Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

Βρυχάται ο ....Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ, Νίκος Κιουτσούκης του έχει γίνει εμμονή η ΠΕΠΕ!

Την ώρα που ο σιδηροδρομικός κόσμος ζεί τον απόλυτο παραλογισμό γύρω απο την τακτική της Ομοσπονδίας για το θέμα της ΕΕΣΣΤΥ,ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ Νίκος Κιουτσούκης, βρυχάται στο ...facebook.για την επιστολή του Σωματείου μας στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γύρω απο το θέμα της εγκυκλίου για τους συνδικαλιστές
- προϊστάμενους καθώς την θεωρεί χαλαρή!
Φαίνεται πως έχει μανία με την ΠΕΠΕ και κάθε κίνηση της, και το Σωματείο μας  απασχολεί τον "κορυφαίο" συνδικαλιστή κάθε μέρα.
Αναρωτιόμαστε όμως.
Ποια η πραγματική θέση του Γενικού Γραμματέα της ΓΣΕΕ, για το επίμαχο θέμα. Μπορεί να είναι ένας Διευθυντής και συνδικαλιστής; Είναι ηθικό συνάδελφε Κιουτσούκη; 
Μπορεί ένας Διευθυντής- Υποδιευθυντής ή ένας τμηματάρχης να είναι συνδικαλιστής την ώρα που μπορεί βάση του Κανονισμού Εργασίας ακόμα και να αναφέρει πειθαρχικά στον εργοδότη, εργαζόμενο - μέλος που εκπροσωπεί; 
Μπορεί να υπογράφει ΣΣΕ και να διαπραγματεύεται  για τους εργαζόμενους που στην ουσία προΐσταται  ή  να υπογράφει τα προγράμματα εργασίας τους όταν παραβιάζει κάθε έννοια νομιμότητας σε αυτά ; 
Ή ακόμα  και όταν ακολουθεί πιστά αντεργατικές διατάξεις Νόμων σαν προϊστάμενος, διατάξεις  που υποτίθεται ότι παλεύει μέσα απο τα συνδικάτα να... ανατρέψει;
Το πάθημα δεν έγινε μάθημα Νίκο Κιουτσούκη; 
Ξέχασες  τι έπαθες στην Τριμερή του Υπουργείου Εργασίας, όταν αναφέρθηκε ότι κορυφαίος συνδικαλιστής της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, ο Θεοδωρόπουλος Επαμεινώνδας,μέλος του Προεδρείου της, υπέγραφε προγράμματα εργασίας με 31 μέρες συνεχόμενης δουλειάς; 
Ή μήπως ακόμα δεν γελάνε όσοι άκουσαν στην Τριμερή, το κίνημα να απαντά ότι ...τα υπογράφει σαν υπηρεσιακός παράγοντας και όχι σαν συνδικαλιστής;

Πόσο αντέχετε να ευτελίζεται ακόμα το συνδικάτο της χώρας;

Η δημόσια τοποθέτηση του Νίκου Κιουτσούκη δείχνει την πώρωση του ενάντια στο Σωματείο που εξέθεσε δημόσια την συνδικαλιστική του ανεπάρκεια.
Βεβαίως μπορεί ο ίδιος και η ΔΑΚΕ να εκδώσουν μια πύρινη ανακοίνωση-όταν ξυπνήσουν απο τον λήθαργο που έχουν μπεί- σαν αυτές που εξέδιδαν στα μνημόνια. 
Πύρινες ανακοινώσεις της ΔΑΚΕ,μετά ερχόταν καπάκι η κατάργηση δώρων και επιδομάτων,η μεταβίβαση των μετοχών των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ, PSI και μειώσεις σε συντάξεις (13 συνολικά), Νόμος Βρούτση που χανόταν το εφάπαξ και ...την επόμενη των πύρινων ανακοινώσεων επιστροφή  Κιουτσούκη, στην Νέα Δημοκρατία ανταποκρινόμενος στο...κάλεσμα του Προέδρου της,Αντώνη Σαμαρά!
Μετά την επιστροφή,επιστρατεύσεις εργαζομένων,κατάργηση Συλλογικών Συμβάσεων,ανεργία στο 27%,απολύσεις στο Δημόσιο,νέες πύρινες ανακοινώσεις και επιστολές!
Μετά νέα αποστασιοποίηση, αντιπολίτευση με νέες πύρινες ανακοινώσεις, μέχρι να γίνει και πάλι Κυβέρνηση η ΝΔ και να γυρίσει πάλι, ανταποκρινόμενος τότε στην "ευθύνη" απέναντι στην χώρα.
Μόνο που μέχρι τότε η ΔΑΚΕ θα έχει καταποντιστεί (δες Νίκο και καμιά φορά τα αποτελέσματα στα Σιδηροδρομικά Σωματεία, απο όπου και εκλέγεσαι...Δεν τα λέμε εμείς, οι συνάδελφοι τα λένε).

Αντί λοιπόν Νίκο Κιουτσούκη, να ασχολείσαι με την ΠΕΠΕ νύχτα-μέρα, την ώρα που εκατομμύρια εργαζομένων και ανέργων έχουν πολύ σοβαρά προβλήματα που μάλλον δεν αντιλαμβάνεσαι, απάντησε μας στο επίμαχο τουλάχιστο.
Μπορεί ένας συνδικαλιστής να κατέχει Διευθυντική θέση ή θέση ευθύνης; Είναι ηθικό; Είναι σύμφωνο με τις αρχές της ΔΑΚΕ;
Εκτός αν δεσμεύεσαι  και δεν θες να απαντήσεις, απο την ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών που αντιμετωπίζει το πρόβλημα ουσιαστικά,έχοντας συνδικαλιστές σε θέσεις ευθύνης.

Το Σωματείο των μηχανοδηγών, με την επιστολή του, ξεκαθάρισε την θέση του.
Η παρέμβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί ευθεία παρέμβαση στην λειτουργία των συνδικάτων ζητώντας την απόσυρση της. Και μέχρι στιγμής είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ σωματείο που το έκανε!
Αλλά υπέγραψε και την πολιτική του θέση. Ότι δεν πρέπει να είναι οι συνδικαλιστές- προϊστάμενοι.
Εκτός όμως της πολιτικής θέσης, οι Γενιδούνιας και Τουρλής, ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ χτες στην ουσία, ότι όσο είναι συνδικαλιστές ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ να γίνουν προϊστάμενοι!
Αυτή είναι μια λεπτομέρεια που ίσως διαφεύγει σε μερικούς, αλλά είναι πολύ σημαντική.
Γιατί ο σιδηροδρομικός κόσμος έχει ΒΑΡΕΘΕΙ τους συνδικαλιστές που πατάνε σε 2 βάρκες.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου