά του μηχανοδηγού γνωρίζοντας ότι οδηγεί απευθείας σε ατυχήματα αδιαφορώντας για τις ζωές των επιβατών και των εργαζομένων.
Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι,
Στην προηγούμενη ανακοίνωσή μας (13-11-2017) προειδοποιήσαμε: «...ήδη ο κυβερνητικός συνδικαλισμός πανηγυρίζει για τα mega rail project!! για τα «λευκά βέλη»!! και διαλαλεί ότι είναι έτοιμος να δώσει «γη και ύδωρ», να θυσιάσει κάθε «εργασιακό δικαίωμα των εργαζομένων προκειμένου να στηρίξει την «εταιρεία μας»!! στον ανταγωνισμό της με τις άλλες. Γνωρίζει πολύ καλά ότι οι εταιρείες ενώ ανταγωνίζονται μεταξύ τους για το ποια θα πάρει μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα της αγοράς, συμφωνούν απόλυτα στην όσο γίνεται μεγαλύτερη εκμετάλλευση των εργαζομένων. Αυτή την πολιτική όμως στηρίζει και αυτήν προσπαθεί να περάσει στους εργαζόμενους. Προσπαθεί να βάλει τους εργαζόμενους να ζητάνε από μόνοι τους ένταση της εκμετάλλευσής τους και να ανησυχούν για τα κέρδη του εργοδότη τους...». Και έτσι ακριβώς ενεργεί. Πριν στήριζε τον εργοδότη «αστικό κράτος», τώρα στηρίζει τον εργοδότη «Ferovie delo stato Ιtaliane» με οδυνηρές συνέπειες για τους εργαζομένους.
Όσο κι αν προσπαθεί ο νέος εργοδοτικός συνδικαλισμός να φιλοτεχνήσει ένα φιλεργατικό, αγωνιστικό πρόσωπο «δεν του βγαίνει», παρότι έχει γίνει καλύτερος από τους δασκάλους του. Τους έχει ξεπεράσει κατά πολύ.
Στον εργοδοτικό - κυβερνητικό συνδικαλισμό, νέο και παλιό, γυρίστε την πλάτη σας και συμπορευθείτε με το ΠΑΜΕ.
Το ΠΑΜΕ είναι η μόνη δύναμη που παλεύει για την ανασύνταξη του κινήματος, σε ταξική κατεύθυνση, που παλεύει πραγματικά για τα συμφέροντα των εργαζομένων, είναι η μόνη δύναμη που πραγματικά θέλει ο Σιδηρόδρομος να υπηρετεί τις ανάγκες του λαού και όχι τα κέρδη των μονοπωλίων. 
Διεκδικούμε:
Σταθερό ημερήσιο και εβδομαδιαίο χρόνο εργασίας, που σημαίνει
7ωρο -  5ημερο - 35ωρο και τίποτε άλλο.
Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.
Ουσιαστικά μέτρα ασφάλειας κυκλοφορίας, υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς.
Ουσιαστικές αυξήσεις πάνω στους σημερινούς μισθούς, κάλυψη των απωλειών σε δικαιώματα.
Υπογραφή Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας - κανένας εργαζόμενος με αμοιβή κάτω από 751 ευρώ με νόμο.
Κατάργηση όλων των αντεργατικών - αντιασφαλιστικών μέτρων, της φοροληστείας, των πλειστηριασμών των σπιτιών μας κ.λ.π.
Κανένας περιορισμός στο δικαίωμα της απεργίας, καμία ανατροπή στο συνδικαλιστικό νόμο.
Αφορολόγητο όριο στα 20.000 ευρώ προσαυξανόμενο κατά 5.000 ευρώ για κάθε παιδί.
Πάρτε μέρος στις απεργιακές συγκεντρώσεις του ΠΑΜΕ
σε όλες τις πόλεις στις 14 ΔΕΚΕΜΒΡΗ
για την Αθήνα στην Ομόνοια στις 10.30’ π.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου