Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

Μια -ευγενική- απάντηση, υπενθύμιση στον συνάδελφο Νικολόπουλο

Ο  συνάδελφος Νικολόπουλος από την Τρίπολη προφανώς έχει μπερδευτεί και είτε κάπου έχει διαβάσει τα πράγματα με λάθος τρόπο,είτε ίσως θεωρεί ότι  το στέκι δεν θα αναφερόταν στο "δήθεν"
θέμα της Τρίπολης επειδή έχει εκλεγεί με την +ΣυνΕξέλιξη.
Η πραγματικότητα διαψεύδει τον συνάδελφο. 

  1. Αν κάποιος  μελετήσει τον προγραμματισμό εργασίας στο Κιάτο, διαπιστώνει ότι  οι μηχανοδηγοί με έδρα το Κιάτο (και που διαμένουν στο Κιάτο ή την Κόρινθο) έχουν πραγματοποιήσει τις υπηρεσίες 1,2,3 συνολικά 65 φορές απο την 2η Σεπτεμβρίου μέχρι τις 7 Οκτωβρίου.Δηλαδή σε 35 ημέρες (που σημαίνει 105 υπηρεσίες , 35 * 3) οι συνάδελφοι με έδρα στο Κιάτο -που διαμένουν στην περιοχή- έχουν πραγματοποιήσει το 63% αυτών των υπηρεσιών. Και φυσικά όταν αυτοί που διαμένουν στο Κιάτο  ή την Κόρινθο, κάνουν σε ποσοστό 63% τις υπηρεσίες αυτές (1-2-3) , οι υπόλοιποι (Τρίπολη) κάνουν σε αντίστοιχο ποσοστό  ή παραπλήσιο τις υπηρεσίες 9.8.5! Άρα λοιπόν ο συνάδελφος Νικολόπουλος είτε δεν έχει μελετήσει τον προγραμματισμό εργασίας, είτε μπερδεύτηκε είτε νομίζει ότι η ΠΕΠΕ δεν ΕΠΙΒΛΕΠΕΙ τα προγράμματα εργασίας (όπου έχει καταγγελία για προβλήματα).
  2. ΚΑΝΕΙΣ μηχανοδηγός απο την Τρίπολη δεν έχει κάνει αναφορά για την χορήγηση των αναπαύσεων του. Μηχανοδηγός απο την Τρίπολη, που επικοινώνησε με το Σωματείο στα μέσα Σεπτεμβρίου τονίζοντας την επιθυμία του να λαμβάνει τις αναπαύσεις του, ΧΩΡΙΣ να καταθέσει αναφορά, μετά την παρέμβαση της ΠΕΠΕ έλαβε τα υπόλοιπα ρεπό του μήνα.
  3. Όσον αφορά το 30% των εξόδων που καλύπτει σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους συναδέλφους απο την Τρίπολη, απλά θα πούμε στον φίλο Παναγιώτη, το γνωστό "ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος". Το 2016 η αποζημίωση αυξήθηκε σε ποσοστό 60% μετά απο παρέμβαση του Σωματείου και ενώ οι συνάδελφοι έχουν ΚΑΙ στέγη. Για να ενισχυθούν επιπλέον οικονομικά η ΠΕΠΕ πρότεινε και το Κιάτο πήρε υπηρεσία στην Αθήνα (Διανυκτέρευση). Μπορεί να είναι λίγα τα 1500 και πλέον Ευρώ για βενζίνες το χρόνο για τον κάθε συνάδελφο στην Τρίπολη ,αλλά αυτά κατάφερε η ΠΕΠΕ να εξασφαλίσει.  Και τα χρήματα αυτά είναι ΣΤΑΘΕΡΑ ανεξάρτητα αν κάποιος έχει άδεια, δελτίο, ανεξάρτητα απο τις πόσες μέρες εργάζεται.
  4. Για την μετάθεση του συναδέλφου απο το ΜΑΙ στο Κιάτο, προφανώς η ΠΕΠΕ δεν γνωρίζει, δεν καταλαβαίνουμε για ποιο λόγο να γνωρίζει, εφόσον δεν τις έχει κοινοποιηθεί κανένα αίτημα. Ωστόσο η ΠΕΠΕ γνωρίζει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι συμβαίνει με τον προγραμματισμό εργασίας σε όλη την Ελλάδα. Γνωρίζει και για αιτήσεις που έγιναν για να εργαστούν επίκουροι στο Κιάτο συνάδελφοι απο το ΜΑΙ αλλά δεν ικανοποιήθηκαν,χωρίς ποτέ να εγερθεί ΚΑΝΕΝΑ ζήτημα απο καμία παράταξη.
  5. ΠΟΤΕ τα τελευταία 3 χρόνια η ΠΕΠΕ δεν ζήτησε απο ΚΑΝΕΝΑ μηχανοδηγό να υπερεργαστεί. Αντίθετα με την συμφωνία του Δεκεμβρίου, οι συνάδελφοι μπορούν να κανουν χρήση και να λαμβάνουν ΟΛΑ τα ρεπό τους.
Συμπέρασμα

Η πραγματικότητα αποδεικνύει ότι ο προγραμματισμός εργασίας στο Κιάτο,εδώ και μερικούς μήνες, μοιράζει ΌΛΕΣ τις υπηρεσίες σε όλο το προσωπικό. 
Η ΠΕΠΕ δεν δέχτηκε και δεν θα δεχτεί ΠΟΤΕ, να παρέμβει προκειμένου να εκδίδονται προγράμματα εργασίας με ώρες ξεκούρασης στον προγραμματισμό κάτω  απο τα όρια της ξεκούρασης που προβλέπονται απο τις κείμενες διατάξεις, όπως της ζητήθηκε ΠΟΛΛΕΣ φορές πρόσφατα να κάνει για να εξυπηρετηθούν συνάδελφοι στην καθημερινότητα τους (ακόμα και κάτω του 8ωρου στην έδρα). 
Η ΠΕΠΕ στήριξε ΕΜΠΡΑΚΤΑ το 2017 καταγγελία μηχανοδηγού στο ΣΕΠΕ -απο το μηχανοστάσιο του Κιάτου- για την χορήγηση των αναπαύσεων του. 
Η ευγένεια επιβάλει να μην αναφέρονται ΟΛΑ, ωστόσο,κάποια στιγμή έπρεπε να ειπωθούν όπως πρέπει και όπως ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.
Το πρόβλημα με τους συναδέλφους απο την Τρίπολη υφίσταται απο το 2011 και είναι δυσεπίλυτο καθώς μετά το κλείσιμο της Πελοποννήσου, έχουν επιλέξει να διαμένουν στην Τρίπολη και να εργάζονται στο Κιάτο και η ΠΕΠΕ ΣΤΗΡΙΞΕ και ΣΤΗΡΙΖΕΙ την επιλογή τους, ΕΜΠΡΑΚΤΑ  όλα αυτά τα χρόνια.
Η ευγένεια όμως ΔΕΝ είναι ΚΑΙ  αδυναμία, πόσο μάλλον η υπομονή σε ανούσιες καταγγελίες να ερμηνεύεται ως ¨ανοχή".

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

2 σχόλια:

  1. Η +ΣυνΕξέλιξη δεν δημιουργήθηκε για να δημιουργεί νέες παρασιτικές καταστάσεις και παράγκες αλλά για να προάγει την διαφάνεια, την ισότητα και την δικαιοσύνη, σεβόμενη ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους.

    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκ παραδρομής και για 10 περίπου λεπτά, φάνηκε στο στέκι το όνομα συναδέλφου που αιτήθηκε μετάθεση στο Κιάτο απο το ΜΑΙ.
    Το όνομα κατέβηκε άμεσα, μόλις η διαχειριστική ομάδα αντιλήφθηκε το λάθος.
    Ζητούμε συγνώμη για το λάθος που δεν ήταν εσκεμμένο σε καμία περίπτωση και άλλωστε φροντίσαμε για την άμεση αποκατάσταση της δημοσίευσης.

    Η διαχειριστική ομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή