Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017

Έτσι ήθελε η ΔΑΚΕ -ΠΕΠΕ να..προστατέψει το πενθήμερο, άλλα ντ άλλων η ανακοίνωση της

Τι και αν όλοι οι Νομικοί επαναλαμβάνουν ότι η συμφωνία σε καμία περίπτωση δεν παραβιάζει καμία διάταξη του Εργατικού Δικαίου, η ΔΑΚΕ ΠΕΠΕ (προφανώς κατ εντολήν του Νίκου Κιουτσούκη-ακολουθεί ένα ενδιαφέρον άρθρο για αυτόν εντός της ημέρας) συνεχίζει να επιμένει γιατί
θεωρεί ότι έτσι διαφοροποιεί την θέση της και  θέλοντας να αποκομίσει μικροπολιτικά οφέλη ενόψει των εκλογών του Σωματείου μας.
Δεν θα κάνουμε λόγο για την τραγική εικόνα της ΔΑΚΕ στην τελευταία συνεδρίαση του ΔΣ της Ομοσπονδίας,ούτε την απουσία της απο την προτελευταία συνεδρίαση της ΠΟΣ επειδή... πέρασε η ώρα έναρξης της,ούτε θα ασχοληθούμε σοβαρά με το ότι ο συνάδελφος Καπιτάνος ψήφισε παρών,ο συνάδελφος Δρίτσας υπερ, ενώ τουλάχιστο ο Κυριαζής θα μπορούσε να καταψηφίσει την συμφωνία.
Δεν θα ασχοληθούμε με το ότι η ΔΑΚΕ ΠΕΠΕ δεν γνωρίζει ότι το διάλειμα δεν μπορεί να χορηγηθεί στην έναρξη και την λήξη της βάρδιας και άρα αυτονόητα θα είναι ανάμεσα στις 5.30 ώρες μηχανοδήγησης.
Ούτε θα πούμε ότι οι μηχανοδηγοί θα πρέπει να αιτούνται τα ρεπό τους,γιατί πολύ απλά έτσι επιβάλει ο Κανονισμός Εργασίας που ανέτρεψε η ΠΕΠΕ με την συμφωνία κανονισμός που  είχε ψηφιστεί επί Υπουργείας Βορίδη, τότε που η "Δημοκρατία" κυριαρχούσε στην χώρα και η ΔΑΚΕ παρακολουθούσε τις μνημονιακές πολιτικές να κάνουν παρέλαση.
Δεν θέλουμε να θυμηθούμε τον Κιουτσούκη που τον Ιούνιο του 2013 επέστρεψε  στην Νέα Δημοκρατία "ανταποκρινόμενος" στο κάλεσμα του Προέδρου της,Αντώνη Σαμαρά,όταν μερικούς μήνες πριν ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ είχαν ενταχθεί στο ΤΑΙΠΕΔ. Σήμερα έχει επιστρέψει στον ρόλο του Κιουτσούκοφ, μέχρι ο Μητσοτάκης να έρθει στην εξουσία και να κληθεί και πάλι να δώσει τα διαπιστευτήρια του (αργεί πολύ η ώρα Νίκο- δεν τραβάει ο Κούλης..).
Θέλουμε να ξεχάσουμε τα 750 εκ Ευρώ έλλειμα που χρεώθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε 2 χρόνια (2007-2009) και που ουσιαστικά οδήγησαν στο σχέδιο εξυγίανσης το 2010. 2007-2009 ποιος ήταν Πρόεδρος της Ομοσπονδίας; Δεν θυμόμαστε,μάλλον Κιουτσούκης λεγόταν.
Δεν ξεχνάμε ποτέ τα έργα που 40 χρόνια η μεταπολίτευση,δεν μπορούσε να ολοκληρώσει αλλά η ΔΑΚΕ δεν έβγαζε κιχ γιατί η "Ελεύθερη σκέψη & Ελεύθερη δράση" προφανώς το απαγόρευαν.
Εμείς δεν θέλουμε να θυμίσουμε στους μηχανοδηγούς ότι με την ΔΑΚΕ υποστήκαμε μειώσεις 45% την περίοδο 2012-2015, τότε που επέστρεφε ο Κιουτσούκης στην Νέα Δημοκρατία "για την ενότητα της παράταξης" και εξευτελίζονταν οι δευτερεύουσες μας.
Είναι αλήθεια βέβαια ότι προσλήψεις αποφασίστηκαν τον Δεκέμβριο του 2015  έξι μήνες αφού η ΔΑΚΕ είχε αποδοκιμαστεί στις εκλογές του Σωματείου μας και τελικά θα πραγματοποιηθούν τον επόμενο μήνα,μετά απο 30 χρόνια.
Είναι αλήθεια ότι η υπερεργασία έχει περιοριστεί χάρη στην δράση του Σωματείου μας.
Είναι αλήθεια ότι η ΔΑΚΕ , 2 φορές τα τελευταία χρόνια καταψήφισε την προσφυγή στο ΣΕΠΕ, που οδήγησε στην σημερινή συμφωνία.
Είναι αλήθεια ότι η τελευταία ΣΣΕ αύξησε ουσιαστικά το εισόδημα μας.
Είναι αλήθεια ότι την ΔΑΚΕ την ενοχλεί η κόντρα ΠΕΠΕ-ΠΟΣ γιατί μέσω της ΠΟΣ στέλνει τις ανακοινώσεις της.


Ας δούμε όμως τι πρότεινε η ΔΑΚΕ -ΠΕΠΕ γραπτώς για το πενθήμερο .....Με μπλέ γράμματα μπας και το δούν σωστά,αυτό που προτείνανε.

ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΠΕΝΘΗΜΕΡΟΥ  ΕΩΣ ΕΠΤΑ ΗΜΕΡΕΣ Η ΚΑΙ ΕΝΝΕΑ ΗΜΕΡΕΣ ΕΑΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΑΝΑΓΚΗ

Αυτό πρότεινε η παράταξη του Κιουτσούκη,ο οποίος κρύβεται πίσω απο ανακοινώσεις της ΔΑΚΕ- ΠΕΠΕ.
Αν νομίζει ο Κιουτσούκης και η ΔΑΚΕ -ΠΕΠΕ ότι οι μηχανοδηγοί ακόμη τρώνε το σανό του Κιουτσούκοφ,είναι βαθιά νυχτωμένοι.....

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου