Μία δεσμευτική προσφορά κατατέθηκε, σήμερα, στο ΤΑΙΠΕΔ για την απόκτηση του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΕΕΣΣΤΥ.Η μοναδική προσφορά προερχόνταν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία έχει εξαγοραστεί από τους Ιταλούς της FSI.
Όπως αναφέρει, σε ανακοίνωσή του το ΤΑΙΠΕΔ, η διαδικασία αξιολόγησης θα εκκινήσει άμεσα και θα διεξαχθεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στους όρους του διαγωνισμού.
Η ΕΕΣΣΤΥ ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2013 και δραστηριοποιείται στην συντήρηση και στην ομαλή λειτουργία του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, με απώτερο σκοπό την επίτευξη ασφαλούς και αξιόπιστης λειτουργίας του σιδηροδρομικού συστήματος.
Αν και αρχικά αποτελούσε κομμάτι του Οργανισμού Σιδηροδρόμου Ελλάδας, η εταιρεία ανεξαρτητοποιήθηκε από τον Όμιλο ΟΣΕ και λειτουργεί ως πλήρως ανεξάρτητη εταιρεία, με ξεχωριστή διοίκηση και οργάνωση, σύμφωνα και με τις επιταγές της ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας.
Πέρα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την οποία δεσμεύεται με πολυετή σύμβαση, έχει πελάτη την ανταγωνίστρια της, Rail Cargo Logistics Goldair.
To αξιοσημείωτο είναι ότι, εάν τελικά επικρατήσει στο διαγωνισμό για την ΕΕΣΣΤΥ, τότε η σύμβαση μεταξύ ΕΕΣΣΤΥ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετατρέπεται – ουσιαστικά – σε ενδοομιλική υπόθεση, όπως και κάθε άλλη υποχρέωση / οφειλή μεταξύ των δυο εταιρειών.
Επίσης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αναλάβει, εάν επικρατήσει στο διαγωνισμό για την ΕΕΣΣΤΥ, τη συντήρηση των μηχανών της ανταγωνίστριας Rail Cargo Logistics Goldair.
Στην αποκρατικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ αντιδρούν οι εργαζόμενοι (ΠΟΣ), με κινητοποιήσεις.
Από οικονομικής σκοπιάς, με απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Μεταφορών, έχει εγκριθεί ο προϋπολογισμός 2018 της ΕΕΣΣΤΥ, σύμφωνα με το ισχύον Ευρωπαϊκό Σύστημα Λογαριασμών – ΕSA.
Τα έσοδα της ΕΕΣΣΤΥ ανέρχονται στα 45,76 εκατ., τα έξοδα στα 43,99 εκατ. και το θετικό ισοζύγιο στα 1,77 εκατ.
Αξιοσημειωτο και το γεγονός ότι παρόλο που συμμετείχε στις απεργιακες κινητοποιήσεις η πεπε δεν αναφέρθηκε με επίσημη ανακοινωση στο ξεπούλημα της εεστυ.
ΑπάντησηΔιαγραφή