Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018

Πρόταση του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στήριξε το Δίκτυο - Διαφωνία στην χτεσινή συνεδρίαση της ΠΟΣ


Την πρόταση εκπροσώπου του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στον Σ.Σ. Λαρισαικό στήριξε το Δίκτυο Σιδηροδρομικών στην χτεσινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΟΣ. Αν και 
όπως τονίστηκε απο τον εκπρόσωπο του Δικτύου Σιδηροδρομικών μπορεί κάποιος να πεί ότι η πρόταση του εκπροσώπου του ΠΑΜΕ στηρίζει την ιδιωτική εκπαίδευση, την στηρίζουμε.

Η πρόταση του εκπροσώπου του ΠΑΜΕ αφορούσε την χορήγηση επιδόματος για τα παιδιά των συναδέλφων που σπουδάζουν σε ιδιωτικά πανεπιστήμια στο εξωτερικό,όπως συμβαίνει στην ισχύουσα ΣΣΕ για τα παιδιά των συναδέλφων που σπουδάζουν στα Ελληνικά Δημόσια Πανεπιστήμια.
Αν μέλος του Δικτύου έκανε αυτήν την πρόταση, τονίστηκε, είμαστε βέβαιοι ότι οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ θα μιλούσαν για ...τους εκπρόσωπους του εργοδοτικού συνδικαλισμού που...προωθούν την διάλυση της δημόσιας παιδείας.
Εμείς απλά την στηρίζουμε και αντίστοιχα θυμίζουμε την θέση του ΠΑΜΕ για το ιδιωτικό ασφαλιστήριο (ενισχυτικό) στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πως αντιμετωπίστηκε η πρόταση αυτή απο τους εκπροσώπους του.

Τέλος διαφωνία υπήρξε στην χτεσινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΟΣ,αφού το Δίκτυο Σιδηροδρομικών κατέθεσε πρόταση που καταψηφίστηκε για την ΣΣΕ στην ΕΕΣΣΤΥ.
Συγκεκριμένα διαβλέποντας τον κίνδυνο να υπάρξει -όπως και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ- πρόβλημα στην διαδικασία της ΣΣΕ, το Δίκτυο ζήτησε ενισχυτικά να υπάρξει γραπτή διαβεβαίωση του ΤΑΙΠΕΔ ,με την οποία θα δίνετε η γραπτή έγκριση του μετόχου για την διαπραγμάτευση και υπογραφή της ΣΣΕ απο την Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ.
Διαφορετικά αν αυτό δεν συμβεί και σήμερα  η προσφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γίνει αποδεκτή, θα πρέπει να γίνει άμεσα συνάντηση της ΠΟΣ με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να ξεκαθαρίσει το θέμα για την ΣΣΕ.
Την πρόταση του Δικτύου καταψήφισαν ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ και στήριξε ο συνάδελφος Τουρλής ενώ την πρόταση της ΠΑΣΚ για το θέμα στήριξε μόνο η ΔΑΚΕ.

Στην τοποθέτηση του Δικτύου ασκήθηκε δριμεία κριτική στην πλειοψηφία της ΠΟΣ,αφού επί 6 μήνες ασχολούταν με θέματα που δεν αφορούσαν την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμία διασφάλιση για τους εργαζόμενους.
Η ΠΟΣ ασχολήθηκε με την συμφωνία των μηχανοδηγών, με τα ...-δήθεν- χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , το ύψος της προσφοράς της και ΟΧΙ με την διασφάλιση των εργαζομένων στην τεχνική βάση και των θέσεων εργασίας τους.

Μεγάλη εντύπωση προκάλεσε η αποκάλυψη ότι ρόλο στην αποτίμηση της ΕΕΣΣΤΥ έπαιξε η πρόβλεψη για την διατήρηση του καθεστώτος του ενιαίου μισθολογίου σε αυτήν ΜΕΤΑ την ιδιωτικοποίηση. Με λίγα λόγια, οι αποτιμητές του ΤΑΙΠΕΔ είχαν λάβει υπόψην ότι στην ΕΕΣΣΤΥ οι εργαζόμενοι δεν θα πληρώνονταν 13ο και 14ο μισθό ΜΕΤΑ την ιδιωτικοποίηση και αυτό ανέβασε την τιμή της εταιρείας αφού το μισθολογικό κόστος μειώνεται σε αυτήν την περίπτωση σημαντικά.
Για τον λόγο αυτό το Δίκτυο Σιδηροδρομικών κάλεσε την ΠΟΣ να ζητήσει το bussines plan της ΕΕΣΣΤΥ (με την ίδια θέρμη που στήριζε την θεωρία των χρεών) για να ξεκαθαρίσει το θέμα.

Τέλος το Δίκτυο Σιδηροδρομικών προκειμένου να υπάρξει ενίσχυση των αποφάσεων απο την βάση ζήτησε να μπεί σε ψηφοφορία η πρόταση του τις κινητοποίησεις για την ΕΕΣΣΤΥ να τις προκηρύξουν τα πρωτοβάθμια Σωματεία.
Ανεξήγητα ο Πρόεδρος της ΠΟΣ δεν έθεσε σε ψηφοφορία την πρόταση και το Δίκτυο Σιδηροδρομικών αποχώρησε απο την συνεδρίαση με τις παρατάξεις των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ - ΠΑΜΕ να εξουσιοδοτούν το Προεδρείο για τις κινητοποιήσεις.

Οι σιδηροδρομικοί οφείλουν να βγάλουν τα συμπεράσματα τους τόσο σε πολιτικό επίπεδο (Η Κυβέρνηση ιδιωτικοποιεί την μεγαλύτερη τεχνική βάση της χώρας σε συνέχεια των πολιτικών που ξεκίνησαν 20 χρόνια πρίν και απαξίωσαν τον σιδηρόδρομο και όχι μόνο) αλλά και σε συνδικαλιστικό επίπεδο αφού αφού η πλειοψηφία της ΠΟΣ αποδείχτηκε ανεπαρκής, τουλάχιστο.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου