Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

Έγινε το πρώτο δρομολόγιο της Rail Cargo, παρουσία της ΠΕΠΕ στα εγκαίνια


 Παρουσία εκπροσώπων του Σωματείου Ελλήνων Μηχανοδηγών (Αντιπρόεδρος - Αν.Γ.Γραμματέας) και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών αλλά και Διοικήσεων εταιρειών του Ομίλου (ΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ),αλλά και της ΡΑΣ, έγιναν σήμερα τα εγκαίνια του πρώτου δρομολογίου της Rail Cargo. Η Rail Cargo έχει
προσλάβει εν ενεργεία μηχανοδηγό αφού εγκαταλείφθηκαν ορθότατα - χάρη  στην δράση της ΠΕΠΕ και την στάση της πολιτικής ηγεσίας- τα σχέδια για ενεργοποίηση συνταξιούχων.

Ευχόμαστε στους συναδέλφους μας (που σύντομα θα είναι και μέλη της ΠΕΠΕ όπως πληροφορούμαστε) καλά ταξίδια, ενώ το  Σωματείο μας συνεχώς θα τονίζει και θα αγωνίζεται για την αναγκαιότητα της αυστηρής τήρησης των κανόνων για την ασφάλεια της κυκλοφορίας (σημαντικός πλέον ο ρόλος της ΡΑΣ), την άρτια εκπαίδευση των νέων μηχανοδηγών απο την Δημόσια Σιδηροδρομική Ακαδημία και το σταθερό εργασιακό περιβάλλον για το επάγγελμα (αποτροπή του μισθολογικού dumping).
Η Ελλάδα είναι απο τις λίγες χώρες στην Ευρώπη, που το άνοιγμα της σιδηροδρομικής αγοράς έγινε ΜΕ κανόνες. Το γεγονός αυτό πιστώνεται στο Σωματείο μας που έδωσε αγώνα και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών.
Στόχος της ΠΕΠΕ είναι η ανάπτυξη του σιδηροδρόμου με επαγγελματίες σιδηροδρομικούς.
Η κλαδική Σύμβαση για όλους τους μηχανοδηγούς είναι πλέον αναγκαιότητα των καιρών,αν και είναι ένας τρομερά δύσκολος στόχος.
Η σημερινή παρουσία της ΠΕΠΕ στα εγκαίνια της Rail Cargo απέδειξε σε όλο τον κόσμο (σιδηροδρομικό και μη) ότι οι μηχανοδηγοί δεν είναι μια συντεχνία, όπως μας παρουσίαζαν κάποιοι σε συστημικά ΜΜΕ προσπαθώντας να μας χρεώσουν το μη άνοιγμα της αγοράς,αλλά το ότι  η ΠΕΠΕ είναι ένα επαγγελματικό Σωματείο με στόχους, όραμα και προσδοκίες για τον μηχανοδηγό και τον σιδηρόδρομο συνολικά.
Η ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών στην χώρα , όπου υστερούν σημαντικά (0,3% μόνο των μεταφορών γίνονται με τρένο την ώρα που στην ΕΕ ο μ.ο είναι 11%!)προσφέρει έργο για όλους. 
Το ζητούμενο είναι λοιπόν η ανάπτυξη τους,  η με σαφής κανόνες ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΗ αγορά εργασίας και η τήρηση όλων των παραμέτρων γύρω απο την ασφάλεια. Αναμένουμε μάλιστα τον νέο Κανονισμό Κίνησης και Κυκλοφορίας που θα είναι ευκολονόητος και θα ξεκαθαρίζει πολλά κενά του παρελθόντος.
 Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν και θα παραμείνει leader στην αγορά, δεν έχει τίποτα να φοβηθεί απο αυτές τις εξελίξεις. Ωστόσο πρέπει  να προσαρμοστεί στα δεδομένα της αγοράς και στην όσο το δυνατόν αρτιότερη οργάνωση της.
Η +ΣυνΕξέλιξη ήδη είχε προτείνει εδώ και καιρό βλέποντας τις εξελίξεις στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, την συμφωνία με την Cosco, αλλά και το μεγάλο project της Σιδηροδρομικής Εγνατίας,  να μετατραπεί το ΜΘ σε μηχανοστάσιο με κύριο έργο το εμπορευματικό κομμάτι (παράλληλα με το επιβατικό).
Σήμερα, οι εξελίξεις (ίδρυση και νέας εταιρείας στην Βόρεια Ελλάδα στην περιοχή της Σίνδου,επιθυμία για είσοδο Ρουμάνων στην Θεσσαλονίκη) δικαιώνουν την τοποθέτηση της παράταξης το 2017 σε συνέλευση στο ΜΘ.
Η ενίσχυση του μηχανοστασίου με προσλήψεις και η  όσο το δυνατό καλύτερη οργάνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Βόρεια Ελλάδα είναι πλέον το ζητούμενο.
Και οι μηχανοδηγοί ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ την προσπάθεια αυτή με την προϋπόθεση για σαφείς κανόνες,ικανοποιητικές αμοιβές και συνθήκες εργασίας εντός της εταιρείας.

Το στέκι της έλξης - To blog των μηχανοδηγώνν 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου