Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Εκπαιδευτές , προσλήψεις και ιστορίες του χτες !

Δυστυχώς για άλλη μια φορά η ημιμάθεια οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα συναδέλφους αλλά κ ολόκληρες παρατάξεις . Το βασικό συμπέρασμα που θα πρέπει να εξάγει κάποιος γύρω από το θέμα των εκπαιδευτών που ζητά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ , είναι ότι
πλησιάζουν οι προσλήψεις.
Το επόμενο που θα έπρεπε κάποιος να κάνει είναι να ανατρέξει στον Νόμο 3911.
Εκεί θα εβλεπε ότι οι εξετάσεις για την κτήση αδειας μηχανοδηγησης εκτελούνται από πιστοποιημένο εκπαιδευτικό κέντρο.
Το ότι οι 15 εκπαιδευτές που θα αφορούν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ισως δεν είναι αρκετοί ,ειναι ένα  ενδεχόμενο,  όπως επίσης βέβαιο είναι ότι αφορούν μόνο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και  η πιστοποίηση τους δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση προκριμα για την επόμενη μέρα (πχ επιλογή για θέσεις ευθύνης). Για αυτό κ δεν ζητούνται προσόντα αλλά εκδήλωση ενδιαφέροντος .
Ακόμα πιο βέβαιο είναι ότι όταν μια διαδικασία δημοσιεύεται στο Διαδικτύο κ κοινοποιείται σε όλα τα μηχανοστάσια , δεν μπορεί να είναι προϊόν ιδιότυπης συναλλαγής , όπως υπονοεί ο γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ, μεταξύ του Σωματείου κ της Διοίκησης, ούτε μπορεί να τίθενται ερωτήματα του ποιος θα επιλέξει τους 15,σαν αυτό που ανέφερε ο συνάδελφος Ντάνος , όταν η προκήρυξη αναφέρει ότι αυτοί θα επιλεγούν από εξωτερικό συνεργάτη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που σύμφωνα με τις δικές μας πληροφορίες θα κρίνει τις εκπαιδευτικές δυνατότητες των υποψηφίων , αν δηλαδή μπορούν να μεταδώσουν γνώση κ εμπειρία . Γιατί ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί έχουν κ γνώση κ εμπειρία αλλά στην περίπτωση των εκπαιδευτών δεν είναι αυτό αποκλειστικά  το ζητούμενο .
Παράλληλα κανεις δεν θα μπορούσε να κατηγορήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την επιλογή της να ζητήσει εργασιακό ορίζοντα τουλαχιστον 3 ετών για τους εκπαιδευτές της. Την ώρα που η καθημερινή προσπάθεια ανταγωνιστών αφορά την πιστοποίηση συνταξιούχων, θα ήταν αφελές μια εταιρεία σαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εμπιστευτεί εύκολα την πιστοποίηση ως  εκπαιδευτών ,συναδέλφων που είναι ένα βήμα πριν την συνταξιοδότηση . Ακόμη κ το σωματείο μας θα έπρεπε να θωρακίσει την υπόθεση προστατεύοντας την κοινή μας περιουσία (εκπαίδευση).
Η εμπειρία και ο χρονικος οριζοντας πέραν των 3 ετών ,εμπειρία μάλιστα πέραν της δεκαετίας, υπάρχει σχεδόν στο 50% του προσωπικού κ άρα δεν θα έπρεπε να τίθενται θέματα, αφού ο εκπαιδευτής  δεν είναι και θέση ευθύνης.
Ωστόσο κατά την άποψη μας ,θα πρέπει να έχει γνώση του συνόλου του τροχαίου υλικού που χρησιμοποιεί σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ να είναι ενεργός στο μεγαλύτερο μέρος του δικτύου .
Δυστυχώς η νοοτροπία που θέλει μόνιμα να κυνηγάμε φαντάσματα κρυμμένα πίσω από ντουλάπες θα μας ακολουθεί για καιρό ακόμη.
Μοναδικό μελανό σημείο στην διαδικασία, η 24 ωρη προθεσμία για την υποβολή αίτησης που όντως δημιουργεί -και εύλογα- ερωτηματικά σε κάποιον καχύποπτο ,για την βιασύνη.
Κλείνοντας θα πρέπει να πούμε πως οι συνάδελφοι είναι αρκετά ώριμοι για να μην τσιμπάνε σε λογικές του χτες γύρω από τέτοια ζητήματα , αλλά κ αρκετά έμπειροι για να αξιολογήσουν το ενδεχόμενο αίτησης σε μια διαδικασία που θα ανατεθεί σε εξωτερικό συνεργάτη κ θα αφορά τις εκπαιδευτικές ικανότητες τους.
Ευχόμαστε καλή επιτυχία  σε ολους τους ενδιαφερόμενους .


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου