Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Μικροπολιτική κ στις εκπαιδεύσεις βοηθών - μηχανοδηγών

Πλησιάζουν σε 2 μήνες οι εκλογές στο Σωματείο μας  κ έκδηλες πλέον είναι οι τάσεις μικροπολιτικής αντιπαράθεσης από παρατάξεις κ συναδέλφους που δεν έχουν τίποτα επι της ουσία να πουν & προσπαθούν απλά να θυμίσουν την
-μίζερη -ύπαρξη τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η παράταξη της ΑΣΚΕ η οποία όπως όλα καταμαρτυρούν θα κατέβει στις εκλογές με τον γραφικό της εκπρόσωπο  σε κοινό ψηφοδέλτιο με την ΠΑΣΚ αλλά κ την ΔΑΚΕ (ο διαχωρισμός με την Νέα Έλξη δεν αφήνει αλλά περιθώρια στην παράταξη της ΔΑΚΕ).
Η συμμαχία αυτή λοιπόν μη έχοντας τίποτα νέο να πει στους μηχανοδηγους παρα μόνο λειτουργώντας ως σανίδα προσωπικης επιβίωσης συγκεκριμένων προσώπων αλλά κ ως κολυμβήθρα του Σιλωαμ  για τις διαχρονικές τους ευθύνες , σήμερα ανακάλυψε ότι ....δεν εκπαιδεύονται οι 21 βοηθοί στο Καλιδρομο κ πως αυτό αποτελει πρόβλημα το οποίο αντίκειται κ στην συμφωνία του Σωματείου μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (άρθρο 1,παρ3 για την διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού έλξης.).
Από την μια λοιπόν έχουμε το παράδοξο , παρατάξεις που δεν ψήφισαν την συμφωνία αυτή (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΑΣΚΕ) να ζητούν καθημερινά την εφαρμογή όρων της , δημόσια ! Τόσο για τις 7 μέρες πλαφόν συνεχόμενης εργασίας όσο κ για άλλους όρους (σήμερα εκπαιδεύσεις , αύριο ωρες μηχανοδηγησης κτλπ).
Καθόλου τυχαίο αφού τα 12 άρθρα της έχουν σημαντικά οφέλη για τους μηχανοδηγους.
Ωστόσο το ενδιαφέρον για την εκπαίδευση των βοηθών στο Καλιδρομο , μόνο προσχηματικό κ προεκλογικό μπορεί να είναι .
Γιατί πολύ απλά το εκφράζουν αυτοί που απαξίωσαν τους 21 συναδέλφους , αρνούμενοι να εργαστούν μαζί τους στα αρτηριακα τρένα προς Θεσσαλονίκη , γιατί θα υπερέβαιναν τις ωρες μηχανοδηγησης (την ώρα που στα εμπορικά εργάζονταν κ δωδεκάωρο σε συναντήσεις )!
Είναι λοιπόν όψιμο κ υποκριτικό το ενδιαφέρον τους για τους 21 βοηθούς κ στα πλαίσια αναζήτησής ψήφων κ μόνο.
Άλλωστε μετά από χρόνια , πριν λειτουργήσει μια νέα υποδομή , γίνεται μαθητεία σε ΟΛΟ το προσωπικό σε αυτήν στο ΚΕΚ για 4 μέρες , δίνονται εξετάσεις κ πιστοποίηση για την εργασία του σε αυτήν.
Κ αυτό φυσικά δεν έγινε τυχαία αλλά χάρη στην απαίτηση του Σωματείου μας κ την συμφωνία που έχει υπογράψει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ . Χαρακτηριστικό παράδειγμα της νέας λογικής της ΠΕΠΕ κ των απτων αποτελεσμάτων της συμφωνίας ΠΕΠΕ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι  ότι τώρα γίνονται κ οι εκπαιδεύσεις στην σήραγγα των Αγ.Αναργυρων που λειτουργεί εδώ κ 6-7 χρόνια !
Βέβαια , τα 7 αυτά χρόνια , ούτε η ΑΣΚΕ (είτε με την παλιά ή την νέα μορφή της ) έθεσε θέματα αναγκης μαθητείας , ούτε η ΠΑΣΚ κ φυσικά ούτε η ΔΑΚΕ.
Περισσεύει λοιπόν η υποκρισία στην συμμαχία τους κ στην κριτική τους.
Όπως περισσεύουν κ τα δάκρυα για την...σκόνη στο Καλιδρομο!
Οι βοηθοί μηχανοδηγού θα εκπαιδευτούν ΚΑΙ στο Καλιδρομο , όπως και θα ξεκινήσει σύντομα η μαθητεία για την πιστοποίηση τους .
Οι μηχανοδηγοί αντιλαμβάνονται -κ ιδιαίτερα οι 21 συνάδελφοι βοηθοί- την βαθιά υποκρισία των ΔΑΚΕ , ΠΑΣΚ κ του γραφικού της ΑΣΚΕ ενόψει εκλογών.
Το μόνο ουσιώδες κ αυτό που κρατάμε από όλα αυτά είναι ότι για πρώτη φορά στα χρονικά του συνδικάτου μας θα δούμε συμμαχία ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ κ ΑΣΚΕ σε εκλογική αναμέτρηση !
Γεγονός που αποδεικνύει ότι οι παρατάξεις αυτές δεν έχουν πολιτικές διάφορες , όπως θέλαν να μας πείσουν οι εκπρόσωποι τους χρόνια τώρα , αλλά τους ενώνει η προσωπική φιλοδοξία κ τα συμφέροντα που θέλουν το Σωματείο μας ετερόφωτο κ συνδεδεμένο με λογικές που κράτησαν τους μηχανοδηγους ομήρους για δεκαετίες .
Η συμφωνία ΠΕΠΕ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει σπάσει αυτόν τον κύκλο ομηρείας , οι παρατάξεις αυτές δεν περνούν θέση απέναντι στον λυσσαλέο πόλεμο που δέχεται η ΠΕΠΕ από  την Ομοσπονδια 2 μήνες τώρα κ το μόνο που τις κρατάει « ζωντανές» είναι η μικροπολιτική κ η κριτική για ζητήματα  άνευ ουσίας.
Οι μηχανοδηγοί κ οι βοηθοί κ ξέρουν & θυμούνται & κρίνουν & βλέπουν τις διαφορές του σήμερα με το πολύ πρόσφατο χθες.
Και θα στείλουν ΟΡΙΣΤΙΚΑ στο χρονοντούλαπο της συνδικαλιστικής ιστορίας της έλξης , τις παρατάξεις εκείνες κ τα πρόσωπα αυτά που κρατούσαν όμηρο τον επαγγελματία μηχανοδηγο δεκαετίες τώρα, βάζοντας πλάτη σε πολιτικές που εγκλώβισαν τους μηχανοδηγους σε ιστορικά αδιέξοδα !

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου