Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Ανακοίνωση του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών για τις απεργιακές κινητοποιήσεις

ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΠΟΥ NA ANHKEI
ΣΤΟ ΛΑΟ KAI ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ
Τις ιδιωτικοποιήσεις και το ξεπούλημα του Σιδηρόδρομου που
όλα τα προηγούμενα χρόνια προ­ετοίμασαν οι Κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ολοκληρώνει τώρα η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ.

Ξεπούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ξεπουλά και την ΕΕΣΣΤΥ (Εταιρεία Συντήρησης και Επισκευής Τροχαί­ου Υλικού).
Ξεπουλά τα Εργοστάσια και τα Μηχανοστάσια την καρδιά του σιδηροδρόμου και στρατηγικής σημασίας βιομηχανικής υποδομής που μπορούν να αξιοποιηθούν, όχι μόνο στην ανάπτυξη του σι­δηροδρόμου αλλά και συνολικά της οικονομίας.
Το ΠΑΜΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ξεκάθαρα τοποθετήθηκε από την πρώτη στιγμή: Η ένταξη της ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ γίνεται μόνο για ένα λόγο. Την ιδιωτικοποίηση μέσω της πώλησης.
Οι ιδιωτικοποιήσεις και το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου είναι ο πυρήνας της πολιτικής της Ε.Ε. και των κομμάτων που τη στηρίζουν, αποτελεί βασική απαίτηση των επιχειρηματικών ομίλων και μονοπωλίων και αξιοποιούνται για την αύξηση των κερδών τους.
Γι αυτό το λόγο εξάλλου πρόσφατα η Κυβέρνηση με την τρίτη αξιολόγηση ψήφισε μια σειρά και άλλων αντιλαϊκών - αντεργατικών μέτρων ώστε οι εργαζόμενοι να γίνουν ακόμα πιο φτηνοί, χω­ρίς δικαιώματα και να μην σηκώνουν κεφάλι για να διασφαλίζεται και με αυτόν τον τρόπο η κερδο­φορία τους.
Εκτός όμως από την Ε.Ε. και τα κόμματά της έχουμε και τον εργοδοτικό και κυβερνητικό συνδι­καλισμό (ΠΑΣΚΕ, ΔΑΚΕ, ΔΙΚΤΥΟ) που στηρίζουν την πολιτική της καπιταλιστικής ανάπτυξης, του ανταγωνισμού ενώ γνωρίζουν ότι αυτή η ανάπτυξη και ο ανταγωνισμός πατάει πάνω στο ξεζούμι- σμα των εργατών και του λαού.
Στην προσπάθειά τους να «καμουφλάρουν» τις ιδιωτικοποιήσεις και το ξεπούλημα παρουσίαζαν την ένταξη της ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ, όχι ως φυσική εξέλιξη της καπιταλιστικής οικονομίας αλλά ως ανάγκη μνημονιακής υποχρέωσης και συντηρούσαν αυταπάτες ότι δεν θα γίνει λέγοντας ότι αν ανέ­βει ψηλά η αξία της ΕΕΣΣΤΥ θα δυσκολευτούν να την πουλήσουν ή ότι η αλλαγή κυβέρνησης (βλέ­πε ΔΙΚΤΥΟ) θα σταματούσε τις ιδιωτικοποιήσεις.
Από κοροϊδία και σωτήρες χορτάσαμε. Εξάλλου τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής τα βιώ- νουμε τώρα. Η εμπειρία δείχνει ότι οι μόνοι σωτήρες της δουλειάς και των δικαιωμάτων μας είμαστε εμείς οι ίδιοι οι εργαζόμενοι.
Θυμηθείτε συνάδελφοι,
Πόση κοροϊδία και εξαπάτηση καλλιέργησαν στους εργαζόμενους όλοι μαζί κόμματα, κυβερνή­σεις και εργοδοτικές - κυβερνητικές παρατάξεις.

Ακόμη και ο ίδιος ο σημερινός Πρωθυπουργός δεσμευόταν στην ομιλία του στο κτίριο της Κα­ρόλου ότι θα καταργήσει το ΤΑΙΠΕΔ και ο Σιδηρόδρομος θα γίνει Δημόσιος και Ενιαίος.
Σήμερα είναι αυτός και η Κυβέρνησή του που ολοκληρώνει όλη τη βρώμικη δουλειά. όχι μόνο ιδιωτικοποιούν και ξεπουλάνε όχι μόνο δεν κατήργησε το ΤΑΙΠΕΔ αλλά έφτιαξε και άλλο Υπερτα- μείο ξεπουλήματος.
Ταυτόχρονα, εμφανίζονται όλοι με κροκοδείλια δάκρυα και λυπούνται για την ιδιωτικοποίη­ση και της εεςςτυ. κοροϊδεύουν ξανα.
Τρέχουν να δώσουν διαπιστευτήρια στο νέο εργοδότη, δίνοντας εξετάσεις υποτακτικότητας τάζοντάς του ότι θα είναι στήριγμά του. Επιτίθενται με λύσσα στον πραγματικό αντίπαλο των αφε­ντικών που είναι το ταξικό κίνημα, το ΠΑΜΕ. Εξάλλου αυτές οι παρατάξεις με διαφορετικές Κυβερ­νήσεις και κόμματα έχουν υπηρετήσει όλες τις αντεργατικές πολιτικές, τις ιδιωτικοποιήσεις και όλους τους αντεργατικούς νόμους.
Από την προηγούμενη κατάσταση, από τη σημερινή κατάσταση αλλά και από την αυριανή εξέλιξη επιβεβαιώνεται ότι στο καπιταλιστικό σύστημα και ο κρατικός τομέας και ο ιδιωτικός το­μέας της οικονομίας λειτουργεί προς όφελος των μονοπωλίων και όχι του λαού που μέσα από τη σκληρή εκμετάλλευση και τη λεηλασία του εισοδήματος του χρηματοδοτεί αδρά τα κέρδη του κεφαλαίου. Πληρώνει διπλά και τρίδιπλα, τις κατασκευές υποδομής αλλά και την εκτόξευση της τι­μής των εισιτηρίων, την επιδείνωση της ποιότητας και της ασφάλειας των μεταφορών. Και εμείς οι εργαζόμενοι του κλάδου βρισκόμαστε αντιμέτωποι με απολύσεις, μειώσεις μισθών, εντατικοποιή­σεις, χειροτέρευση των όρων δουλειάς, υγιεινής και ασφάλειας, ελαστικές εργασιακές σχέσεις, ένταση συνολικά της εκμετάλλευσής μας.
Απέναντι σε αυτή την κατάσταση:
Το ΠΑΜΕ σας καλεί σε έναν αγώνα για σιδηρόδρομο στην υπηρεσία του λαού και όχι των μο­νοπωλίων. Να σταματήσουν τώρα οι ιδιωτικοποιήσεις.
Ο ελληνικός σιδηρόδρομος μπορεί να αναπτυχθεί και να εκσυγχρονιστεί σε όλη την Ελλάδα.
Μπορεί να γίνει το βασικό μέσο μεταφοράς των λαϊκών στρωμάτων και της σύνδεσης των περιοχών της χώρας μέσα από ένα πυκνό, φθηνό και αξιόπιστο δίκτυο γραμμών. Μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη της περιφέρειας, της αγροτικής παραγωγής, του εμπορίου, της βιομηχανίας, του τουρι­σμού, της προστασίας του περιβάλλοντος. Μπορεί να εξασφαλίσει ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς και διαβίωσης για τους εργαζόμενους σε αυτόν. Ένας τέτοιος σιδηρόδρομος που θα έχει αποκλει­στικό κριτήριο την ικανοποίηση των εργατικών λαϊκών αναγκών είναι ρεαλιστικός όχι όμως στο πλαίσιο της σημερινής καπιταλιστικής ανάπτυξης αλλά μιας άλλης ανάπτυξης υπέρ του λαού.
Το ΠΑΜΕ σας καλεί να δώσουμε τη μάχη:
✓   Για προσλήψεις για σταθερή και μόνιμη δουλειά και πλήρη εργασιακά δικαιώματα,
✓   Για ς.ς.ε. που να καλύπτει όλους τους εργαζόμενους με αυξήσεις σε μισθούς και δικαιώματα,
✓   Για Εθνική Γενική ς.ς.ε. με όχι κάτω από 751 _,
✓   Για κατάργηση όλων των αντιλαϊκών - αντιασφαλιστικών νόμων, μέτρων και μνημονίων,
✓   Για μείωση στην τιμή των εισιτηρίων,
✓   Για δωρεάν μετακίνηση των ανέργων, των ΑΜΕΑ και των φοιτητών.
Αγώνας ενάντια σε κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης έμμεσης και άμεσης, ενάντια στην παράδο­ση των Σιδηροδρομικών μεταφορών, του δημόσιου πλούτου στους επιχειρηματικούς ομίλους.
•    ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ
5-3-2018α) 05.00’-08.00’, β) 13.00’-16.00’, γ) 21.00’-24.00’
•    ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 6-3-2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου