Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Τα μαθηματικά και τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας του γραφικού του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών

Αντιμέτωπος με τα αποτελέσματα της μονοδιάστατης (ουρά των ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ) πολιτικής του,βρίσκεται  ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών  (και) στην έλξη.Αφού στην ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το ΠΑΜΕ  Σιδηροδρομικών,αναγκάστηκε να βγάλει
ανακοίνωση για να μας πείσει ότι ...παραβιάστηκε το καταστατικό και ότι οι συνδικαλιστές του είναι υπέρμαχοι της νομιμότητας, τώρα και ο γραφικός προσπαθεί να αλλάξει την αλήθεια για το θέμα των ελιγμών,κάνοντας πράξεις που μας υπενθυμίζουν την μπακαλίστικη τακτική του.

Φυσικά το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών είναι υπέρμαχος της νομιμότητας όπου το συμφέρει. Όπου δεν το συμφέρει,έχουμε την επίκληση του παραδοσιακού "Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη" και τα συντρόφια καθαρίζουν την μπουγάδα. Ίδια λογική,δεκαετίες τώρα,όχι μόνο ξεπερασμένη,αλλά πλέον βαθιά υποκριτική.

Η υποκρισία 

Είναι δηλαδή αδιανόητο, να νομίζουν όρισμένοι ότι μπορούν να κοροιδέψουν τους συναδέλφους,τόσο ξεδιάντροπα,όπως επιχειρούν συστηματικά οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.
Μας λέει ο γραφικός σήμερα, καλά τι μας κατηγορούν ότι πληρωθήκαμε τα 800,σάμπως μπορούμε να τα επιστρέψουμε ; 
Όχι φυσικά. Αλλά πιστεύει κανείς ότι θα τα επέστρεφαν -αν μπορούσαν-,αυτοί που ενώ μπορούν να εργαστούν πενθήμερο, ζητάνε να δουλεύουν αναπαύσεις για να αυξήσουν το εισόδημα τους;
Oι γιαλαντζί κομμουνιστές με "δεξιά" τσέπη (αλλά και δεξιά πολιτική σκέψη τελευταία!).
Πόσο υποκριτές είναι....

Ακόμα δεν έχουν μάθει πως πληρωνόμαστε

Ένα ακόμα σημείο της άγνοιας και της προχειρότητας που διακρίνει τους συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη και χαρακτηρίζει τον γραφικό τους επικεφαλή,είναι αυτό που ειπώθηκε σήμερα.
 Ότι δηλαδή το bonus της συμφωνίας έπρεπε να πληρωθεί στις 27 Μαρτίου,επειδή έγραφε έτσι η συμφωνία.Συνοδευόμενη η άποψη αυτή με ένα απο τα γνωστά κουτοπόνηρα ερωτηματικά,που θέλουν να υπονοήσουν κάτι.(Γιατί άραγε πληρώθηκε τώρα;)
Aς τους απαντήσουμε όμως σήμερα εμείς,η συμφωνία συντρόφια,πληρώθηκε σήμερα,γιατί το κείμενο έγραφε ότι το bonus καταβάλετε με την μισθοδοσία Μαρτίου, η οποία στον σιδηρόδρομο πληρώνεται στις 27/2 και 13/3.
Ούτε τα βασικά δεν ξέρετε,που θέλετε να εμφανιστείτε και μπροστάρηδες,γραφικοί!

Οι ελιγμοί

Μεγάλος ο πόνος λοιπόν του γραφικού εκπροσώπου καθώς οι προφητείες έπεσαν έξω.
Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλει το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,οι μειώσεις μετά την καταμέτρηση των ελιγμών, έφτασαν το 80% στην περιφέρεια και το 50% στα Κεντρικά μηχανοστάσια. Δηλαδή αν δει κανείς τα πραγματικά στοιχεία περιμένει να διαπιστώσει μειώσεις 60-65%.
Στην πραγματικότητα,αυτήν δηλαδή με τους αριθμούς, οι μειώσεις δεν ξεπέρασαν το 30% -35%.Πανελλαδικά.
 Στο ΜΑΙ και στο ΜΘ,η καταγραφή δεν έδειξε μειώσεις πέραν του 10-15%,ενώ το ποσοστό ανεβαίνει κυρίως λόγω της έλλειψης ελιγμών στο Λειανοκλάδι. (Περίπου το 1/3 των μειώσεων έγινε εκεί,παρότι το μηχανοστάσιο έχει 2 Δ/Η αλλά και εφεδρικό Rail Bus). 
Το γιατί έγινε αυτό,το γνωρίζουν οι συνάδελφοι στο Λειανοκλάδι (πολύ καλά μάλιστα).

Τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας

Σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,αύριο θα ξεκινούσε στην σχολή του ΟΣΕ, η πιστοποίηση των συνταξιούχων μηχανοδηγών,καθώς αυτή ήταν η διαβεβαίωση της Διοίκησης του ΟΣΕ προς τις ιδιωτικές εταιρείες!
Ένα απο τα σενάρια των τελευταίων ημερών,που όταν το ακούσαμε απορούσαμε και εμείς πως τα κατεβάζει ο νους ενός ανθρώπου! 
Και αυτό φυσικά γιατί ποτέ δεν ειπώθηκε κάτι τέτοιο,αλλά ήταν αποκύημα της φαντασίας του γραφικού!

Το τελευταίο σενάριο που διακινεί το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,δια του γραφικού,είναι ότι το Δίκτυο Σιδηροδρομικών λειτούργησε ως διαμεσολαβητής για να τα βρεί η ΠΕΠΕ με την Ομοσπονδία για την συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η αλήθεια

Στην τελευταία συνεδρίαση του ΔΣ της Ομοσπονδίας,ο συνάδελφος Λεβέντης κατέθεσε την πρόταση η ΠΕΠΕ να προσέλθει σε συνάντηση  με την Ομοσπονδία για να "συζητηθεί" η συμφωνία και κατόπιν να την υπογράψει ακόμα και η ΠΟΣ.
Η απάντηση που έλαβε είναι ότι το κείμενο ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ απο το Σωματείο μας καθώς έχει ψηφιστεί- εγκριθεί δημοκρατικά και δεν έχει κανένα δικαίωμα η ΠΟΣ να παρεμβαίνει σε συμφωνίες Σωματείων. 
Αφενός γιατί δεν έχει ένομο συμφέρον,αφετέρου γιατί αυτοί (ΠΑΣΚ) που το 2011 υπέγραψαν την κατάργηση του ΚΔΑ-ΚΩΕΑΠ καθώς και όλων των προηγούμενων ΣΣΕ, δεν ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΟΜΙΛΟΥΝ (πόσο μάλλον να κουνάνε το δάκτυλο).
Μετά την επιμονή των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ και των...συντρόφων του ΠΑΜΕ να πάνε την συμφωνία στην Τριμερή(μια γροθιά όλοι μαζί και πάλι ενάντια στην ΠΕΠΕ), το Δίκτυο Σιδηροδρομικών αποχώρησε απο την συνεδρίαση και η θλιβερή πλειοψηφία των 3,προχώρησε σε ψηφοφορία.
Ωστόσο,στην τελευταία συνεδρίαση του Προεδρείου της ΠΟΣ, ο Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας συνάδελφος Ζαβογιάννης,έκανε μια ύστατη προσπάθεια προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα,δηλαδή να βρεθούν απέναντι και στο ίδιο τραπέζι σιδηροδρομικοί, η ΠΟΣ ενάντια σε μέλος της Σωματείο.
Μάλιστα έθεσε προ των ευθυνών του,τόσο τον ελάσσονα Παρασκευόπουλο,όσο και τις ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ και τα συντρόφια, ότι δηλαδή οδηγούν με αυτήν την τακτική, την Ομοσπονδία στην διάλυση.
Η θλιβερή πλειοψηφία ήθελε όμως διαβεβαιώσεις ότι η ΠΕΠΕ θα συζητήσει το κείμενο και όταν αυτό δεν έγινε,τα πράγματα πήραν τον δρόμο τους. 
Βέβαια ως έσχατη πράξη δειλίας,η ΠΟΣ δεν κοινοποίησε την προσφυγή της στην τριμερή,στο Σωματείο των μηχανοδηγών!
Ενώ υποκριτικά η Ομοσπονδία προσφεύγει στην τριμερή ΜΟΝΟ για την υπερεργασία των μηχανοδηγών,και το πενθήμερο που ...παραβιάζεται -τάχα- απο την συμφωνία και όχι για το σύνολο των σιδηροδρομικών!
 Θα δούμε τελικά ποιος θα γελάσει στην τριμερή...
Γιατί εμείς μάθαμε ότι ένα αίσθημα μουδιάσματος υπήρξε στην Κάνιγγος,όταν πληροφορήθηκαν ότι το Σωματείο μας θα παρεβρεθεί στην συνεδρίαση.
Και σίγουρα το αίσθημα αυτό,δεν έρχεται απο την βεβαιότητα τους για το αποτέλεσμα των πράξεων τους.

Οι ιδιωτικές εταιρείες

Ο πλήρης ξεπεσμός των συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών ήρθε με την δική τους ανάγνωση για το θέμα της επιστολής της Rail Cargo στην ΠΕΠΕ.
Θέλει να μας πείσει το ΠΑΜΕ,ότι είναι ίδιο να ζητάει η ΠΟΣ να συναντηθεί με την νέα εταιρεία και ίδιο να ζητάει η εταιρεία να συναντηθεί με το Σωματείο μας, με μια επιστολή που μάλιστα αναδεικνύει και τον ρόλο μας στην σιδηροδρομική κοινότητα.
Δεν είναι χαζοί,μην απορείτε, τι να πουν δεν έχουν,απλά!

Τέλος,δεν μπορούμε παρά να χαιρετίσουμε την διαπίστωση ότι δεν τηρείται η συμφωνία απο την Κεντρική Υπηρεσία και υπάρχουν αποκλίσεις στις συνεχόμενες ημέρες εργασίας.
Με λίγα λόγια το ΠΑΜΕ καταγγέλει την συμφωνία,αλλά ζητάει και την τήρηση της.
Ήδη ,απο το πρωί έχει ζητήσει η ΠΕΠΕ τα προγράμματα εργασίας απο την ΔΙΚΑΜ και την Κεντρική Υπηρεσία.
Φυσικά το ΠΑΜΕ και ο γραφικός,στοχοποιούν τους υφισταμένους στην Κεντρική Υπηρεσία και όχι τον Υποδιευθυντή Θεοδωρόπουλο.
Γνωστή τακτική απο τα συντρόφια.
Εδώ κατηγορούν τους εργαζόμενους ως πρόβατα επειδή δεν τους πιστεύουν και δεν τους ψηφίζουν.
Θα στήριζαν ποτέ υφισταμένους ; 
Λέμε τώρα εμείς....

Σύντροφοι του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,
όταν θελήσετε να σας πάρουμε σοβαρά, σταματήστε να είστε πρώτοι στην υπερεργασία,τουλάχιστο οι συνδικαλιστές σας!.
Και κυρίως πάρτε θέση επιτέλους επίσημα!
Θα κατέβει στις εκλογές το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών σε κοινό ψηφοδέλτιο με την ΠΑΣΚ και την ΔΑΚΕ; 
Αλήθεια, τι είναι αυτό που ενώνει το ΠΑΜΕ με αυτές τις παρατάξεις και έχει γίνει ουρά τους,τα τελευταία 3 χρόνια στην έλξη;
Μήπως ο καπιταλισμός αγαπητά  συντρόφια,είναι τελικά μονόδρομος και θα δούμε τέτοιες ετερόκλητες συμμαχίες;


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Υ.Γ. Αυτό με το ότι οι ελιγμοί γίνονται με 1 άτομο,πραγματικά μας συγκίνησε. Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται, με τον γραφικό να κάνει επανάσταση,ζητώντας 2 στην μανούβρα. (Αλλά δουλεύοντας ρεπό). 
"Νομιμότητα" όπου μας συμφέρει....

Υ.Γ. 2 Αλήθεια,οι βοηθοί δεν πληρώνονται ελιγμούς ; Ποιος το ανακάλυψε πάλι τούτο;






2 σχόλια:

  1. ΝΕΜΕΣΙΣ είναι μετά τον Βελλή να εκπροσωπεί το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ στην έλξη,ο Κλίτσας και η κριτική του απέναντι στην ΠΕΠΕ,να επικεντρώνεται στον αν πήγε τελικά η μηχανή στην Δράμα ή όχι.
    ΝΕΜΕΣΙΣ είναι να λέει σήμερα το ΠΑΜΕ ότι το πρόβλημα των συναδέλφων στην Πάτρα λύθηκε μετά απο επιστολή τους! Αλήθεια πόσες επιστολές έστειλαν απο το 2011,θυμάται το ΠΑΜΕ, και δεν έβρισκε κανείς για αυτούς λύση;
    ΝΕΜΕΣΙΣ είναι να τους κάνει να παραληρούν,χωρίς κανένα πολιτικό επιχείρημα!Τους γιαλαντζί κομμουνιστές.
    ΝΕΜΕΣΙΣ είναι να έχουν επενδύσει στους συνταξιούχους,για να κάνουν κριτική και να μην τους κάθεται ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!
    Ζουν ένα εφιάλτη πραγματικά!
    Τελικά,ΝΑΙ, αν δεν υπήρχε,αυτόν τον τύπο έπρεπε να τον εφεύρει ο Γενιδούνιας,όπως το λέει και ο ίδιος καθημερινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O Kλίτσας είναι τόσο αδαής που με εγκαλεί στους συναδέλφους,επειδή λέει στην θητεία μου,δεν κατατέθηκαν αγωγές,παρά προχωράνε όλες οι αγωγές περασμένων ετών.
    Μα αυτό είναι αυτονόητο!
    Τα προβλήματα των συναδέλφων την τριετία 2015-2018 λύθηκαν με συνδικαλιστικό τρόπο,με την δράση μας καθημερινά και μέχρι σήμερα δεν έχει παραστεί ανάγκη να προσφύγουμε σαν Σωματείο για οτιδήποτε στην αστική δικαιοσύνη.
    Είναι λοιπόν ολοφάνερη,η έλλειψη επιχειρημάτων απο τους εκπροσώπους του ΠΑΜΕ,που τους αναγκάζει να κάνουν την μια γκέλα πίσω απο την άλλη!
    Πόσο μάλλον απο τον γραφικό,που δεν ξέρει τι να πεί και συνεχώς εκθέτει το ΠΑΜΕ!
    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή