Μια πρώτη απόδειξη για την αγαστή συνεργασία ΤΡΑΙΝΟΣΕ -ΕΕΣΣΤΥ αποτελεί η συνοδεία του τροχαίου υλικού απο την Ιταλία, απο Έλληνες τεχνικούς της ΕΕΣΣΤΥ!
Συγκεκριμένα, στελέχη της ΕΕΣΣΤΥ μετά απο
συνενόηση και με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνοδεύουν τον συρμό κατά την σιδηροδρομική του διέλευση του απο Ευρωπαϊκές χώρες και μέχρι να φτάσει αυτό στις εγκαταστάσεις του ΜΘ.
Οι συνάδελφοι τεχνίτες ακολουθούν οδικώς τον συρμό και είναι έτοιμοι να παράσχουν όποια βοήθεια κριθεί αναγκαία, αποδεικνύοντας με την σειρά τους το υψηλό επίπεδο κατάρτισης των εργαζόμενων στην ΕΕΣΣΤΥ.
Είναι γνωστό άλλωστε - και το έχουμε ξαναγράψει και έχουμε κατηγορηθεί για αυτό- ότι η Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ έχει βελτιώσει την εικόνα του τροχαίου υλικού τα τελευταία 2 χρόνια παρά τα σημαντικά προβλήματα και τα εμπόδια που κληρονόμησε.
Φυσικά η εξέλιξη αυτή οφείλεται και στην εργασία των σιδηροδρομικών. Άλλωστε σιδηροδρομικοί είναι και οι σημερινοί Διοικούντες την τεχνική βάση συντήρησης.
Μόλις περάσει την Ειδομένη ο συρμός, θα βρίσκονται επί τόπου και οι Έλληνες μηχανοδηγοί που έχουν εκπαιδευτεί για να παραλάβουν και αυτοί με την σειρά τους τον συρμό που θα πραγματοποιήσει δοκιμαστικά δρομολόγια απο τις 4 Σεπτεμβρίου στην γραμμή Θεσσαλονίκη- Κατερίνη.
Η συνεργασία ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ για το θέμα , μετά και την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποδεικνύει ότι η ισχύς βρίσκεται εν τη ενώση και ότι πλέον αλλάζει το γίγνεσθαι στον σιδηροδρομικό χάρτη της χώρας.
Δίνει τέλος και στην όποια παραφιλολογία είχαν αναπτύξει συγκεκριμένοι κύκλοι για δήθεν προβλήματα στις σχέσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ το τελευταίο διάστημα.
Οι επαγγελματίες τεχνίτες, οι συνάδελφοι στην τεχνική βάση αποδεικνύουν για άλλη μια φορά ότι το μεγαλύτερο κεφάλαιο στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο είναι το ανθρώπινο δυναμικό του.
Και η εξέλιξη που περιγράφουμε αποδεικνύει ότι οι σιδηροδρομικοί προχωρούν ΕΝΩΜΕΝΟΙ για το καλό του Ελληνικού Σιδηροδρόμου και μακρυά απο τις Κάσσανδρες που θέλουν συνεχώς να δημιουργούν εντάσεις μεταξύ μας!
Οι φωτογραφίες είναι απο τον συνάδελφο Βασίλη Καπνά
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου